طراحی لوگو لوازم آرایشی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو لوازم آرایشی

طراحی لوگو لوازم آرایشی

 

طراحی لوگو لوازم آرایشی

 

طراحی لوگو لوازم آرایشی: یکی از مواردی که تاثیر زیادی در افزایش اعتبار و همچنین افزایش رونق کسب و کار شما دارد ، طراحی لوگو است. طراحی لوگو آرایشی و بهداشتی از جمله طرح هایی است که باید متناسب با نیاز مخاطب ، نوع محصول و مقدار آن در بازار انجام شود.

طراحی لوگو ی لوازم  آرایشی مانند : عطر یا ادکلن همچنین باید متناسب با جنسیت مخاطب انجام شود. در نظر گرفتن جنسیت در طراحی لوگو آرایشی بسیار مهم است.  به عنوان مثال ، طراحی لوگو ی لوازم آرایشی بانوان معمولا به رنگ صورتی ، رنگ های روشن ، پاستیلی و فانتزی است. استفاده از این رنگ ها سبب ایجاد حس شیرین دخترانه و یا زنانه در افراد می شود. هنگام خرید لوازم آرایش دخترانه یا زنانه شنیده اید که گفته می شود ، رایحه ها دخترانه یا زنانه هستند.

در طراحی لوگو آرایشی مردانه بر خلاف لوگوهای آرایشی زنانه ، از رنگ های تیره بیشتر استفاده می شود. علت انتخاب رنگ های تیره برای آقایان این است که این رنگ ها نشان دهنده اقتدار ، قدرت و اتکا  است که این ویژگی ها در آقایان وجود دارد. به همین دلیل ، ادکلن ها و عطرهایی که آقایان استفاده می کنند ، تیره ، چوبی  و گرم هستند.

رنگ مشترک در طراحی لوگو آرایشی مردانه و زنانه رنگ های طلایی ، مشکی ، برنز ، بژ و نقره ای هستند. هر کدام از این رنگ ها را هم آقایان و هم خانم ها می توانند استفاده کنند.

این نکته را فراموش نکنید که در طراحی لوگو لوازم آرایشی ، برخی خانم ها تمایل دارند از رنگ های تیره استفاده کنند ، به همین دلیل ، می توانید در طراحی لوگو ی خود از این رنگ ها نیز استفاده کنید.

به لحاظ روان شناسی ، خانم هایی که دارای استقلال شخصیتی و مالی هستند ، اغلب از طرح های تیره در لوازم آرایشی خود استفاده می کنند. عوامل زیادی در طراحی لوگو آرایشی و بهداشتی تاثیرگذار هستند که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر است:

  • انتخاب رنگ در طراحی لوگو آرایشی و بهداشتی

انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ در طراحی لوگو ، نشان دهنده فاخر و لوکس بودن کالا و برند شما است.

به عنوان مثال ، می توانید در طراحی لوگو آرایشی زنانه از رنگ طلایی استفاده کنید. می توانید رنگ های روشن را با رنگ های تیره ترکیب کنید. تلفیق رنگ ها در طراحی لوگو سبب ایجاد سبکی متمایز و متفاوت در لوگوی آرایشی شما می شود.

استفاده از رنگ های روشن و رنگ های طلایی در طراحی لوگو ی لوازم آرایشی و بهداشتی نشان دهنده قدرت و ثروت است. در محصولات برند و لوکس معمولا از این رنگ ها در طراحی لوگو آرایشی استفاده می شود. هر اندازه که رنگ طلایی لوگوی شما بیشتر باشد ، انرژی و قدرت بیشتری را به مخاطب و بیننده انتقال می دهد.

  • استفاده از المان های مناسب در طراحی لوگو آرایشی و بهداشتی

برای اینکه لوگوی شما طرحی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید ، می توانید از عناصر و المان های مختلف در آن استفاده کنید. المان هایی که لوگوهای آرایشی و بهداشتی استفاده می شود ، شامل موارد زیر است:

  • استفاده از پَر در طراحی لوگو آرایشی و بهداشتی

اگر به لوگوهای آرایشی دقت کنید ، تصویر پر را در برخی از آن ها مشاهده می کنید. در واقع ، پر جلوه و نمادی از حس لطافت و خوشایندی است است که در عطرها و ادکلن ها و سایر لوازم بهداشتی نیز به کار می رود. استفاده از از تصاویر دیگر مانند : گل ، حیوان ، و…. نیز می تواند حس خوبی به مخاطب و بیننده القا کند.

  • استفاده از حروف انگلیسی بزرگ در لوگوهای آرایشی

می توانید از حرف اول نام برند خود به انگلیسی با حروف بزرگ در لوگوی خود استفاده کنید. این امر سبب می شود که محصولات و کالاهای شما با استقبال خوبی مواجه شود.

  • استفاده از گل در طراحی لوگو آرایشی و بهداشتی

استفاده از گل در طرح لوگوی آرایشی و بهداشتی سبب انتقال حس خوب به مخاطب می شود. از تصاویر گل ها ، میوه ها ، گیاهان و…. معمولا در ادکلن ها استفاده می شود و بوی خوش آن ها را به مخاطب انتقال می دهد.

  • استفاده از اشکال هندسی در لوگو آرایشی و بهداشتی

در برخی لوگوهای آرایشی و بهداشتی می توانید برخی اشکال هندسی را مشاهده کنید.  استفاده از این اشکال ، سبب انتقال حس انسجام ، یکپارچگی و اتکا به مخاطب و بیننده می شود.

می توانید از این اشکال هندسی ، با ظرافت زیاد استفاده کنید تا بتوانید طرحی زیبا و منحصر به فرد خلق کنید. سعی کنید از طرح ها و الگوهای پیچیده در طراحی لوگو ی آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید. در لوگوهای آرایشی معمولا از طرح های مینیمال و تصویری برای معرفی محصول استفاده می شود.   بهتر است لوگوهای لوازم آرایشی و بهداشتی را متناسب با نیاز مخاطب و مشتریان خود طراحی کنید و از آن ها برای طراحی لوگو ی آرایشی خود ایده بگیرید. این امر سبب شهرت و محبوبیت محصولات و لوگوی شما در میان افراد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *