طراحی لوگو پاکسازی پوست

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو پاکسازی پوست

طراحی لوگو پاکسازی پوست

 

لوگو پاکسازی پوست

 

طراحی لوگو برای مشاغل مهم و ضروری ، امری مهم محسوب می شود. به عنوان مثال ، بیمارستان ها و مراکز درمانی برای معرفی خدمات خود از لوگو استفاده می کنند. به عنوان مثال ، کلینیک های پوست و زیبایی با طراحی لوگو پاکسازی پوست ، خدمات مختلف خود را به افراد معرفی می کنند.  اگر قصد طراحی لوگو پاکسازی پوست را دارید ، ابتدا سعی کنید از نمونه ها و طرح های معروف لوگوهای مرتبط در این زمینه دیدن کنید و از طرح های آن ها در طراحی لوگو ی خود ایده بگیرید.

به عنوان مثال ، در لوگوی نیوآ (Nivea) که از مشهورترین برندهای تولید محصولات

آرایشی و بهداشتی و محصولات پاکسازی پوست است ، از دو حرف « A » و « N » در لوگوی آن استفاده شده است. طرح لوگوی نیوآ (Nivea) سیاه و سفید است. همچنین نسخه هایی با رنگ های مختلف آبی و سفید برای لوگو نیوآ نیز وجود دارد. در سال ۲۰۱۱ یک طرح دیگری از لوگوی نیویا طراحی شد که این  طرح به صورت گرد و دایره ای بود. در این طرح ، کلمه  (Nivea) درون یک دایره قرار گرفته بود و با سایه های آبی تیره نیز پر شده بود.

حروف و کلمات این لوگو با فونت sans-serif  و به صورت هندسی به صورت نوک تیز و خطوط توپر نوشته شده اند.

رنگ آبی به کار رفته در لوگو نیوآ (Nivea) هویت و کیفیت خدمات و محصولات آن را معرفی می کند. نکته دیگر در طراحی لوگو نیوآ این است که استفاده از رنگ آبی در آن بیانگر اعتماد و اطمینان مشتریان به این شرکت می باشد. رنگ آبی ، شاخص ترین رنگ در لوگو نیوآ(NIVEA) به شمار می رود و یکی از عوامل مهمی است که سبب ایجاد ارزش و اعتبار برای شرکت نیوآ شده است.

رنگ سفید و آبی ، رنگ هایی هستند که مفهوم زیبایی و لطافت را به ذهن افراد منتقل می کنند. در لوگوی نیوآ نیز از رنگ آبی و سفید در کنار یکدیگر استفاده شده است. سبک طراحی لوگو نیوآ به گونه ای است که مفهوم زیبایی و پاکیزگی را منتقل می کند. . طراحی لوگو پاکسازی پوست نیوا نشان می دهد که محصولات آن نه تنها با پوست مصرف کنندگانشان سازگار است بلکه به راحتی قابل استفاده، اداره و نگهداری است.

خطوط لوگوی نیوآ به صورت کشیده طراحی شده است و لبه های آن نیز مثلثی است. این امر سبب شده است که لوگوی نیوآ در سراسر دنیا شناخته شده و معروف شود.

استفاده از فونت و تایپوگرافی مناسب و زیبا یکی از عوامل موفقیت و شهرت برای لوگوی شرکت نیوآ به شمار می رود.

طرح لوگوی لورال (L’Oréal S.A)

شرکت لورال (L’Oréal S.A) محصولات و خدمات خود را بر اساس آخرین فناوری و مطالعات انجام شده در زمینه محصولات تولید می کند و هم اکنون بیشترین مصرف کنندگان محصولات آرایش در جهان را به خود اختصاص داده است.

شرکت لورال ، بزرگ ترین شرکت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان است. این شرکت در کشور پاریس قرار گرفته است.  طراحان لوگوی این شرکت آرایشی و بهداشتی از روش تایپوگرافی و نوشتاری برای طراحی لوگوی آن استفاده کرده اند.  طراحان لوگوی این شرکت برای نشان دادن جنبه زیبایی شناسی و جذابیت لوگو از حروف بزرگ برجسته و خطوط منحنی استفاده کرده اند.

طرح به کار رفته در لوگوی لورال در همه نقاط جهان شناخته شده است. برندهای  L’Oréal Paris و  L’Core Paris  از مهترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی و پاکسازی چوست هستند که محصولات خود را بر اساس فناوری نانوتکنولوژی تولید می کنند. از فناوری نانو و نانو مواد در تولید محصولاتی مانند: محصولات پاکسازی پوست ، مراقبت از پوست ، ضد آفتاب ها ، مرطوب کننده ها و… استفاده می شود.

بسیاری از شرکت های تولید کننده لوازم بهداشتی و آرایشی برای طراحی لوگو پاکسازی پوست و لوگوهای آرایشی از روش تایپوگرافی و فونت هایی مانند:

Eagle، Bovine MVB و Resolute NF استفاده می کنند. پالت های رنگی آن ها نیز متناسب با طرح و تصویر لوگوی آن ها مشخص می شود.

طراحان ماهر و حرفه ای معتقدند که استفاده از روش تایپوگرافی و تصاویر مختلف سبب می شود که جذابیت و زیبایی لوگو افزایش پیدا کند.

کلینیک های زیبایی در طراحی لوگو پاکسازی پوست ، معمولا از رنگ های آبی و رنگ های روشن استفاده می کنند ، زیرا این رنگ ها حس آرامش و پاکیزگی را در افراد ایجاد می کنند. استفاده از پالت های رنگی مناسب در لوگوهای پاکسازی پوست ، سبب محبوبیت و شناخته شدن برند در نقاط مختلف جهان می شود.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی لوگو پاکسازی پوست ، استفاده از عناصر ، تصاویر و المان های مرتبط و مناسب است. به عنوان مثال ، برخی شرکت ها از تصویر قطره های آب ، چهره اشخاص ، چهره های زیبا ، تصویر گل ها و گیاهان زیبا و…. در طراحی لوگو پاکسازی پوست استفاده می کنند. با توجه به اینکه بیشتر مخاطبان و مشتریان شما خانم ها هستند ، سعی کنید از رنگ های جذاب مانند: رنگ های طلایی ، آبی ، نقره ای و… در لوگوی خود استفاده کنید.

برخی طراحان لوگوهای پاکسازی پوست ، برای افزایش جذابیت لوگوی خود از تصاویر سه بعدی و چند بعدی استفاده می کنند. استفاده از ابعاد مناسب و  افزایش جلوه های بصری ، لوگوی شما را زیبا و قدرتمند نشان می دهد.

اگر قصد طراحی لوگو پاکسازی پوست را دارید ، سعی کنید از المان ها و تصاویر برگرفته از طبیعت در لوگوی خود استفاده کنید تا بتوانید هدف و پیام خود را به راحتی به مخاطبان خود انتقال دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *