طراحی لوگو شرکت آسانسور

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو شرکت آسانسور

طراحی لوگو شرکت آسانسور

 

طراحی لوگو شرکت آسانسور

 

یکی از مهم ترین عواملی که سبب می شود برند شرکت شما در ذهن افراد ماندگار شود ، طراحی لوگو است. طراحان و گرافیست ها ایده ها و دیدگاه های متفاوتی در مورد طراحی لوگو دارند. یکی از اصولی که طراحان در طراحی لوگو مورد نظر قرار می دهند این است که لوگوی آن ها در چه زمینه ای باید طراحی شود.  همچنین به این نکته توجه می کنند که از کدام المان ها استفاده کنند تا لوگوی آن ها تاثیر مثبتی در ذهن مشتری داشته باشد. در طراحی لوگو شرکت آسانسور نیز به این موارد در طراحی لوگو توجه می شود.

نکات مهم در طراحی  ارم شرکت آسانسور

برای اینکه بتوانید لوگویی مناسب برای شرکت آسانسور طراحی کنید ، ابتدا سعی کنید از برندها و لوگوهای معروف ایده بگیرید. در طراحی حرفه ای لوگو ، به هیچ عنوان تقلید یا کپی برداری نکنید ، زیرا تاثیر منفی بر روی شرکت شما و نماد تجاری شما دارد.

نکته دیگر در طراحی لوگو شرکت آسانسور این است که هدف بازار کار خود را ارزیابی کنید. رنگ ، شکل و طرح لوگوی شما باید متناسب با فعالیت و کسب و کار شما باشد. به عنوان مثال ، لوگویی که برای شرکت آسانسور طراحی می شود با لوگوی شرکت های هواپیمایی متفاوت است.

  • از طرح های متفاوت و خلاق در طراحی لوگو شرکت آسانسور استفاده کنید.

استفاده از طرح های خلاقانه و حرفه ای سبب می شود برند شما ماندگار شود و افراد مختلف با دیدن آن ، نام شرکت و برند شما را به خاطر می آورند.

  • سعی کنید از خطوط ، شکل های هندسی ، طرح ها و رنگ های جذاب در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.
  • در طراحی لوگو شرکت آسانسور ، بهتر است از فونت های عادی استفاده کنید. سعی کنید تنها از یک نوع فونت استفاده کنید. استفاده از چند فونت و چند طرح ، سبب پیچیده شدن طرح لوگوی شما و گیج شدن مخاطب می شود.
  • در طراحی لوگو شرکت آسانسور ، ابعاد و اندازه های لوگوی خود را به دقت مشخص کنید. در صورتی که اندازه های لوگوی شما مشخص نباشد ، طرح لوگوی شما جذابیت خود را از دست می دهد.

انواع طراحی آرم شرکت آسانسور

در طراحی لوگو شرکت آسانسور از چند نوع طرح لوگو می توانید استفاده کنید. هر کدام از این طرح ها ویژگی خاص خود را دارند. این طرح ها شامل موارد زیر است.

  • طرح لوگو تایپ

یکی از پرطرفدارترین لوگوها ، لوگوتایپ است. در این طرح ، نام شرکت شما با طرح و رنگ خاصی طراحی می شود. در طرح لوگوتایپ شما می توانید نام تجاری خود را به صورت مختصر بنویسید. به عنوان مثال ، می توانید حرف اول نام شرکت خود را بر روی لوگو طراحی کنید.

در طراحی لوگو تایپ می توانید از اشکال یا تصاویر استفاده نکنید. تنها نکته مهم در این روش ، استفاده از متن و خطوط مناسب و استاندارد است.

  • طرح لوگو مفهومی

یکی دیگر از روش های طراحی لوگو شرکت آسانسور ، لوگو مفهومی است. در این روش می توانید از مفاهیم اصلی حوزه کسب و کار خود استفاده کنید. استفاده از لوگوی مفهومی ، طرح لوگوی شما از میان لوگوهای رقبای شما متمایز می کند. در این روش ، می توانید از تصاویر انتزاعی و فانتزی برای معرفی شرکت و محصولات خود استفاده کنید.

  • طرح لوگو ترکیبی

در این روش از طراحی لوگو  ، می توانید از لوگوتایپ و تصاویر و اشکال در کنار یکدیگر استفاده کنید. در طراحی لوگو شرکت آسانسور به این روش ، عناصر چندگانه ای در کنار یکدیگر استفاده می شود که علاوه بر سادگی ، هدف خود را به مخاطب و مشتریان خود معرفی می کند. به این نکته توجه کنید که در این روش از طراحی لوگو ، از حروف و اسامی ، زیاد استفاده نکنید. تعداد حروف به کار رفته در طرح لوگو ترکیبی باید ساده باشد و هیچ گونه ابهام و پیچیدگی در آن وجود نداشته باشد.

از طرح های انعطاف پذیر در طراحی لوگو شرکت آسانسور استفاده کنید.

به لوگوهایی که با تغییر طرح و المان های آن ، تغییری در آن به وجود نیاید ، لوگوی انعطاف پذیر می گویند. بسیاری از صاحبان مشاغل در طراحی لوگو ی خود از این طرح ها استفاده می کنند. زیرا در صورت تغییر محصولات شرکت در سال های آینده ، به اصل لوگو صدمه ای وارد نمی شود. در صورتی که از طرح انعطاف پذیر در طراحی لوگو شرکت آسانسور استفاده کنید ، می توانید اعتماد و توجه افراد را به خود جلب کنید و از سوی دیگر ، در هر زمانی که بخواهید ، می توانید تغییرات خود را بر روی لوگو اعمال کنید و طرحی جدید به وجود بیاورید.

تاثیر طراحی لوگو شرکت آسانسور بر مخاطب

در صورتی که طرح لوگوی شما از قدرت زیادی برخوردار باشد ، مخاطب با دیدن در یک نگاه ، به راحتی با آن ارتباط برقرار می کند و مفهوم و هدف شرکت شما را درک می کند. از سوی دیگر ، می توانید از طرح لوگوی خود در مکان های مختلف مانند : فروشگاه ها ، بیلیبوردهای تبلیغاتی ، سازمان های مختلف و… استفاده کنید.

طراحان حرفه ای لوگو ، با توجه به اصول طراحی لوگو ، سبب ایجاد حس خوب و مثبتی در ذهن

افراد می شوند. در نتیجه ، سعی کنید که از بهترین طرح ها در لوگوی خود استفاده کنید.  برای طراحی لوگوی خود همچنین ، می توانید از افراد ماهر و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *