طراحی لوگو سایت فروشگاهی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو سایت فروشگاهی

طراحی لوگو سایت فروشگاهی

 

طراحی لوگو سایت فروشگاهی

طراحی لوگو سایت فروشگاهی: یکی از مزایای طراحی لوگو آن است که سبب رونق کسب و کار شما می شود. طراحی لوگو همچنین سبب ماندگاری نام شرکت شما در ذهن مشتری می شود.

در طراحی لوگو سایت فروشگاهی سعی کنید از طرح های جذاب و ماندگار استفاده کنید.

نکات مهم در طراحی آرم سایت فروشگاهی

  • از طرحی در لوگو سایت فروشگاهی خود استفاده کنید که ماهیت کسب و کار شما را بیان کند.

طرحی که در لوگوی خود به کار می برید ، باید به گونه ای باشد که با ماهیت فعالیت شما هماهنگی داشته باشد. طرح لوگو بیانگر حوزه فعالیت شما است. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه لوازم خانگی دارید ، می توانید از تصاویر مربوط به فروشگاه سایت استفاده کنید. وجود کالاهای مختلف در لوگوی شما بیانگر تنوع محصولات شما می باشد.

  • از لوگوهای ساده به جای لوگوهای پیچیده استفاده کنید.

برخی طراحان لوگو تصور می کنند که هرچقدر لوگوی آن ها پیچیده تر باشد ، در ذهن بیننده ماندگار می شود. در حالی که پیچیدگی طرح لوگو ، ماندگاری لوگوی شما را کمتر می کند. اگر به معروف ترین و مشهورترین لوگوهای دنیا دقت کنید ، متوجه می شوید که بسیاری از آن ها از طرح های ساده در لوگوی خود استفاده کرده اند و به این دلیل ، به شهرت دست پیدا کرده اند.

  • از همه فضای لوگو سایت فروشگاهی خود استفاده کنید.

توصیه ما به شما این است که از همه فضای لوگوی خود به درستی استفاده کنید. این امر سبب میشود که لوگوی شما جذاب و زیبا شود. سعی کنید در کنار نماد لوگوی سایت فروشگاهی خود از المان ها و جزئیات هایی مانند : شعار ، نام برند ، تگ لاین و… استفاده کنید ، زیرا جذابیت لوگوی شما را چند برابر می سازد. به طور کلی ، سعی کنید از همه فضای لوگوی خود به صورت بهینه استفاده کنید.

  • از شعار تبلیغاتی در طراحی لوگو سایت فروشگاهی استفاده کنید.

وجود شعار یا تگ لاین در لوگو سایت فروشگاهی شما سبب می شود که افراد مختلف اعتماد و اطمینان بیشتری به سایت فروشگاهی و محصولات شما پیدا کنند. با وجود شعار ، دید افراد نسبت به شما نیز خوب می شود. علاوه بر آن ، زیبایی لوگوی شما نیز بیشتر می شود.

 

شعارهای لوگوی شما بهتر است ۲۰ کاراکتر داشته باشد. این امر سبب می شود که شعار شما در عین کوتاهی ، ارزش و اعتبار کسب و کار شما را نیز بیشتر کند.

به این نکته نیز دقت کنید که تگ لاین یا همان شعار شما ، باید از نماد و نام برند شما کوچکتر باشد. در صورتی که تگ لاین شما از طرح لوگو و نماد شما بزرگ تر باشد ، جذابیت و همچنین ترتیب لوگوی شما را از بین می برد.

  • ترتیب نوشته و مطالب را در لوگو سایت فروشگاهی رعایت کنید.

همه بخش های نوشته های شما در لوگو سایت فروشگاهی باید با تعادل و ترتیب خاصی در کنار یکدیگر قرار بگیرند. به عنوان مثال ، ابتدا نام نماد ، نام برند ، شعار یا تگ لاین و سپس بقیه موارد در لوگو سایت فروشگاهی ذکر می شود.

  • از متن خوانا در لوگو سایت فروشگاهی خود استفاده کنید.

سعی کنید در لوگوی خود از متن و نوشته های واضح و خوانا استفاده کنید. متن واضح سبب می شود که مخاطب و بیننده وقت زیادی را برای خواندن متن شما صرف نکند. برای اینکه متن شما خوانا باشد ، بهتر است میان نوشته ها ، تگ لاین ها ، تصاویر و المان های دیگر تناسب ایجاد کنید تا لوگوی شما جذاب شود.

  • از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی در لوگو سایت فروشگاهی استفاده کنید.

به کار بردن حروف کوچک و بزرگ انگلیسی سبب شیک و جذاب شدن طرح لوگوی شما می شود. پیشنهاد ما این است که در نوشتن متن برند خود از حروف بزرگ انگلیسی استفاده کنید. سعی کنید حروف انگلیسی را به صورت عادی بنویسید و به صورت شکسته یا خمیده ننویسید ، زیرا آن را زشت و نا فرم می کند.

  • در طراحی لوگو سایت فروشگاهی از رنگ های مناسب استفاده کنید.

استفاده از رنگ مناسب ، مهم ترین نکته در طراحی لوگو سایت فروشگاهی شما است. سعی کنید میان رنگ های لوگو فروشگاه خود تعادل برقرار کنید. می توانید از چند رنگ اصلی ، چند رنگ فرعی و یا رنگ های ترکیبی در لوگو سایت فروشگاهی خود استفاده کنید. سعی کنید از رنگ هایی در لوگو سایت فروشگاهی استفاده کنید که با یکدیگر همخوانی و هماهنگی داشته باشند.

  • پس زمینه لوگو سایت فروشگاهی خود را مناسب طراحی کنید.

در طراحی لوگو سایت فروشگاهی به طرح و رنگ پس زمینه دقت کنید. قبل از طراحی لوگو ، رنگ پس زمینه و طرح لوگوی خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که رنگی را برای پس زمینه لوگوی خود انتخاب کنید که با رنگ های دیگر لوگوی شما قابل تشخیص باشد.

به طور کلی ، انتخاب و طراحی لوگو سایت فروشگاهی ، برای افرادی که صاحب سایت فروشگاهی هستند ، مسأله مهمی است. سعی کنید علاوه بر نام فروشگاهی از طرح و لوگوی خوب و زیبا نیز استفاده کند. استفاده از طرح مناسب و جذاب در لوگو سایت فروشگاهی ، نام سایت و فروشگاه شما را ماندگار می کند و سبب محبوبیت سایت فروشگاهی شما می شود. بسیاری از افراد از طرح لوگوی فروشگاه های دیگر تقلید می کنند که این امر ارزش و اعتبار لوگوی آن ها را پایین می آورد. سعی کنید از طرحی متفاوت و جذاب در طراحی لوگو سایت فروشگاهی خود استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *