طراحی لوگو هتل

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو هتل

طراحی لوگو هتل

 

طراحی لوگو هتل

 

امروزه همه ی افراد به همه نقاط مختلف در سراسر جهان سفر می کنند. به همین دلیل ، حرفه گردشگری و هتلداری گسترش چشمگیری یافته است. صاحبان هتل ها با طراحی لوگو هتل ، مشتریان و مخاطبان خود را متقاعد و راضی می کنند که از خدمات آن ها استفاده کنند. طراحی لوگو برای هتل سبب می شود که هتل شما از اهمیت بیشتری برخوردار شود.

در صورتی که لوگوی هتل شما به صورت جذاب و زیبایی طراحی شود ، فضایی متفاوت در هتل شما به وجود می آورد و یک شب اقامت رویایی برای مسافرین شما فراهم می کند.

برای بسیاری از هتلداران و صاحبان هتل این سوال وجود دارد که چگونه می توانند لوگویی برای هتل خود طراحی کنند که مخاطبان و مشتریان با دیدن آن ، باز هم به هتل بازگردند.

در این مقاله نکاتی را در مورد طراحی لوگو هتل به شما می گوییم که با استفاده از آن ها می توانید لوگویی جذاب و زیبا طراحی کنید.

نکات مهم در طراحی لوگو هتل

  • طراحی لوگو هتل ، مخصوصا برای هتل های بین المللی که مسافر خارجی نیز جذب می کنند ، باید به گونه ای باشد که سبب ارتباط مخاطبان و مشتریان با فرهنگ های مختلف شود و بتواند با زبان آن ها نیز ارتباط برقرار کند. به عنوان مثال ، در صورتی که طرح لوگوی هتل شما ساده و در عین حال جذاب باشد ، در ذهن مشتریان شما ماندگاری زیادی پیدا می کند.
  • – در طراحی لوگو هتل ، سعی کنید قسمتی از تصویر هتل خود را درج کنید. استفاده از تصویر هتل ، برند و خدمات شما را به طور کامل ، به مشتریان شما معرفی می کند. با توجه به این که صنعت هتلداری یک صنعت رقابتی است ، سعی کنید از تکنیک هایی استفاده کنید که از طرح لوگوی رقبای شما متمایز باشد.

علاوه بر نکات مطرح شده ، نکات مهم و طلایی را در اینجا به شما می گوییم که با رعایت این نکات ، می توانید لوگویی جذاب برای هتل خود طراحی کنید. این نکات طلایی شامل موارد زیر است:

  • از طرح ساده و جذاب در طراحی لوگو هتل استفاده کنید.
    بسیاری از افراد ، در لوگوی هتل های مختلف ، با نمادها و تصاویر پیچیده ای مواجه می شوند اما معنا و مفهوم آن ها را درک نمی کنند ، این امر ، ارزش لوگوی شما را از بین می برد.

 

اگر قصد دارید از تصاویر و نمادها در طراحی لوگو هتل استفاده کنید ، سعی کنید نظرات و سلایق مردم و مشتریان خود را در این مورد جویا شوید.

  • لوگوی چند کاربردی برای هتل خود طراحی کنید.

هتل های بزرگ و معروف از لوگوهای خود به روش های مختلفی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، برخی هتل ها از تصویر لوگوی خود بر روی حوله ، دستمال کاغذی ، منوی رستوران ها و… استفاده می کنند. این امر سبب شهرت و محبوبیت لوگوی هتل شما می شود.

۳-  در طراحی لوگو هتل ، مفهوم برند خود را در نظر بگیرید.

در صورتی که قصد دارید با طراحی لوگو از رقبای خود جلوتر باشید ، از گزینه هایی در طراحی لوگوی خود استفاده کنید که مطابق با آخرین روندهای صنعتی طراحی شده باشند. به عنوان مثال ، می توانید از حروف ، شکل ها و تصاویری که در طراحی لوگو کاربرد بیشتری دارند ، استفاده کنید.

هدف اصلی از طراحی لوگو هتل ، نشان دادن و بالا بردن ارزش و اعتبار هتل شما می باشد. برای این که بتوانید به طرح های جدید هتل ها در طراحی لوگو دست پیدا کنید ، می توانید با متخصصان طراحی لوگو برای هتل ها همکاری کنید.

۴- رنگ لوگوی هتل خود را با دقت انتخاب کنید.

بسیاری از کارشناسان و متخصصان طراحی لوگو هتل ، از سه رنگ در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند. در صورتی که در طرح لوگوی هتل خود ، بیش از سه رنگ استفاده کنید ، چشم مشتری و مخاطب هنگام دیدن لوگوی شما ، خسته می شود و در اینصورت ، جذابیتی برای او نخواهد داشت.

سعی کنید هر رنگ را به گونه ای در لوگوی خود به کار ببرید که با احساس مخاطب و مشتریان شما هماهنگی داشته باشد. سعی کنید یک پالت رنگی برای لوگوی خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، در صورتی که هتل شما دارای خدمات تفریحی مانند: سالن ورزشی ، سالن فوتبال ، ماساژ ، استخر و…. است ، بهتر است از رنگ های آبی ، سبز و… استفاده کنید که نماد سلامت و آرامش را به مشتریان شما انتقال دهد.

۵- از فونت مناسب در طراحی لوگو هتل استفاده کنید.

سعی کنید در لوگوی هتل خود ، تا حد امکان از نوشته و متن استفاده کنید .برخی از لوگوها مانند لوگوی      Twitter از به کار بردن متن و نوشته پرهیز می کنند.  بسیاری از هتل ها معمولا از نام هتل خود در طراحی لوگو به عنوان یک بخش از استراتژی طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند. برخی از هتل ها نیز به قدری معروف و شناخته شده هستند که تنها استفاده از یک حرف یا کلمه در لوگوی آن ها کفایت می کند.

به عنوان مثال ، در لوگوی « Holiday Inn»    حرف تک « H»  می تواند معرفی کننده نام هتل و خدمات آن باشد.

۶- در طراحی لوگو هتل از کلمات اختصاری مناسب استفاده کنید.

امروزه بسیاری از برندهای معروف از طرح هایی در لوگوهای خود استفاده می کنند که بخشی از آن متعلق به نام اختصاری آن برند است. می توانید نام اختصاری خود را بر روی لوگوی هتل درج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *