طراحی لوگو شرکت مسافربری

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو شرکت مسافربری

طراحی لوگو شرکت مسافربری

 

لوگو شرکت مسافربری

 

با توجه به این که صنعت گردشگری رشد و گسترش زیادی داشته است ، طراحی لوگو در این زمینه یکی از مهم ترین فاکتورها در موفقیت این حوزه محسوب می شود.

در طراحی لوگو شرکت مسافربری به نکات زیر توجه کنید:

  • هدف خود را از طراحی لوگو شرکت مسافربری مشخص کنید.

طراح لوگو برای شرکت های مسافربری و آژانس ها از ترکیب های رنگی و عناصری استفاده می کند که تاثیر بسیار خوبی در برانگیختن احساس مخاطبان و مسافران دارد و نام لوگوی آن ها را در ذهن مخاطبان ماندگار می کند. سعی کنید از تصاویر و عناصری در لوگو مسافربری استفاده کنید که سبب ایجاد احساس خوشایندی در مخاطبان و مشتریان شود. استفاده از طرح ها و مناظر متفاوت و مختلف می تواند تاثیر بسیار خوبی در ذهن مشتریان می شود. سعی کنید از تصاویر زیبا و جذاب در لوگوی خود استفاده کنید.

  • از شخصیت های برجسته و مکان های معروف و مشهور در طراحی لوگو شرکت مسافربری استفاده کنید.

یکی از عواملی که سبب می شود لوگوی شرکت مسافربری شما از سایر لوگوها متمایز شود ، استفاده از تصاویر اشخاص و مکان های مشهور در لوگو می شود. بسیاری از شرکت های مسافربری و همچنین برندهای معتبر مسافربری در زمینه گردشگری و مسافرتی با ارائه شیوه های مختلف در خدمات و نوع خدمات خود در میان سایر افراد شناخته و مشهور می شوند. اگر قصد طراحی لوگو شرکت مسافربری را دارید ، سعی کنید از شخصیت ها و مکان های معروف و مشهور استفاده کنید.

  • با طراحی لوگو شرکت مسافربری ، طوفان مغزی در ذهن مشتریان خود ایجاد کنید.

طوفان مغزی در طراحی لوگو به این معنی است که از افراد متخصص و مشهور در زمینه طراحی لوگو استفاده کنید و از سوی دیگر ایده های مختلف طراحی لوگو شرکت مسافربری را در کنار یکدیگر قرار دهید و از کنار هم قرار دادن آن ها به یک طرح و نتیجه مطلوب در طراحی لوگو ی خود دست پیدا کنید.

  • از طرح های رقبای خود در طراحی لوگو شرکت مسافربری ایده بگیرید.

قبل از طراحی لوگو ، سعی کنید از طرح های لوگوهای رقبای خود ایده بگیرید و از آن ها دیدن کنید. با دیدن نمونه های مختلف لوگو می توانید به تجزیه و تحلیل اجزا و عناصر لوگوهای مختلف بپردازید و در آخر ، به یک ایده یی جدید ، خلاقانه و خارق العاده در طراحی لوگو شرکت مسافربری دست پیدا کنید. سعی کنید از طرح لوگوهای رقبای خود ایده بگیرید و از کپی کردن طرح لوگوهای آن ها خودداری کنید.

  • از سبک خاص در طراحی لوگو شرکت مسافربری استفاده کنید.

در طراحی لوگو ، سبک های مختلفی وجود دارد. هر کدام از این سبک ها جایگاه مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو شرکت مسافربری می توانید از سبک های کلاسیک ، مدرن ، فانتزی و یا مدرن استفاده کنید. سعی کنید سبک طراحی لوگو ی خود را متناسب با حوزه کار و فعالیت خود انتخاب کنید. این امر سبب می شود که بتوانید در طراحی لوگو ی خود موفق تر عمل کنید و از سوی دیگر کسب و کار خود را رونق ببخشید.

  • شکل و نوع مناسب را در طراحی لوگو انتخاب کنید.

همانطور که گفتیم ، لوگو انواع مختلفی از طرح ها را دارد. طرح های آن شامل : لوگوهای نوشتاری ، لوگوهای تصویری ، لوگو تایپ ، لوگو پیکتوگرام و لوگو مونوگرام است. طرح و نوع لوگو را یک طراحی گرافیک لوگو انتخاب می کند. معمولا طراحان حرفه ای لوگو از نوع مناسب و مشخصی در طراحی لوگو شرکت مسافربری استفاده می کنند.

  • از رنگ مناسب در طراحی لوگو شرکت مسافربری استفاده کنید.

رنگ لوگو از اهمیت زیادی در طراحی لوگو برخوردار است. سعی کنید در انتخاب رنگ لوگوی خود ، به روانشناسی رنگ ها توجه کنید. شرکت های مسافربری و تورهای گردشگری معمولا از رنگ های شاد و جذاب و رنگ های متناسب با روحیه شاد در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، می توانید از رنگ های آبی ، سبز  ، صورتی و… در طراحی لوگو شرکت مسافربری استفاده کنید.

چند نمونه از طراحی لوگو شرکت مسافربری

طرح لوگوی  شرکت مسافربری  آسمان (Iran Aseman Airlines)

لوگوی شرکت مسافربری آسمان ، به شکل یک پرنده در حال پرواز طراحی شده است. این پرنده مفهوم مسافرت و حمل و نقل هوایی را به مخاطب انتقال می دهد. رنگ این لوگو نیز آبی است و المان های به کار رفته در آن با رنگ و طرح لوگو تناسب بسیار زیادی دارد.

طرح لوگوی شرکت مسافربری  قطر (Qatar Airways)

لوگوی شرکت مسافربری قطره به صورت شاخ های یک آهوی بزرگ است که معرفی کننده یک حیوان ملی در کشور قطر است. این لوگو ، طرحی مفهومی و انتزاعی دارد. مخاطبان و افراد مختلف با دیدن طرح این لوگو می توانند حوزه کار و فعالیت و همچنین نام شرکت مسافربری را به راحتی تشخیص دهند. . طرح ، شکل و عناصر این لوگو نیز به صورت متناسب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و آن را جذاب و زیبا ساخته اند.

طرح لوگوی شرکت مسافربری آئروفلوت (Aeroflot)

لوگوی شرکت مسافربری آئروفلوت به شکل تصویر چکش و داس است. این تصویر نشان دهنده هویت این شرکت مسافربری است. این تصویر همچنین در میان افراد مختلف روسی و در کلاه های آن ها دیده می شود.  شرکت هواپیمایی و مسافربری  آئروفلوت با استفاده از این تصویر  و طرح در لوگوی خود ، اصالت و قدمت کشور خود را نیز به نمایش گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *