طراحی لوگو گلفروشی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو گلفروشی

طراحی لوگو گلفروشی

 

 لوگو گلفروشی

 

امروزه طراحی لوگو ی گلفروشی طرفداران زیادی پیدا کرده است. در طراحی لوگوی خود سعی کنید از طرح های خیره کننده و منحصر به فرد استفاده کنید. طرح لوگوی خود را به گونه ای انتخاب کنید که مشتری زمانی که لوگوی گل شما را می بیند  ارزش و اعتبار و همچنین اهداف کسب و کار شما را درک کند.

نکات مهم در طراحی لوگو گلفروشی

  • در طراحی لوگو گلفروشی عکس ها را با یکدیگر ترکیب کنید.

یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش های طراحی لوگو ، ترکیب عکس و تصویر با یکدیگر است. در این روش ، ابتدا چند تصویر خوب انتخاب کنید و آن ها را با یکدیگر ترکیب کنید. برای انتخاب تصویر می توانید از ایده های مختلفی کمک بگیرید. همچنین ، می توانید رنگ های لوگو را با یکدیگر ترکیب کنید و به یک پالت رنگی مناسب دست پیدا کنید.

  • لوگوی خود را با فرمت وکتور ذخیره کنید

یکی از نکاتی که سبب می شود در طراحی لوگو پیج بتوانید خوب عمل کنید ، ذخیره آن با فرمت وکتور است. سعی کنید یک نسخه  رنگیاز لوگوی خود داشته باشید تا بتوانید بعدا از آن استفاده کنید.

  • لوگوی خود را به صورت  متقارن طراحی کنید

استفاده از الگوی متقارن در طراحی لوگو پیج ، سبب می شود که اندازه و ابعاد لوگوی شما متناسب شود و از نظر ظاهری نیز جذابیت خود را حفظ کنید. همچنین این الگو سبب می شود که لوگوی شما به راحتی دیده و خوانده شود.

  • از رنگ ها به صورت مناسب در طراحی لوگو گلفروشی استفاده کنید.

بسیاری از افراد برای این که بتوانند رنگ جذاب و زیبایی در لوگوی گلفروشی خود به کار ببرند ، از طرح های رنگی سایه روشن ، پالت های رنگی جذاب و رنگ های ترکیبی در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند.

در طراحی لوگو گلفروشی از رنگ های زرد ، سبز ، قرمز ، آبی ، سفید و رنگ های روشن دیگر استفاده می شود. در انتخاب رنگ لوگوی خود به این نکته توجه داشته باشید که از سایه ها ، قلم ها یا تصاویر بیش از حد استفاده نکنید. زیرا ظاهر چنین نمادی بیش از حد اشباع شده است و سبب می شود که بیننده در نگاه اول نتواند معنا و پیام لوگوی شما را به درستی درک کند. سعی کنید فضای لوگوی خود را به صورت خلوت طراحی کنید.

با توجه به این که  گل آفتابگردان در بسیاری از فرهنگ ها، نماد شادی ، نشاط و شادابی است   رنگ روشن این نوع گل، با عشق به زندگی و خوشبختی همراه است. همچنین در فرهنگ آسیایی ، آفتابگردان نماد طول عمر است. گل آفتابگردان به شکل خورشید بسیار شباهت دارد ، حس قدرتمندی را در افراد ایجاد می کند ، به همین دلیل می توانید از طرح این گل برای افزایش فروش و همچنین رونق کسب و کار خود استفاده کنید.

بسیاری از  گلفروشی ها ، شرکت های تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و سایر شرکت های تجاری دیگر از طرح گل آفتابگردان در طراحی لوگو ی گلفروشی استفاده می کنند.

از اشکال هندسی در طراحی لوگو گلفروشی استفاده کنید.

مربع نماد هماهنگی و نظم بخشی است و یکی از اصولی ترین و اساسی ترین شکل ها و نمادها در طراحی لوگو محسوب می شود.

طراحان ماهر و حرفه ای لوگو با استفاده از شکل مربع توانسته اند مفاهیم و پیام های مختلفی را به صورت رمز و راز به افراد انتقال دهند. مربع ، شکلی است که با ایجاد تغییر و خلاقیت در آن می توانید جلوه های زیادی در آن ایجاد کنید و در طراحی لوگو ی خود از آن استفاده کنید.

  • از تصاویر گل ها و گیاهان در طراحی لوگو گلفروشی استفاده کنید.

استفاده از تصاویر گل ها و گیاهان در طراحی لوگو ریشه ای تاریخی دارد. هر کشوری با توجه به فرهنگ و سنت های خود از تصاویر گل ها و گیاهان در لوگوهای تبلیغاتی خود استفاده می کند. استفاده از تصویر گل ها و گیاهان ، زیبایی و جذابیت لوگوی شما را چند برابر می کند.

به عنوان مثال ، بسیاری از شرکت هایی که در زمینه  فروش گل و یا تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنند ،  از تصاویر و شکل های گل ها و گیاهان در لوگوی خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، گل آفتابگردان نماد شادابی و سرزندگی است و انرژی خوبی به افراد منتقل می کند. گل لاله نیز که در کشور ایران و مناطقی از کشور ترکیه وجود دارد ، نماد بخشش و تواضع است.  گل لاله قرمز در ایران ، نماد عشق جاودان است. بسیاری از شرکت هایی که در زمینه  فروش گل و محصولات مرتبط با آن فعالیت می کنند  از طرح گل در لوگوی خود استفاده می کنند.

  • در طراحی لوگو گلفروشی از خطوط منحنی استفاده کنید.

استفاده از خطوط خمیده و منحنی در طراحی لوگو حس آرامش و امنیت را به افراد منتقل می کند. معمولا افرادی که در طراحی لوگو به قاعده یا قانون خاصی پایبند نیستند ، از خطوط منحنی و مورب در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند. اگر قصد دارید لوگوی مفهومی ، انتزاعی یا فانتزی طراحی کنید ، سعی کنید از خطوط منحنی و مورب در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.

در بیشتر فرهنگ ها ، باران نماد رحمت ، برکت و صمیمیت است. استفاده از نماد باران در لوگوی شما سبب می شود که حس آزادی و عشق به مخاطب و کاربر شما منتقل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *