طراحی لوگو نجاری

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو نجاری

طراحی لوگو نجاری

 

لوگو نجاری

 

طراحی لوگو امروزه یکی از رایج ترین و اقتصادی ترین روش ها برای معرفی و شناساندن نام برند و شرکت شما در میان افراد مختلف است. در هر حوزه ای که فعالیت می کنید سعی کنید از یک طرح و نماد برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر در زمینه چوب مشغول به فعالیت هستید سعی کنید با طراحی لوگو نجاری برای معرفی و شناساندن محصولات خود استفاده کنید.

یک طراح ماهر لوگو می داند که سبک ، متن و تصویر لوگو باید به گونه ای باشد که سبب جذب نگاه بیننده شود. شرکت هایی که در زمینه طراحی لوگو فعالیت می کنند ، از طرح ها و آیکون های با کیفیت در لوگوهای خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو نجاری بهتر است از  تصاویر و آیکون های مناسب و مرتبط با آن استفاده شود.

  • در طراحی لوگو نجاری از طرحی منحصر ‌به ‌فرد استفاده کنید.

طراحی مناسب لوگو سبب می شود که برند شما از میان برند رقبای شما متمایز شود. برای این که بتوانید از طرحی متمایز و متفاوت در این زمینه استفاده کنید سعی کنید از طراحان و کارشناسان حرفه ای در این زمینه استفاده کنید.

در طراحی لوگو نجاری به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • از یک نشان و علامت زیبا و جذاب در لوگوی خود استفاده کنید.
  • سعی کنید لوگوی خود را خیلی عمیق طراحی نکنید.
  • طرح لوگوی نجاری خود را بیش از حد برجسته نکنید ، زیرا لوگوی شما را زشت و نافرم می کند.
  • از رنگ های خیلی تیره و یا خیلی روشن در لوگوی نجاری استفاده نکنید.
  • از طرح ها و سبک های قابل فهم در لوگوی خود استفاده کنید.
  • از فونت و نوشتارهای جذاب و زیبا در لوگوی خود استفاده کنید.
  • سعی کنید از کمترین و کوتاهترین کلمات در لوگوی نجاری استفاده کنید.

در طراحی لوگو نجاری ، طراحان و کارشناسان از ابزار و لوازم مخصوصی استفاده می کنند. در این جا برخی از این ابزار را به شما معرفی می کنیم.

برای این که بتوانید طرح و سبک خود را بر روی لوگوی نجاری درج کنید از قلم هویه استفاده کنید. هویه نوعی قلم است که طراحان و کارشناسان لوگو و مخصوصا لوگوهای هنری برای برجسته کردن طرح لوگوی خود مانند طراحی لوگو نجاری از آن استفاده می کنند.

برای درج تصویر در لوگوی نجاری از مهر حرارتی استفاده کنید.

یکی از روش هایی که سبب می شود ، بتوانید تصویر و طرح خود را به راحتی بر روی لوگو درج کنید ، مهر حرارتی است.  این مهرها با استفاده از فلزهای خاصی ساخته می شوند و با استفاده از حرارت داغ می شوند. پس از این که لوگوی نجاری خود را طراحی کردید می توانید با استفاده از مهر حرارتی طرح مورد نظر خود را بر روی لوگو ایجاد کنید.

برخی طراحان و کارشناسان طراحی لوگو نجاری از مهرهای برقی برای ساخت و طراحی لوگو استفاده می کنند. در این روش ، لوگوی فلزی با نیروی برق بر روی هویه گرم می شود و پس از آن می توانید لوگو را بر روی طرح مورد نظر خود بگذارید و از طریق ایجاد جریان برق و حرارت طرح لوگوی شما اجرا می شود.

  • از تصاویر و نمادهای جالب در طراحی لوگو نجاری استفاده کنید.

بسیاری از طراحان و کارشناسان حرفه ای لوگو از تصاویر و نمادهای مرتبط با حوزه کسب و کار در طراحی لوگو استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، در طراحی لوگو نجاری  از تصویر لوازم و ابزار نجاری ، مانند : اره ، چکش ، چوب ، تصویر تنه درخت و …. استفاده می شود. معمولا رنگ لوگوی  نجاری ، رنگ های روشن است. می توانید با توجه به طرح و سلیقه خود رنگ لوگوی خود را انتخاب کنید.

در طراحی لوگو نجاری ، می توانید از لوگو تایپ استفاده کنید.

در این روش ، می توانید نام کسب و کار خود را با حروف برجسته و فونت های بزرگ طراحی کنید. همچنین می توانید لوگوی خود را به صورت ترکیبی طراحی کنید. به این معنی که از تصویر ماشین ، اشکال هندسی و نوشتار با هم استفاده کنید. نکته مهم در اینجا ، استفاده از اجزا و عناصر لوگو و چیدمان آن ها در کنار یکدیگر است. به عنوان مثال ، می توانید حرف اول لوگوی خود را نام شرکت خود در نظر بگیرید و در کنار آن از تصاویر مرتبط استفاده کنید.

نحوه استفاده از رنگ در طراحی لوگو نجاری

استفاده و انتخاب رنگ ، به سبک و شیوه طراحی لوگو ی شما بستگی دارد. با توجه به این که حوزه کار شما چوب و نجاری است سعی کنید از رنگ هاییمانند: رنگ قهوه ای روشن ، قهوه ای سوخته و یا رنگ مشکی در طرح لوگوی خود استفاده کنید.

در صورتی که از رنگ مناسبی در لوگوی خود استفاده نکنید ، سبب رهایی مشتریان از بازدید از لوگوی شما و ایجاد یک تصویر منفی در ذهن آن ها می شود. بنابراین ، قبل از طراحی لوگو پارکینگ ، سبک ، طرح ، فونت و تصویر مناسب برای آن انتخاب کنید و سپس از یک طراح ماهر و حرفه ای بخواهید که سبک لوگوی شما را طراحی کنید.

لوگوی خود را با استفاده از تصاویر جالب ، شوخ طبع جلوه دهید.

یکی از نکاتی که سبب شهرت و محبوبیت لوگوی شما می شود ، استفاده از عناصر شوخ طبعی در آن است. به عنوان مثال می توانید از تصویر یک آدمک در لوگوی خود استفاده کنید. قرار دادن کمی شوخ‌طبعی در یک لوگو یک راه برای جذب مشتری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *