طراحی لوگو گیمینگ

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو گیمینگ

طراحی لوگو گیمینگ

 

طراحی لوگو گیمینگ

 

طراحی لوگو گیمینگ: از میان لوگوها ، لوگوی گیمینگ از اهمیت زیادی برخوردار است. در طراحی لوگو گیمینگ میان بازی های مختلف رایانه ای رقابت بسیار سختی وجود دارد. طراحی این لوگو باید به گونه ای باشد که از میان سایر رقبا متمایز باشد و از طرفی توجه بیننده و مخاطب را به خود جلب کند.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی لوگو ی گیمینگ انتقال پیام آن است. طرح و سبک به کار رفته در آن باید به گونه ای باشد که ماهیت و مفهوم بازی را به راحتی منتقل کنید.

در طراحی لوگو گیمینگ دو عامل نقش مهم و مؤثری دارند. این دو شامل موارد زیر است:

  • لوگوی شما هیجان انگیز باشد.
  • طرح لوگوی شما تخیلی و در عین حال قابل باور باشد.

طراحان حرفه ای لوگوهای گیمینگ به این دو عامل در طراحی لوگو های خود توجه زیادی می کنند.

چرا از لوگوی گیمینگ استفاده می کنیم؟

بازی های امروز در دنیای دیجیتال با بازیکنان ارتباط برقرار می کنند. این ارتباط مؤثر از طریق طراحی لوگو فراهم می شود. طراحی یک لوگوی مناسب برای این بازی ها نقش زیادی در شناخته شدن آن ها در سراسر جهان دارد. در سال ۲۰۱۸ صنعت گریم توانست با طراحی لوگو ۱۳۵ میلیارد دلار درآمد کسب کند که در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۱ درصد افزایش یافت.

اگر لوگوی گیمینگ شما به خوبی طراحی شود ، می تواند خیلی سریع طرفداران و هواداران زیادی را به خود جلب کند. لوگوی گیمینگ شما باید بیانگر هدف و مفهوم بازی شما باشد.

نکات مهم در طراحی آرم گیمینگ

زمانی که از طراحی لوگو گیمینگ صحبت می کنیم ، متوجه تفاوت آن با لوگوهای دیگر می شویم. طراحان بازی های ایندی هنگام طراحی این بازی ها باید به این نکته توجه کنند که طرح و ساختار بازی و لوگوهای آن ها به گونه ای باشد که در ذهن مخاطب و کاربر باقی بماند.

بسیاری از طراحان لوگوی گیمینگ از رنگ های اصلی و روشن در طراحی لوگوهای خود استفاده می کنند.
در طراحی لوگو ی خود سعی کنید از پالت های برجسته استفاده کنید. در صورتی که از سبک و پالت های غیر متعارف استفاده کنید ، در طراحی لوگوی خود با شکست مواجه می شوید. به همین دلیل ، قبل از انتخاب طرح لوگوی گیمینگ خود اطمینان پیدا کنید که طرح و رنگ لوگوی شما متناسب با سبک بازی شما است.
برای طراحی ایده آل لوگو گیمینگ به نکات زیر توجه کنید.

  • لوگوی گیمینگ خود را در یک دوره زمانی خاص طراحی کنید.
  • خصوصیات شخصیت های بازی های خود را ارزیابی کنید.
  • مخاطبان بازی های خود را به طور دقیق شناسایی کنید.

رعایت این نکات به شما کمک می کند که بتوانید در انتخاب ، طرح ، سبک ، رنگ و فونت لوگوی گیمینگ خود خوب عمل کنید. سبک لوگو گیمینگ خود را به صورت واضح و شفاف مشخص کنید. به این نکته توجه کنید که بازیکن چه نوع بازی را انجام می دهد.
سعی کنید به عنوان یک طراح ماهر و برجسته در لوگو گیمینگ ، در انتخاب سبک و طرح لوگوی خود حساس باشید. لوگوی گیم شما معرفی کننده حوزه کسب و کار شما نیز می باشد. با رعایت این نکته می توانید اطمینان حاصل کنید کار طراحی لوگو گیمینگ خود را به خوبی انجام داده اید.

قبل از طراحی آرم گیمینگ نکات زیر را در نظر بگیرید:
  • لوگوی خود را متناسب با ماهیت برند خود طراحی کنید.

با توجه به اینکه لوگوی شما سبب ارتباط با افراد و معرفی کسب و کار شما می شود ، این امر سبب ایجاد ارتباط عاطفی و روانی با افراد نیز می شود. برای اینکه بتوانید ماهیت لوگوی خود را به خوبی تشخیص دهید ، مخاطبین خود را انتخاب کنید. قبل از انتخاب نوع و طرح لوگو از مخاطبان و افراد مختلف نظرسنجی کنید و از نظرات آن ها در طراحی لوگو  ی خود استفاده کنید.

با توجه به اینکه در طراحی لوگو گیمینگ ، مخاطبان شما کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان هستند ، از زبان مخصوص آن ها برای توصیف ماهیت گیمینگ خود استفاده کنید. سعی کنید لوگوی خود را جالب و جذاب طراحی کنید تا سبب ایجاد حس شادی و هیجان در مخاطبان خود شوید.

  • از رنگ های مناسب در طراحی لوگو گیمینگ استفاده کنید.

رنگ ها تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطبان شما دارند. سعی کنید از رنگ هایی در لوگوی گیمینگ استفاده کنید که انتقال دهنده احساسات مخاطبان شما باشد. قبل از انتخاب نوع رنگ خود ، به روانشناسی رنگ مورد نظر خود نیز توجه کنید.

در صورتی که رنگ های مورد نظر خود را انتخاب کرده اید ، سعی کنید این رنگ ها را به خوبی در کنار یکدیگر قرار دهید. سعی کنید از یک چرخه مناسب در انتخاب و به کارگیری رنگ ها در لوگوی خود استفاده کنید. سپس بررسی کنید که رنگ های انتخابی شما انتقال دهنده پیام و مفهوم شما به مخاطب می باشد یا خیر؟ با انتخاب یک پالت رنگی مناسب می توانید میان اجزای لوگو گیمینگ خود هماهنگی خوبی به وجود بیاورید.

  • از طرح منحصر به فرد در طراحی لوگو گیمینگ استفاده کنید.

در طراحی لوگو ی گیمینگ این نکته را در نظر بگیرید که طرح شما یکتا و منحصر به فرد باشد. از طرح ها  و سبک های تکراری و خسته کننده در لوگوی خود استفاده نکنید. سعی کنید در متن لوگوی خود ، تجربیات مشتریان خود را نیز درج کنید. این امر سبب می شود که لوگوی شما طرح جذاب و خلاقانه ای پیدا کند و افراد زیادی به آن توجه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *