طراحی لوگو کاشی و سرامیک

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو کاشی و سرامیک

طراحی لوگو کاشی و سرامیک

 

لوگو کاشی و سرامیک

 

لوگو یک طرح و یک چهره منحصر به فردی است و در همه مشاغل و حرفه ها اهمیت و جایگاه بالایی دارد. در صورتی که لوگوی شما به صورت اصولی و حرفه ای طراحی شود ، قدرت و ارزش شرکت شما را نشان می دهد. سعی کنید از یک نماد بصری جذاب و طرح های خلاقانه در طراحی لوگو استفاده کنید.

افرادی که در شرکت های ساختمانی و مصالح ساختمانی فعالیت می کنند ، از طرح های جذاب و زیبایی برای طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو کاشی و سرامیک ، معمولا طراحان از ترکیب ها و تصاویر زیبا  مانند اشکال هندسی ، تصویر کاشی و یا سنگ  در لوگوی خود استفاده می کنند.

طراحی لوگو کاشی و سرامیک اصول و قواعد خاص خود را دارد. این اصول شامل موارد زیر است:

  • یک طرح اولیه و مقدماتی برای لوگو کاشی و سرامیک خود در نظر بگیرید.
    طرح اولیه ، طرحی است که شما به صورت دستی بر روی یک کاغذ طراحی می کنید. این طرح به صورت یک نقاشی ساده است که با استفاده از یک مداد می توانید بر روی کاغذ ترسیم کنید. می توانید ۳۰ طراح اولیه برای خود در نظر بگیرید و از میان آن ها چند طرح و ایده را انتخاب کنید. طراحان حرفه ای و ماهر معمولا از این روش برای طراحی لوگو ی کاشی و سرامیک استفاده می کنند. هر اندازه که زمان زیادی را به انتخاب طرح و قالب لوگوی کاشی و سرامیک خود اختصاص دهید ، به نتایج مطلوب تری نیز دست پیدا خواهید کرد.
  • در طراحی لوگو کاشی و سرامیک تعادل و تناسب را حفظ کنید.
    با توجه به اینکه رعایت تعادل و تناسب در طراحی لوگو کاشی و سرامیک اهمیت زیادی دارد ، زیرا چشم ما هنگام دیدن طرح ها به صورت طبیعی ، متعادل ترین و متناسب ترین طرح ها را انتخاب می کند.

با حفظ تعادل و تناسب در طرح های گرافیکی مانند: رنگ ها ، اندازه المان می توانید یک لوگوی متعادل و زیبا طراحی کنید. با توجه به اینکه لوگوی  شما به وسیله افراد زیادی دیده می شود ، بهتر است از یک طرح جذاب و ماندگار در لوگوی خود استفاده کنید و تعادل و تناسب را در میان المان های آن حفظ کنید.

  • از اندازه و سایز مناسب در طراحی لوگو کاشی و سرامیک استفاده کنید.

اندازه و سایز اهمیت زیادی در طراحی لوگو ی شما دارد. یک لوگو و مخصوصا لوگو کاشی و سرامیک باید در اندازه ای طراحی شود که خوانا و زیبا باشد. در صورتی که سایز لوگوی شما بسیار کوچک یا بسیار بزرگ باشد ، جذابیت لوگوی شما از بین می رود.
تعادل و تناسب لوگوی شما در صورتی حفظ می شود که بتوانید از آن در مکان های مختلف مانند : سربرگ ها ، پوستر ، بیلبوردهای تبلیغاتی و … استفاده کنید. در صورتی که اندازه و سایز لوگوی شما بسیار کوچک و ریز باشد ، خواندن آن برای افراد دشوار است. با استفاده از طراحان ماهر و حرفه ای می توانید اندازه و ابعاد لوگوی خود را به صورت دقیق مشخص کنید.

  • از رنگ ها به صورت صحیح در طراحی لوگو کاشی و سرامیک استفاده کنید.

استفاده از پالت های رنگی در لوگوهای تبلیغاتی امری مهم و در عین حال پیچیده است. طرحان لوگو به کاربرد رنگ در طراحی لوگو اهمیت زیادی می دهند.  می توان گفت که رنگ ها در لوگوهای تبلیغاتی و مخصوصا لوگو کاشی و سرامیک تئوری های پیچیده ای دارند.

اصول مهم در استفاده از رنگ ها در طراحی لوگو کاشی و سرامیک شامل موارد زیر است:
– از رنگ هایی استفاده کنید که چرخه آن ها به یکدیگر نزدیک باشد. به عنوان مثال ، از پالت رنگ های گرم مانند : رنگ های قرمز ، نارنجی ، زرد ، سفید ، آبی و… استفاده کنید. با این کار ، هماهنگی و یکپارچگی لوگوی شما افزایش پیدا می کند.

  • سعی کنید از رنگ های روشن در لوگوی استفاده کنید ، زیرا رنگ های روشن به راحتی دیده می شوند. همچنین می توانید از رنگ های تک استفاده کنید ، به عبارت دیگر ، تنها از یک رنگ خاص استفاده کنید که قابل تشخیص و دیدن باشد.
  • از تایپوگرافی مناسب در طراحی لوگو کاشی و سرامیک استفاده کنید.

معمولا طراحان لوگو از روش تایپوگرافی طراحی لوگو کاشی و سرامیک استفاده می کنند. در این روش ، از فونت و سایز مناسب در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.  اگر لوگوی کاشی و سرامیک شما شامل یک متن یا یک جمله است ، این متن را طوری انتخاب کنید که جزئی از لوگو یا تگ لاین باشد.

  • از فونت های خاص در طراحی لوگو کاشی و سرامیک استفاده کنید. از به کار بردن برخی فوت ها مانند Comic Sans بپرهیزید ، زیرا لوگوی شما را غیر حرفه ای نشان می دهد.
  • از فونت هایی استفاده کنید که حتی با کوچک شدن سایز آن ها ، باز هم خوانا باشند.
  • سعی کنید تنها از یک فونت برای طراحی لوگو کاشی و سرمیک استفاده کنید. با توجه به اینکه لوگوی شما یک لوگوی هنری نیز می باشد، از فونت های اصیل در لوگوی خود استفاده کنید. از فونت های اصیل می توان به Yahoo! و Twitter و Coca Cola اشاره کرد.
  • از افکت ها در طراحی لوگو کاشی و سرامیک استفاده کنید.

با استفاده از نرم افزارهایی مانند  Adobe Illustrator, Freehand, Photoshop  و سایر برنامه های گرافیکی می توانید افکت های زیبا و جذابی در لوگوی خود ایجاد کنید. استفاده از افکت ، جذابیت لوگوی شما را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *