طراحی لوگو گیم نت

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی آرم گیم نت

طراحی آرم گیم نت

 

طراحی لوگو گیم نت

 

طراحی آرم گیم نت: در حال حاضر ، شغل گیم نت و بازیهای رایانه ای از پرسودترین و پردرآمدترین مشاغل جهان به شمار می رود. این شغل توانسته است پیشرفت خوبی را پشت سر بگذارد. با توجه به اینکه بسیاری از کسب و کارهای جهان به صورتی اینترنتی انجام می شوند ، تعداد افرادی که از گیم نت استفاده می کنند نیز هر روز بیشتر می شود.

به همین دلیل طراحی لوگو گیم نت از اهمیت زیادی برخوردار است.

افراد زیادی برای ساخت و ایجاد گیم نت با یکدیگر همکاری می کنند و یک بازی جدید را طراحی می کنند و می توانند سود خوبی را نیز به دست بیاورند. بسیاری از این افراد به طراحی لوگو گیم نت اهمیت زیادی نمی دهند ، در حالی که با طراحی یک لوگوی مناسب می توانند درآمد خود را به میزان چند برابر افزایش دهند.

تکنیک های طراحی لوگو گیم نت

لوگو گیم نت ، شناسنامه آن است. اولین عاملی که سبب می شود شما با یک گیم نت آشنا شوید ، طراحی لوگو ی آن است. بسیاری از افراد به صورت ناخودآگاه ، با دیدن لوگوی گیم نت ، نوع بازی و کیفیت آن را ارزیابی می کنند ، به همین دلیل طراحی لوگو برای گیم نت اهمیت زیادی دارد .

به این نکته هم دقت کنید که طراحی یک لوگوی منحصر به فرد برای گیم نت سبب می شود که شخصی که بازی را به پایان می رساند ، با دیدن لوگوی گیم کنت ، تمام احساسات خود را هنگام بازی در ذهن خود بسپارد و در عین حال ، تصویر لوگوی گیم نت نیز در ذهن او ثبت می شود. به همین دلیل ، طراحی لوگو گیم نت فاکتور مثبت و مهمی برای آن به شمار می رود.

چگونه یک لوگو جذاب برای گیم نت طراحی کنیم؟

با رعایت اصول و قوانین مربوط به طراحی لوگو ، می توانید یک لوگوی جذاب و منحصر به فرد طراحی کنید. رعایت استانداردهای جهانی طراحی لوگو نیز سبب می شود که لوگوی شما ارزش و اعتبار زیادی به دست بیاورد.

در طراحی لوگو گیم نت ، توجه به محتویات بازی از اهمیت زیادی برخوردار است. قبل از طراحی لوگو ی گیم نت ، ابتدا طرح خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر محتوای بازی شما خشن و جنگجویانه است ، لوگوی گیم نت خود را به گونه ای طراحی کنید که این حس را به مخاطب انتقال دهد و او را با جریانات بازی آشنا سازد. استفاده از طرح و سبک مناسب ، سبب می شود که بازیکن بتواند سبک بازی را پیش بینی کند و خود را برای بازی آماده کند.

نکته بعد در طراحی لوگو ی گیم نت این است که لوگوی شما شفاف و روشن باشد. ایجاد طرح بصری جذاب برای بینندگان و بازیکنان اهمیت زیادی دارد و بیشتر افراد با دیدن ظاهر لوگوی شما مجذوب آن می شوند.

یک طراح معروف لوگوی گیم نت ، از ترفندها و تکنیک های طراحی لوگو آگاه است و تصاویر را به گونه ای طراحی می کند که نظر مخاطبان را به سمت خود جذب کند.

نکته مهم دیگر در طراحی لوگو گیم نت ، رنگ بندی لوگو است. سعی کنید رنگ لوگوی خود را اصولی و استاندارد انتخاب کنید. رنگی که گیم نت ها برای لوگوی خود انتخاب می کنند ، معمولا رنگ های تیره ، سیاه و سفید هستند ؛ زیرا این رنگ ها نقش مهمی در انتقال احساس به بازیکنان دارند و باید توجه زیادی به آن ها نمود.

رایج ترین و مهم ترین رنگ در طراحی لوگو ی گیم نت ، رنگی است که چشم مخاطب را به سمت خود جذب می کند و اصطلاحا نگاه آن ها را می دزدد. برخی افراد نیز از رنگ های شاد و روشن در طراحی لوگو ی گیم نت استفاده می کنند تا از این طریق بتوانند احساس انرژی و شادابی را به بازیکنان انتقال بدهند.

در طراحی لوگو گیم نت به این نکته دقت کنید که مخاطبان شما در چه رده سنی قرار دارند. با آگاهی از مخاطبان خود می توانید از عناصر و المان های مخصوص به آن ها استفاده کنید. در غیر اینصورت ، لوگوی شما زیبایی و جذابیتی برای مخاطب ندارد.

نکته دیگر در طراحی لوگو ی گیم نت این است که از طرح های خلاق و جذاب در آن استفاده کنید و از لوگوهای معروف و مشهور کپی برداری نکنید ، زیرا اعتبار و ارزش لوگوی گیم نت شما را پایین می آورد.

مهم ترین نرم افزارهای در طراحی آرم گیم نت

در طراحی لوگو ی گیم نت از نرم افزارهای مختلفی استفاده می شود. یکی از این نرم افزارهای فتوشاپ  (Adobe photoshop cc) و دیگری ایلوستریتور (Adobe illustrator) است.

نرم افزار فتوشاپ (Adobe photoshop cc)

این نرم افزار ، کاربردهای مختلفی دارد و به شما کمک می کند که بتوانید یک طرح زیبا و جذاب به وجود بیاورید. نکته مهم در استفاده از نرم افزار فتوشاپ برای طراحی لوگو گیم نت این است که در فتوشاپ نباید از وکتور ( کاراکتر بازی بالای متن ) استفاده کنید. لوگوی شما باید ساده و بدون شخصیت های بازی طراحی شود. می توانید از ترکیب رنگ های مختلف و حروف فارسی یا لاتین برای طراحی لوگو ی خود استفاده کنید. سعی کنید اسم بازی را با المان های ساده تلفیق کنید تا بتوانید لوگوی زیبا و جذابی را طراحی کنید.

نرم افزار ایلوستریتور  (Adobe illustrator)

در نرم افزار  ایلوستریتور بر خلاف فتوشاپ ، شما می توانید از انواع وکتورها استفاده کنید. همچنین می توانید وکتورها و نام بازی را با یکدیگر تلفیق کنید و لوگویی جذاب و بی نظیر خلق کنید. در این نرم افزار شما می توانید اسامی مختلف شخصیت های بازی را در گوگل سرچ کنید و آن ها را در این نرم افزار بارگذاری کنید. همچنین می توانید در نام شخصیت های بازی تغییر به وجود بیاورید و مطابق با سلیقه خود آن ها را نامگذاری کنید. سعی کنید با حوصله این کار را انجام دهید تا کیفیت لوگوی شما افزایش پیدا کند و لوگوی شما زیباتر و جذاب تر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *