طراحی لوگو وکالت

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو وکالت

لوگوی وکالت

 

طراحی لوگو وکالت

 

طراحی لوگو وکالت: لوگو وکالت در کارهای حقوقی  و سایر کارهایی که ماهیت حقوقی دارند و دارای قوانین و مقررات خاص هستند ، به کار می رود. افرادی که در زمینه حقوقی و وکالت فعالیت دارند ، حتما لازم است یک لوگو مخصوص به خود داشته باند. این لوگ باید درخور و مناسب با شغل آن ها باشد.

در کسب و کارهای مربوط به وکالت و سایر کسب و کارها می توان از طرح های مختلف برای طراحی لوگو استفاده کرد. این طرح ها شامل موارد زیر است:

  • طراحی لوگو تصویری وکالت
  • طراحی لوگو نوشتاری وکالت
  • طراحی لوگو ترکیبی وکالت

در زمینه خدمت به مردم فعالیت می کنند ، افرادی که در این زمینه فعالت می کنند ، لوگو خود را به گونه ای طراحی می کنند که مورد پسند مردم نیز  باشد.

بهتر است طراحی لوگو وکالت تنها به صورت متن صرف نباشد ، زیرا طرح و رنگ در نمایش حرفه ای لوگو وکالت تاثیر زیادی دارد. به طور کلی ، لوگو وکالت باید به گونه ای باشد که طرح به کار رفته در آن حس اطمینان و اعتماد را به افراد منتقل کند و همینطور قانونمند بودن آن را القا کند.

لوگو وکالت (نکات مهم و کلیدی در طراحی لوگو) 

  • استفاده از تصویر مناسب

تصاویری که در لوگو وکالت به کار می رود ، معمولا به شکل ترازو و چکش ، خوشه گندم و یا کتاب است.

این تصاویر را می توان به صورت ابتکاری به کار برد و شکل های زیبا و مدرنی را با استفاده از ان ها به وجود آورد که تاثیر زیادی در ذهن بیننده و مخاطب بگذارد.

  • استفاده از فونت مناسب در طراحی لوگوی وکالت

یکی از مهم ترین قسمت های لوگو  وکالت ، بخش نوشتاری آن است. می توان از رنگ ها  و فونت هایی که القا کننده عدالت ، اعتماد ، قانونمندی و….هستند ، استفاده کرد. در نتیجه ، صعی کنید از رنگ ها و فونت های جذاب و جالب در طراحی لوگو ی وکالت استفاده کنید.

  • ایجاد هماهنگی در اجزای لوگو

سعی کنید لوگو وکالت خود را به گونه ای طراحی کنید که کسالت آور نباشد. از اسامی کمتری در طراحی لوگو استفاده کنید و برای ایجاد هماهنگی در اجزای آن از آیکن های مرتبط در طراحی لوگو استفاده کنید.

  • انتخاب رنگ مناسب در طراحی لوگوی وکالت

با توجه به این که وکالت و حقوق در زمینه های مختلفی مانند : جرائم ، کیفری ، خانواده … فعالیت دارد ، از رنگ های مرتبط با آن ها نیز باید استفاده کند. به عنوان مثال ، در زمینه حقوق خانواده بهتر است از رنگ هایی مانند : سبز یا سفید استفاده شود.

 طراحی لوگو وکالت در چه مشاغلی استفاده می شود؟

طراحی لوگو وکالت تنها در زمینه مشاغل حقوقی به کار نمی رود ، افراد دیگر نیز از این سبک در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند.  به عنوان مثال ، کارشناسان حقوق قضایی ، داوران حل اختلاف ، قضات ، منشیان دادگاه ، کارشناسان رسمی دادگاه ها و… نیز از لوگو وکالت استفاده می کنند.

 

طراحی لوگو وکالت ( ویژگی های آن )

در واقع ، وکلا از جمله افرادی هستند که در فعالیت خود حتما به طراحی لوگو وکالت نیاز دارند. این طرح به سبک و سلیقه شخص بستگی دارد. در این لوگوها معمولا از رنگ های تیره و روشن در کنار یکدیگر استفاده می شود ، دلیل آن هم این است که  سبب به وجود آمدن جذابیت زیادی در مخاطب می شود.

در حال حاضر ، وکلا تمایل دارند که در طراحی لوگو ی خود از رنگ هایی که بیانگر قدرت و عظمت هستند ، مانند رنگ قرمز استفاده کنند. زیرا این رنگ ها تاثیر بسیار زیادی در بیننده دارند. در کنار طرح و رنگ ، استفاده از یک المان حرفه ای سبب می شود که بیننده با یک بار دیدن لوگو به شناخت کاملی از شما و حوزه فعالیت شما دست پیدا کند.

نکته مهم در طراحی لوگو  وکالت ، یک متن و نوشته تاثیرگذار و کوتاه است. می توانید از جملات معروف در حد دو یا سه کلمه که تاثیر زیادی در مخاطب دارند ، استفاده کنید.
نکته دیگری که طراحی لوگو وکالت اهمیت دارد ، استفاده از طرح متمایز است. به عنوان مثال ، لوگوی اپل دارای رنگ و طرحی متمایز است و سبب شده است که این طرح در ذهن افراد ماندگار شود.

  • از طرح ساده در طراحی لوگوی وکالت استفاده کنید.

به طور کلی ، ذهن انسان از انبوهی و شلوغی بیزار است. طرح های شلوغ به سختی تحلیل و تفسیر می شوند در صورتی که طرح های ساده ، خیلی راحت تفسیر و آنالیز می شوند. اگر قصد دارید  یک لوگو قابل درک طراحی کنید ، بهتر است از اشکال و طرح های ساده در طراحی لوگو  مانند : دایره ، مثلث و…. استفاده کنید.

  • از طرح های خلاقانه در لوگو وکالت استفاده کنید .

قبل از طراحی لوگو حتما سعی کنید یک پشتوانه قدرتمند و متفکرانه داشته باشد. این امر باعث مفهوم بخشیدن به لوگوی شما می شود. به این معنی که تصویر لوگو با ایده آن مرتبط باشد. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو ی مرسدس بنز از تصویر ستاره استفاده شده است.

  • از ساختار مناسب در طراحی لوگو استفاده کنید.

لوگو های وکالت معمولا به صورت افقی طراحی می شوند ، دلیل آن هم این است که چشم انسان تصاویر افقی را در کنار یکدیگر بهتر تشخیص می دهد و در نظر او زیباتر و جذاب تر جلوه می کند ، به همین دلیل در طراحی لوگو وکالت از ساختار افقی استفاده می شود.

  • از لوگوهای تک رنگ استفاده کنید.

لوگو هایی که از ترکیب چند رنگ مختلف در آن ها استفاده شده است ، در مقایسه با لوگو هایی که از یک رنگ در طراحی آن ها استفاده شده است ، خیلی سخت تر قابل درک هستند.

بهتر است از یک رنگ در طراحی لوگو استفاده کنید ، زیرا لوگوهای تک رنگ  ، راحت تر به خاطر سپرده می شوند. به عنوان مثال ، لوگوی شرکت کوکاکولا از یک رنگ قرمز تشکیل شده است و در مقایسه با لوگوی شرکت پپسی که از ترکیب چند رنگ تشکیل شده است ، موفق تر بوده است و افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

جهت سفارش طراحی لوگو به شماره ۰۹۰۱۸۴۰۶۹۷۱ در تلگرام / واتساپ پیام ارسال نمایید ( پاسخگوی ۲۴ ساعته )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *