مزایای مرکز تلفن ویپ (تلفن اینترنتی )

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
تلفن اینترنتی

۹ مزیت مرکز تلفن ویپ ( تلفن اینترنتی )

VOIP ویپ یا Voice Over IP تحولی در صنعت ارتباطات ایجاد کرد ، امکانات، مزایا و همچنین کاربرد تلفن گویا ابری  به قدری است که مهاجرت از تلفن های سانترال آنالوگ سنتی را به سمت آن اجتناب ناپذیر می کند ، اگرچه هنوز هم دلیل کافی برای مهاجرت یا راه اندازی سیستم‌های VOIP ویپ نمی‌بینید به زودی مجبور به این کار خواهید شد زیرا مخابرات هم از چندی پیش خطوط تلفنی سازمانی را فقط به صورت دیجیتال ارائه می دهد.

۱- کم شدن هزینه‌های ارتباطی در تلفن ابری ( voip )

مهاجرت به تلفن گویا ابری می تواند بلافاصله با دور شدن از سانترال های قدیمی که فقط خطوط آنالوگ را با هزینه ثابت ماهانه بالا ارائه می دهند، هزینه های عملیاتی شما را کاهش دهند. تلفن ابری هزینه های ماهانه کمتری دارد زیرا این سرویس از طریق اینترنت با خط تلفن اختصاصی ارائه می شود. مرکز تلفن ابری را می توانید با صدها خط تلفن اینترنتی تهیه کنید و هیچگونه محدودیتی در این زمینه برای مشترکین وجود ندارد .

تلفن گویا ابری  امکانات فراوانی دارد یکی از امکانات و همچنین ویژگی منحصر به فردی که این خطوط برای شما به همراه دارد، داشتن کانال یا تماس همزمان است. به طور مثال  ۱۰ نفر می تواند از یک خط تلفن اینترنتی با ۱۰ تا کانال به صورت همزمان استفاده کنند .

۲- حذف هزینه‌های سیم‌کشی در تلفن ابری ( voip)

مرکز تلفن ابری ( تلفن اینترنتی ) از بستر شبکه واینترنت برای ارتباطات تلفنی استفاده می‌کند که موجب کاهش کابل‌کشی مجزا می‌گردد. هم‌چنین در صورت جابجایی محل کاربر، دیگر دردسر سیم‌کشی به مکان جدید وجود نخواهد داشت. علاوه براین استفاده از قابلیت PoE در آی پی فون ها باعث می‌شود تا محل‌های کار، به سیم‌کشی تلفن نیازی نداشته باشند. همان‌طور که مشخص است، انعطاف‌پذیر بودن مرکز تلفن ابری یک امتیاز بسیار بزرگ برای کارآفرینان و مؤسسین مشاغل به حساب می‌آید.

مطالعه کنید   ۷ روشی که سانترال ابری می تواند به کسب و کارها کمک کند تا سبز بمانند

۳-کیفیت صدای HD در تلفن اینترنتی ابری (voip)

مهمترین فاکتور برای تعیین کیفیت صوت انتقالی میزان پهنای باندی است که ارائه دهنده تلفن ابری برای زیر ساخت های تلفن تعیین کرده است ، تماس‌های مرکز تلفن گویا ابری هیدیکا بدون هیچ‌گونه تاخیر در صدا و کیفیت آن واضح و شفاف هستند، حتی در تماس‌های تصویری و کنفرانسی، درست بودن این موضوع کاملا قابل مشاهده است. نقطه قوت کیفیت صدای تلفن ایترنتی ارتباط قوی با پهنای باند است. حتی اگر از تماس‌های چند نفره استفاده کنید، پژواک صدا یا برگشت صدا را نخواهید داشت. تلفن‌های تحت شبکه (آی پی فون / سافت فون ) با بهره‌گیری از تکنولوژی voip و از طریق هدست‌ها نیز صدایی شفاف‌تر و بهتر را برای شما فراهم می‌کنند.

۴- قابل حمل به تمام نقاط جهان 

سیستم های مرکز تلفن ابری ( voip ) به یوزرها امکان دسترسی به یک پورتال اینترنت در دسترس جهت تهیه و تنظیم سیستم ها در هر برهه زمانی را می‌دهند. مرکز تلفن گویا ابری  برای کسب و کارهایی که پرسنلشان  به‌طور‌مرتب سفر می کنند بسیار ضروری  است. تماس ها به واسطه ماژول های   سیستم مرکز تلفن ابری  میتوانند به هرجایی از نقاط جهان به صورت کاملا هوشمند دایورت شوند.

تلفن گویا ابری

۵-ضبط مکالمات در مرکز تلفن ابری (voip) 

ذخیره تماس یکی از ویژگی های مرکز تلفن ابری است که به سازمان ها و شرکت هایی که از تلفن اینترنتی استفاده میکنند امکان می دهد تماس های ورودی و خروجی را رکورد کنند. این امر به ویژه برای تیم های فروش و پشتیبانی که وقت زیادی را در حال مکالمه تلفن می گذرانند هم چنین  برای مدیران و اینده نگری های سازمان اهمیت ویژه ای دارد. همچنین امکان دانلود وگزارش گیری از صداهای ضبط شده هر داخلی در سیستم مرکز تلفن ابری هیدیکا وجود دارد .

مطالعه کنید   آموزش کانفیگ تلفن Yealink T54W

۶ – دریافت و ارسال فکس در تلفن اینترنتی (voip) 

با استفاده از این ویژگی قابلیت ارسال فکسهای دریافتی به ایمیل وجود خواهد داشت. بدین‌ صورت خدمت بزرگی به محیط‌ زیست و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ خواهد شد. از طرف دیگر ذخیره شدن اسنادی از این قبیل در ایمیل، دسترس‌پذیری آن‌ها را بالا می‌برد.

۷- مقایس پذیری از مزیت‌های اساسی تلفن اینترنتی (voip)

یکی دیگر از مزایای تلفن گویا (ابری ) مقیاس‌پذیری بالای آن است. با بزرگ شدن کسب وکار خود و اضافه شدن پرسنل  بدون هزینه‌های اضافی ، برای کارمندان و شعبه‌های جدید امکانات تلفن ابری  را فراهم کنید. این همان مفهوم مقیاس‌پذیری سیستم VoIP است که بزرگ شدن کسب و کار، بدون نیاز به اضافه کردن خطوط اضافی از امکانات تلفن Voip  ابری استفاده کنید.

۸- ویدیو کنفرانس در مرکز تلفن ابری هیدیکا (Voip) 

درسیستم های آنالوگ فقط امکان کنفرانس صوتی وجود داشت ولی با استفاده از مرکز تلفن ابری هیدیکا شما می توانید یک کنفرانس تصویری با کیغیت را نیز تجربه نمایید .

۹- تنظیم شیفت کاری وگزارش گیری  در مرکز تلفن ابری هیدیکا (Voip) 

تمام تماس‌های کاربران به‌صورت گزارش در دیتابیس مرکز تلفن ابری هیدیکا ذخیره می شود که در نظارت بر تماس‌ها و ارائه گزارش‌هایی که بیانگر نحوه و میزان تماس‌هاست، مفید می‌باشد. تنظیم شبقت کاری یکی از پالیسی ها وسیاست های کاربردی در پیاده‌سازی سیستمهای تلفنی سازمان‌ها به شمار می‌رود که در سیستمهای تلفن اینترنتی  به‌راحتی قابل انجام خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *