طراحی لوگو کارواش ماشین

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو کارواش ماشین

طراحی لوگو کارواش ماشین

 

طراحی لوگو کارواش ماشین

طراحی لوگو کارواش ماشین: اگر قصد طراحی یک لوگوی جذاب برای کارواش خود را دارید ، قبل از هر چیزی طرح لوگوی خود را انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید لوگویی موفق طراحی کنید ، باید به نکاتی توجه کنید. مهم ترین نکات در طراحی لوگو کارواش ماشین شامل موارد زیر است:

  • لوگو را مطابق با ماهیت کسب و کار خود طراحی کنید.

لوگویی را که انتخاب می کنید ، بهتر است با کسب و کار شما هماهنگی کامل داشته باشد.

به عنوان مثال ، در طراحی لوگو کارواش از تصاویری استفاده کنید که نشان دهنده مفهوم پاکیزی باشد. استفاده از تصاویر آب و خودرو نیز انتقال دهنده  مفهوم تمیزی و نظافت در ذهن بیننده است.

  • از طرح ساده در طراحی لوگو کارواش استفاده کنید.

هر اندازه که لوگوی شما ساده باشد اعتبار و ارزش آن در ذهن مخاطب بیشتر می شود. در صورتی که لوگوی شما دارای تصاویر و پیچیدگی های بیشتری باشد ، در ذهن مخاطب و بیننده کمتر باقی می ماند. برای اینکه بتوانید از طرح های معروف لوگوی کارواش مطلع شوید ، می توانید نگاهی به معروف ترین لوگوها در این زمینه بیندازید و از الگوهای آن ها پیروی کنید.

  • از فضای خالی لوگو استفاده کنید.

بسیاری از افراد فضای خالی و سفید زیادی را در لوگو باقی می گذارند. این روش ، برای کسب و کارهای بزرگ و شناخته شده ، خوب است. سعی کنید در اطراف لوگوی خود از نماد و تصاویر مربوط به محیط کار خود استفاده کنید. اگر فضای خالی و سفیدی در لوگوی کارواش خود دارید ، می توانید از تصاویر ، متن ، شعار ، نام برند و… در اطراف آن استفاده کنید.  به این روش ، بهینه سازی فضای لوگو می گویند.

  • از شعارهای مرتبط در لوگو کارواش استفاده کنید.

استفاده از تگ لاین و یا شعار کوتاه مرتبط با کسب و کار شما ، می تواند تصویر بهتری از کسب و کار شما به مخاطب و بیننده ارائه بدهد. استفاده از شعار و متن سبب زیباتر شدن لوگوی شما نیز می شود.  سعی کنید از تگ لاین و شعارهای ۲۰ تا ۳۰ کاراکتر استفاده کنید. سعی کنید از متن های کوتاه در شعارها و تگ های خود استفاده کنید تا در ذهن مخاطب و بیننده باقی بماند.  استفاده از شعار ، همچنین اعتبار و ارزش کار شما را به مخاطب می رساند.

عنوان تگ لاین و شعار باید در مقایسه با نماد و برند کوچکتر باشد و خیلی بزرگ نباشد. استفاده از تگ لاین ها و یا شعارهیا بزرگ سبب از بین رفتن تعادل تصویر در لوگوی شما می شود.

در استفاده از شعار و تگ لاین ، سعی کنید میان نماد ، نام برند ، شعار و سایر اجزای لوگو تناسب و تعادل برقرار کنید.

  • متن لوگو را واضح و خوانا بنویسید.

اگر در لوگوی خود از حروف و نوشتار استفاده می کنید ، سعی کنید آن ها را واضح و خوانا بنویسید. نوشته شما باید به گونه ای باشد که مخاطب بیش از چند ثانیه وقت صرف خواندن آن نکند. طراحان لوگوها معمولا اندازه و سایز نوشته و متن را کمی بزرگ تر از عنوان تگ لاین و شعارها در نظر می گیرند ، تا خوانایی آن ها بیشتر شود. استفاده از فونت های شکسته سبب ناخوانا شدن متن و نوشته لوگوی شما می شود.

  • از حروف انگلیسی کوچک و بزرگ در لوگو کارواش استفاه کنید.

استفاده از حروف انگلیسی و مخصوصا حروف کوچک در طراحی لوگو کارواش سبب زیبا و شیک شدن طرح لوگو می شود. سعی کنید از حروف انگلیسی برای نوشتن شعار و یا تگ لاین لوگوی خود استفاده کنید. اگر قصد استفاده از حروف انگلیسی بزرگ دارید ، از فونت معمولی برای نوشتن آن ها استفاده کنید ، زیرا فونت های پیچیده و شکسته سبب ناخوانا شدن حروف انگلیسی می شود.  نوشتن شعار یا متن لوگو با حروف انگلیسی کوچک ، سبب ایجاد حس کوچکی و حقارت می شود ، بهتر است از حروف انگلیسی بزرگ برای نوشتن شعار یا متن لوگوی خود استفاده کنید.

  • در طراحی لوگو کارواش از رنگ های مناسب استفاده کنید.

رنگ یکی از مهم ترین مواردی است که تعیین کننده مرتبه لوگوی شما در ذهن مخاطب و بیننده می شود. تعادل رنگ ها سبب شهرت و محبوبیت لوگوی شما می شود. در بیشتر لوگوهای تبلیغاتی از یک رنگ استفاده می شود. رنگی که انتخاب می کنید باید با طرح و رنگ سایر اجزای لوگوی شما همخوانی داشته باشد.

نکته دیگر در انتخاب رنگ لوگو کارواش این است که علاوه بر رنگ اصلی ، از رنگ های فرعی و ترکیبی نیز استفاده کنید. سعی کنید از یک یا دو نوع رنگ در لوگوی خود استفاده کنید ، استفاده از رنگ های مختلف سبب زیبایی لوگوی شما نمی شود و تنها آن را نازیبا و زشت می کند.

  • از طرح مناسب در طراحی لوگو کارواش استفاده کنید.

نکته مهم در طراحی لوگو ، انتخاب یک طرح با پس زمینه مناسب است. قبل از طراحی لوگو ، یک طرح کلی برای آن در نظر بگیرید و آن را به گونه ای انتخاب کنید که با سایر اجزای لوگوی شما هماهنگی داشته باشد. دقت داشته باشید که رنگ انتخابی شما با رنگ طرح شما هم خوانی داشته باشد.

  • از عناصر مرتبط در طراحی لوگو کارواش استفاده کنید.

تصاویر ، اجزا ، نمادها و رنگ لوگوی کارواش شما سبب جذابیت لوگوی شما می شود. سعی کنید از طرحی خلاقانه در لوگوی خود استفاده کنید و از طرح های دیگر تقلید نکنید ، زیرا ارزش لوگوی شما را پایین می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *