نحوه ارزیابی کیفیت در طراحی لوگو

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
ارزیابی کیفیت در طراحی لوگو

ارزیابی کیفیت در طراحی لوگو

ارزیابی کیفیت در طراحی لوگو  : دیدن طراحی لوگو سفارشی برای اولین بار می تواند شما را هیجان زده کند،اما آیا تبدیل ایده به واقعیت تصویری به این آسانی است؟

کیفیت طراحی لوگو را چگونه ارزیابی می کنید؟ یک طراحی زیبا برای جلب توجه افراد کافی است یا عناصر طراحی دیگری برای جذاب نشان دادن آن لازم است؟ فقط شما فکر می کنید که طراحی لوگو ی شما زیباست ، یا رئیس تان هم همین فکر را دارد؟

 

ارزیابی کیفیت در طراحی لوگو

چگونه می توان کیفیت طراحی آرم سفارشی را ارزیابی کرد؟

نگاه اول

برداشت اول آخرین برداشت است. اگر به نظر شما طراحی لوگو خوب است ، مطمئناً در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. یک لوگو خوب فوراً در معرض دید دیگران قرار می گیرد. چه بخواهید و چه نخواهید ، اگر یک لوگو تأثیر زیادی دارد و خود را به طور کارآمد توصیف می کند ، مطمئناً طراحی لوگو  سفارشی شما امتحان را پس داده است. یک لوگو خوب خودش کار می کند. برای توضیح معنی نیازی به طراح نیست.

 

مقیاس پذیر

اولین چیزی که باید از خود بپرسید این است که ، آیا لوگوی شما در پوستر ۱۰ فوت به همان اندازه که در یک پوستر ۱۰ اینچی به نظر می رسد ، خوب به نظر می رسد؟ لوگوهای موفق لوگو هایی هستند که می توانند بدون تأثیر بر کیفیت و خوانایی آن ، تغییر شکل دهند. بنابراین ، در فرایند ساخت لوگو، باید لوگو خود را در قالب وکتور طراحی کنید ، در غیر این صورت اگر در قالب برداری نباشد ، پول و وقت شما هدر می رود. تصاویر مبتنی بر برداری ، تصویری است که از تعداد مشخصی نقطه تشکیل نشده است و می تواند بدون از دست دادن تصویر و کیفیت ، به یک پوستر بزرگ و کوچک تبدیل شود.

نظر دیگران

مخاطب شما بهترین نقدکننده شماست. و طراحی لوگوی شما نیز برای مشتریان است. اگر قبل از انتخاب نهایی از چند نفر در مورد طراحی لوگو خود نظر بگیرید این نوع انتقادها به شما امکان می دهد لوگوی خود را بهتر از هر زمان دیگری بسازید. از آنجا که مخاطبان هدف شما مشتریان شما هستند ، اگر طراحی شما توانایی کافی برای جلب توجه آنها را ندارد ، پس هدف لوگو شما چیست؟! بنابراین بهتر است نظرات دیگران را بشنویم به جای اینکه تنها تصمیم بگیریم.

انتقال پیام درست

تنها هدف از طراحی آرم سفارشی شما جذب مشتری است.

اما آیا تاکنون فکر کرده اید که طراحی لوگو ی شما پیام درستی را به مخاطب منتقل می کند یا نه؟ یک طراحی خوب در ارائه پیام مناسب و برقراری ارتباط با مشتری تضمین کننده اعتبار کارشماست. سلسله مراتب بصری در هر طراحی بسیار مهم است. این تعیین می کند که شما به چه ترتیب باید به کدام عنصر نگاه کنید.

تحقق هدف

هدف اصلی هر طراحی لوگو برقراری ارتباط با مخاطب و ارائه پیام مناسب از برند آن است. طراحی لوگو ،حل مشکلات با راه حل های تصویری است ، اما اگر طراحی آرم شما وظیفه خود را انجام نمی دهد ، پس هدف چیست؟ به همین دلیل شما باید اطمینان حاصل کنید که طراحی آرم شما دارای تمام عناصری است که برای جلب نظر هر مشتری لازم است.

خوانا بودن

در هنگام ساخت لوگو ، مطمئن شوید که طرح لوگو  شما خوانا هست یا نه. از آنجا که هدف اصلی در طراحی لوگو سفارشی شما ارائه اطلاعات در مورد نام تجاری شما به مخاطبان شما است. بنابراین ، انتخاب فونت مناسب برای طراحی لوگو ضروری است. اگر اطلاعات آرم شما قابل خواندن نیست ، پس هدف آرم شما چیست؟ علاوه بر این ، قرار دادن عناصر بیش از حد طراحی شده در آرم خود برای خوشایند نشان دادن آن ، ظاهری دست و پا چلفتی و پیچیده به آن می بخشد که از نظر چشم زشت نیز به نظر می رسد.

بی انتها

پیروی از یک روند خوب است ، اما در حالی که لوگو خود را طراحی می کنید ، حتماً طراحی خود را بی نیاز از تغییر کنید. زیرا یک طراحی بی نیاز از تغییر جذاب بوده و توجه مصرف کننده را به خود جلب می کند. این روند برای همیشه دوام ندارد. بنابراین ، باید آرم خود را برای همیشه ماندگار نگه دارید.

نتیجه گیری 

شکی نیست که هر کارآفرینی می خواهد لوگوی آن در بازار شلوغ برجسته شود. اما برای این منظور ، شما نیاز به یک طراحی لوگو طراحی شده دارید. و این تنها درصورتی امکان پذیر است که آرم خود را از یک شرکت حرفه ای و باتجربه طراحی آرم سفارشی تهیه کنید

ارزیابی کیفیت در طراحی لوگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *