طراحی لوگو شیرآلات

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی آرم شیرآلات

طراحی آرم شیرآلات

 

طراحی لوگو شیرآلات

 

طراحی آرم شیرآلات: در سال های اخیر ، بسیاری از شرکت های تجاری  برای معرفی خود به افراد مختلف به رقابت با سایر رقبای خود پرداخته اند. یکی از راههایی که سبب شهرت و محبوبیت این شرکت ها می شود ، طراحی لوگو است. اگر صاحب یک فروشگاه شیرآلات هستید ، می توانید با طراحی لوگو شیرآلات محصولات و خدمات خود را به صورت کامل به افراد در هر نقطه از جهان معرفی کنید.

نکات مهم در طراحی لوگو شیرآلات

در طراحی لوگو شیرآلات به نکات زیر توجه کنید:

  • از تصویری مناسب و مرتبط در لوگوی شیرآلات استفاده کنید.

یکی از مهم ترین عواملی که سبب معرفی شما به افراد مختلف می شود ، استفاده از تصویر مناسب و مرتبط است. بسیاری از شرکت های تولید کننده شیرآلات از تصاویر شیر آب و یا اشکال هندسی در لوگو شیرآلات خود استفاده می کنند.

  • از طرح و سبک مناسب در طراحی لوگو شیر آلات استفاده کنید.

شرکت های محبوب و معروف از طرح ها و سبک هایی در طراحی لوگو ی خود استفاده کرده اند که سبب ماندگاری لوگوی آن ها شده است.  به عنوان مثال ،  اگر از طرح سیاه و سفید یا طرح رنگی در طراحی لوگو استفاده کنید ، سبب چشمگیر شدن لوگوی شما می شود. به این نکته توجه کنید که رنگ ها علاوه بر اینکه سبب جذب توجه افراد می شوند ، می توانند توجه آن ها را به لوگو کمتر کنند. سعی کنید از طرح های سیاه و سفید و یا طرح های رنگی در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید. طرح سیاه و سفید ، لوگوی شما را خاص و متمایز جلوه می دهد.

  • حداکثر از سه رنگ در طراحی لوگو شیرآلات استفاده کنید.

اگر می خواهید لوگوی شما طرحی استثنایی و منحصر به فرد داشته باشد ، از دو یا سه رنگ در طراحی آن استفاده کنید. لوگوهای معروف و مشهور که با حداقل رنگ طراحی شده اند ، بهترین تاثیر را دارند.  در نتیجه ، سعی کنید از رنگ های مناسب و مرتبط در طراحی لوگو شیرآلات استفاده کنید. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو شیرآلات معمولا از رنگ آبی استفاده می شود.

  • از دو فونت در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.

سعی کنید متن لوگوی خود را محدود به یک یا دو نوع فونت کنید. با توجه به حوزه فعالیت و کسب و کار خود ، می توانید فونت ها را کوچک یا بزرگ کنید.

  • از طرح ها و سبک های کاربردی در طراحی آرم شیرآلات استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید لوگوی خود را ذهن افراد ماندگار کنید ، از طرح ها  و سبک هایی در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید که با حوزه فعالیت شما مرتبط باشد. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو شیرآلات از اشکال هندسی و اشکال مربوط به شیر آلات استفاده می شود.

  • از ذکر جزئیات در لوگوی خود بپرهیزید.

برخی افراد تصور می کنند که هر اندازه اطلاعات مربوط به شرکت آن ها در لوگوی آن ها ذکر شود ، ارزش و اعتبار آن بیشتر می شود. در حالی که اینگونه نیست. سعی کنید موارد و المان های ضروری را در لوگوی شیر آلات ذکر کنید.

  • سعی کنید تا حد امکان از لوگوهای آماده استفاده نکنید.

سعی کنید از خلاقیت و ابتکار خود در طراحی لوگو شیرآلات استفاده کنید. استفاده از طرح های آماده سبب می شود که طرح لوگوی شما دیده نشود و ارزش و اعتبار آن کم شود.

  • از نام کوتاه شده در طراحی لوگو شیرآلات استفاده کنید.

برخی افراد تصور می کنند که می توانند نام خود را کوتاه کنند و آن را در لوگوی شرکت خود به کار ببرند. در صورتی که قصد استفاده از این روش را دارید ، سعی کنید از اسم اختصاری استفاده کنید که در میان مردم و در طول سالها شناخته شده باشد. به عنوان مثال ، شرکت های

IBM ،KFC یا AOL  از نام اختصار خود در طراحی لوگو استفاده کرده اند. این نام ها پس از سالها حضور در بازار برای آن ها انتخاب شده است.

 انواع لوگوهای شیرآلات

نوع و سبک لوگوی شرکت خود را با توجه به حوزه کسب و کار و همچنین سلیقه خود انتخاب کنید. لوگوهای شیر آلات به لوگوهای تصویری ، لوگوهای نوشتاری ، لوگوهای ترکیبی و لوگوهای مونوگرام تقسیم می شوند.

  • طراحی لوگو شیرآلات به صورت تصویری

بسیاری از شرکت های تجاری برای معرفی محصولات و خدمات خود ، تمایل استفاده از تصویر را دارند. در این روش از طراحی لوگو معمولا از یک یا دو تصویر با حداکثر سه رنگ استفاده می شود.

  • طراحی لوگو شیرآلات به صورت نوشتاری (تایپوگرام)

اگر قصد طراحی لوگو شیر آلات به صورت تایپوگرافی را دارید ، سعی کنید از یک یا چند کلمه خوانا و واضح در لوگوی خود استفاده کنید. در واقع ، لوگو تایپ یا نوشتاری ، بهترین و ساده ترین راه برای معرفی محصولات و خدمات شرکت های تجاری است.

  • طراحی لوگو شیر آلات به صورت ترکیبی

در لوگوهای ترکیبی از تصاویر ، اشکال و متن در کنار یکدیگر استفاده می کنند. بسیاری از شرکت های تجاری ، این طرح لوگو را انتخاب می کنند. یکی از مزایای لوگوهای ترکیبی این است که شرکت و نوع خدمات آن را به خوبی به افراد مختلف معرفی می کنند.

  • طراحی لوگو شیر آلات به صورت نمادین (مونوگرام)

لوگوی مونوگرام ، لوگویی مفهومی است. در این طرح لوگو از نمادها و الگوها برای معرفی محصولات و خدمات شرکت استفاده می شود. دشوارترین روش در طراحی لوگوهای تبلیغاتی ، طراحی نمادین (مونوگرام) است. در لوگوهای مونوگرام ، لوگوی شرکت ها با استفاده از حروف آغازین آن ها ساخته می شوند. استفاده از لوگوی نمادین سبب می شود که نام و برند شرکت شما برای همیشه در ذهن مخاطبان و بینندگان باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *