طراحی لوگو کارتن و جعبه سازی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو کارتن و جعبه سازی

طراحی لوگو کارتن و جعبه سازی

 

لوگو کارتن و جعبه سازی

 

در هر کسب و کاری طراحی لوگو یک امر مهم و چالش برانگیز محسوب می شود. تنها افراد حرفه ای و ماهر می توانند یک لوگوی خوب و مناسب طراحی کنند. لوگو تنها نمادی نیست که همه کسب و کارها از آن استفاده کنند، بلکه هویت کسب و کار است. در واقع ، هنگام آشنایی با کسب و کارهای مختلف، اولین چیزی که توجه افراد را جلب می کند، لوگوی آن کار است. بسیاری از شرکت های تولید کننده مانند شرکت های کارتن سازی در طراحی لوگو کارتن و جعبه سازی از روش تبلیغاتی طراحی لوگو استفاده می کنند.

لوگوی کسب و کار شما سبب برقراری ارتباط با مشتریان و کاربران شما می شود. برای طراحی لوگو اهداف مختلفی در نظر گرفته می شود که یکی از آن ها معرفی و افزایش اعتبار برند و نام شرکت شما است. به این نکته توجه کنید که زمانی که نام یک کسب و کار می آید ، اولین چیزی که به ذهن همه افراد می رسد ، شکل و سبک طراحی لوگو ی آن شرکت است.

نکات مهم  در خصوص طراحی لوگو کارتن و جعبه سازی

  • در طراحی لوگو خلاقیت به خرج دهید.

از نکات مهم در طراحی لوگو کارتن و جعبه سازی ، خلاقیت است. طرح لوگوی شما بهتر است به گونه ای باشد که سبب حیرت بازدیدکنندگان شود و حس کنجکاوی را در آن ها ایجاد کند. این کنجکاوی و زیبایی سبب می شود که بازدید از لوگو و محصولات شما افزایش پیدا کند و تاثیر مثبتی در کسب و کار شما نیز دارد. به عنوان مثال ، می توانید لوگوی  خود  را به شکل یک مثلث و یا یک مربع طراحی کنید. استفاده از اشکال و فرم های هندسی زیبایی و جذابیت طرح لوگوی شما را افزایش می دهد.

  • طرح لوگوی خود را منتشر کنید.

بسیاری از صاحبان مشاغل و حرفه های مختلف ، پس از طراحی لوگو ی خود اقدام به انتشار طرح لوگوی خود از طریق سایت   می نمایند. از این طریق ، بازدید از  لوگو و محصولات شما چند برابر می شود.

  • از رنگ های جذاب و زیبا در طراحی لوگو کارتن و جعبه سازی استفاده کنید.

بسیاری از افراد معمولا از رنگ های قهوه ای ، قهوه ای تیره ، مشکی ، خاکستری و رنگ های سرد در طراحی لوگو کارتن و جعبه سازی استفاده می کنند. این رنگ ها در مقایسه با سایر رنگ ها کاربرد بیشتری دارند.

  • از اشکال و فرم های هندسی جذاب و زیبا در طراحی لوگو کارتن سازی استفاده کنید.

یکی از عواملی که سبب جذابیت لوگوی کارتن سازی می شود ، استفاده از تصاویر چند بعدی و همچنین اشکال و فرم های هندسی است. سعی کنید این فرم ها را به گونه ای طراحی کنید که در همه ی زاویه ها قابل مشاهده و خواندن باشند.

  • از حروف و اعداد در طراحی لوگو کارتن سازی استفاده کنید.

استفاده هوشمندانه از حروف و اعداد در لوگوی کارتن و جعبه سازی زیبایی و جذابیت خاصی به آن می بخشد. به عنوان مثال ، می توانید در قسمت بالای لوگو از حروف و نام شرکت و در قسمت دیگر آن از تصویر لوگو استفاده کنید.

با طراحی لوگو کارتن و جعبه سازی ، محصولات خود را به همه افراد معرفی کنید.

یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین کارکردهای طراحی لوگو  این است که سبب شناساندن و معرفی محصولات و خدمات شما به افراد می شود. در واقع ، طرح لوگوی  هویت  شما را به افراد معرفی می کند. سعی کنید جنبه های بصری و زیبایی لوگوی خود را تقویت کنید تا  فروش محصولات شما افزایش پیدا کند و کسب و کار شما رونق یابد.

لوگوی خود را به گونه ای طراحی کنید که قابلیت چاپ در همه مکان ها را داشته باشد.

بسیاری از طراحان حرفه ای لوگو ، لوگوهای خود را به گونه ای طراحی می کنند که قابلیت نصب و چاپ در فضاهای مختلف مانند: دستمال های تبلیغاتی ، لیوان های تبلیغاتی ، خودکارهای تبلیغاتی ، لباس های تبلیغاتی و… را داشته باشد. این امر منجر به بیشتر دیده شدن طرح لوگوی شما نیز می شود. نکته دیگر در این مورد ، کیفیت چاپ لوگوی شما است. لوگوی شما باید به گونه ای چاپ شود که واضح و شفاف باشد و به راحتی قابل خواندن باشد تا تاثیر مثبتی بر بیننده داشته باشد.

لوگوی خود را انعطاف پذیر طراحی کنید.

یکی از نکات مهم در طراحی لوگو ی کارتن و جعبه سازی ایجاد تعادل میان اجزای مختلف لوگو است. سعی کنید لوگوی خود را جالب طراحی کنید تا کسی مجبور به خیره شدن و نزدیک شدن به لوگو برای دیدن و خواندن آن نشود. به عنوان مثال ، ترکیب رنگ ، حروف و اعداد لوگوی خود را طوری بچینید که به راحتی دیده و خوانده شوند. به عنوان مثال ، در لوگوی آمازون از حرف کوچک a و یک فلش به همراه حرف کوچک z استفاده شده است. این فلش به حرف z اشاره می کند و از سویی پیام خود را که وسعت موجودی است ، بیان می کند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری ، می توانید از طریق نرم افزارها و دستگاه های مختلف ، یک لوگوی خوب و حرفه ای طراحی کنید. در این نرم افزارها ، آیکون ها و نشانه ها را به گونه ای انتخاب کنید که هم قابل مشاهده باشند و هم انعطاف پذیر باشند. انعطاف پذیر بودن به این معنی است که در فضاهای مختلف به راحتی دیده و خوانده شود.

با توجه به اینکه  کارتن و جعبه از لوازم مورد استفاده در میان افراد محسوب می شود ، سعی کنید از طرح و رنگ هایی در لوگوی خود استفاده کنید که  در نگاه اول توجه افراد را به سمت خود جلب کند. به عنوان مثال ، فونت و تصویر آن را به گونه ای چاپ کنید که علاوه بر وضوح و خوانایی زیبای و جذابیت خاصی نیز داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *