طراحی لوگو فروشگاه مبلمان

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو فروشگاه مبلمان

طراحی لوگو فروشگاه مبلمان

 

لوگو فروشگاه مبلمان

 

دکوراسیون و مبلمان از جمله حوزه هایی است که در طراحی لوگو ی آن می توان از ایده های متنوع و مختلفی استفاده کرد. در طراحی لوگو فروشگاه مبلمان بهتر است از طراحان و کارشناسان ماهر در این زمینه کمک بگیرید. طراحان معمولا در طراحی این لوگوها نکات گرافیکی ، تناسب ، تقارن و توازن میان اجزا و المان های اصلی لوگو را رعایت می کنند. رعایت این موارد تأثیر زیادی در زیبایی و جذابیت لوگوی شما دارد.  امروزه محصولات مربوط به مبلمان نیز بسیار زیاد و متنوع شده است. با توجه به این که مخاطبان و مشتریان شما در این زمینه بیشتر خانم ها هستند ، سعی کنید از طرح های جذاب و زیبا در طراحی لوگو فروشگاه مبلمان استفاده کنید.

نکات مهم در  طراحی لوگو فروشگاه مبلمان

اگر قصد طراحی لوگو فروشگاه مبلمان را دارید به نکات زیر توجه کنید:

  • لوگوی شما باید به گونه ای طراحی شود که سبک کار شما را به افراد و مخاطبان معرفی کنید. به عنوان مثال ، اگر در زمینه مبلمان کلاسیک ، مدرن و یا مبلمان چوبی یا استیل فعالیت می کنید ، سعی کنید از همان طرح و سبک در طراحی لوگو ی مبلمان خود استفاده کنید.
  • از آیکون ها ، نمادها و سمبل های مرتبط با حوزه کسب و کار خود در طراحی لوگو فروشگاه مبلمان استفاده کنید.
  • سعی کنید از طرح های ساده و در عین حال جذاب در طراحی لوگو ی مبلمان استفاده کنید.
  • در انتخاب رنگ لوگوی مبلمان به روان شناسی رنگ ها توجه داشته باشد. با توجه به این که رنگ ها هرکدام تأثیر خاص خود را دارند ، در انتخاب نوع رنگ لوگوی خود با افراد ماهر و با تجربه در این زمینه مشورت کنید.
  •  از فونت مناسب در طراحی لوگو فروشگاه مبلمان استفاده کنید.  از فونت و نوشتاری در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.  که علاوه بر این که ظاهری زیبا داشته باشد  ، تصویر آن نیز جذاب و زیبا شد. فونت لوگو را نیز به گونه ای طراحی کنید که متناسب با ابعاد و اندازه فضای لوگوی شما باشد.

شما با طراحی لوگو هویت خود را به افراد معرفی می کنید. سعی کنید لوگوی خود را به گونه ای طراحی کنید که همه ی جوانب و زمینه های حوزه کسب و کار شما را به صورت کامل به افراد معرفی کند.

نکته مهم در طراحی لوگو فروشگاه مبلمان کاربرد رنگ های مناسب در آن است. از پرکاربردترین رنگ ها در لوگوی مبلمان می توان به رنگ های : قرمز ، مشکی ، بنفش ، خاکستری ، آبی ، زرد ، قهوه ای و سایر رنگ ها می باشند. در این جا روان شناسی برخی از این رنگ ها را در طراحی لوگو فروشگاه مبلمان مطرح می کنیم.

استفاده از رنگ قرمز در طراحی لوگو فروشگاه مبلمان

رنگ قرمز  احساس عشق ، احساس ، حس گرایی ، خشم و یا تعصب را به افراد و بیننده منتقل می کند. . رنگ قرمز بیانگر هیجان و اشتیاق نیز می باشد. طبق تحقیقات انجام شده ، قرمز رنگی است که در مغز انسان به سرعت پردازش می شود. رنگ قرمز ، همچنین سبب افزایش اشتها در افراد می شود ، به همین دلیل در رستوران ها از لوگوی قرمز استفاده می شود. در برخی مکان ها نیز برای انتقال هیجان و انرژی بیشتر از لوگو قرمز در طراحی مبل و صندلی استفاده می شود.

استفاده از رنگ زرد در طراحی لوگو فروشگاه مبلمان

رنگ زرد ، انتقال دهنده حس شادی ، لذت ، دوستی و تشویق است. زیرا این رنگ سبب انتقال حس شادی و انرژی در افراد می شود. به همین دلیل در طراحی لوگو فروشگاه مبلمان و همچنین دکوراسیون داخلی منزل نیز از رنگ زرد استفاده می شود. در مکان هایی مانند : رستوران های خانگی ، مراکز اسباب بازی فروشی ، پارک آبی و… از رنگ زرد استفاده می شود.

استفاده از رنگ آبی در طراحی لوگو فروشگاه مبلمان

رنگ آبی از جمله رنگ های پرطرفداری است که سبب ایجاد حس اعتماد به نفس و اعتماد در مخاطب می شود. بیشتر شرکت های مرتبط با فعالیت هایی مانند : شرکت های انرژی ، مالی ، هواپیمایی و شرکت هایی که در زمینه تکنولوژی فعالیت می کنند از این رنگ در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند.

استفاده از رنگ بنفش در طراحی لوگو فروشگاه مبلمان

رنگ بنفش حس استقلال و سلطنت طلبی را به افراد منتقل می کنند. به همین دلیل در طراحی لوگو مبلمان و همچنین دکوراسیون داخلی منزل نیز از این رنگ استفاده می شود. به طور کلی ، رنگ بنفش رنگ لوکس و مدرنی است که نشان دهنده با تجربه بودن و همچنین سابقه طولانی برند شما می باشد.

استفاده از رنگ قهوه ای در طراحی لوگو فروشگاه  مبلمان

از رنگ قهوه ای در طراحی لوگو های مبلمان استفاده می شود. در لوگوهایی مانند: لوگوهای مربوط به تجهیزات کمپینگ ، تجهیزات ورزشی و…  نیز از این رنگ استفاده می شود. این رنگ حس گرمی و صمیمیت را در مخاطب و مشتری به وجود می آورد.

استفاده از رنگ خاکستری در طراحی لوگو  فروشگاه مبلمان

رنگ خاکستری از جمله رنگ هایی است که انتقال دهنده حس آرامش ، اعتماد و اطمینان در مخاطب و مشتری است. بسیاری از شرکت هایی که در زمینه ساخت و تولید مبلمان فعالیت می کنند در طراحی لوگو فروشگاه مبلمان از این رنگ و همچنین خانواده های مربوط به این رنگ مانند: رنگ های نقره ای ، دودی ، سربی ، طوسی  در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *