آموزش کانفیگ تلفن گرنداستریم Grandstream GXV3380

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
کانفیگ تلفن گرنداستریم GXV3380

کانفیگ تلفن گرنداستریم GXV3380

Grandstream GXV3380 یک تلفن IP با امکانات کامل است که  تحت سیستم عامل اندروید (Android 7.x) ساخته شده است. ویژگی های قابل توجه این تلفن  عبارتند از صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، پشتیبانی از حداکثر ۱۶ حساب SIP، بلندگو با حذف پژواک ، بلوتوث یکپارچه، پورت دو گیگابیتی با PoE یکپارچه، صدای HD و دسترسی کامل به فروشگاه Google Play.

این دستورالعمل ها بر اساس سیستم عامل Grandstream GXV3380 نسخه ۱.۰.۱.۱۴ است. اگر از نسخه سخت افزار دیگری استفاده می‌کنید، ممکن است برخی از منوها/تنظیمات متفاوت باشند. این دستورالعمل‌ها همچنین مبتنی بر استفاده از GXV3380 در پیکربندی پیش‌فرض کارخانه‌ای آن است که با استفاده از DHCP یک آدرس IP پویا را به‌طور خودکار از مودم شما دریافت می‌کند.

در این آموزش به تلفن گرنداستریم Grandstream GXV3380 با اطلاعات سرورهای هیدیکا می پردازیم تا بتوانید با استفاده از حساب تلفن ابری هیدیکا تماس های ورودی و خروجی داسته باشید . قبل از شروع آموزش ، لطفاً مطمئن شوید که دستگاه را به درستی به شبکه خود وصل کرده باشید .

 

توصیه می کنیم قبل از انجام اقدامات مشخص شده در این آموزش ، هر مرحله از آموزش را به طور کامل مطالعه کنید. لازم به ذکر است این دستگاه امکانات وقابلیت های پیشرفته زیادی را دارد ،لذا دراین آموزش فقط تنظیمات خاصی را که برای برقراری اتصال اولیه بین تلفن GXV3380 و سرورهای هیدیکا لازم است، شرح داده ایم . اگر می خواهید تنظیمات حرفه ای تری را در این دستگاه انجام بدید وبه راهنمایی نیاز دارید این مورد را به کارشناسان فنی ما در قالب تیکت ارسال نمایید

کانفیگ تلفن گرنداستریم GXV3380

مطالعه کنید   آموزش کانفیگ تلفن گرنداستریم DP750-DP720

مرحله اول : از طریق رابط کاربری وب وارد تنظیمات تلفن GXV3380 شوید

با استفاده از نام کاربری  و رمز عبور پیش‌فرض admin، وارد صفحه کاربری   GXV3380 وارد شوید.

کانفیگ تلفن گرنداستریم GXV3380

مرحله دوم : پیکربندی اطلاعات داخلی های تلفن ابری  هیدیکا

از نوار منو کناری ، روی گزینه Accounts کلیک کنید. پس از انجام این کار،  Account 1 را از منوی فرعی بالای صفحه انتخاب کنید. اکنون باید در زیرمنو ، گزینه General Settings را برای وارد کردن نام کاربری ، آی پی سرور ، رمز عبور انتخاب کنید . پس از وارد کردن تنظیمات ، بر روی دکمه Save کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره و اعمال شود

کانفیگ تلفن گرنداستریم GXV3380

 

کانفیگ تلفن گرنداستریم GXV3380

 

 

مقدار 
Account Active تیک این گزینه میبایست فعال باشد 
Account Name hidika
SIP Server sip.hidika.net
SIP User ID شماره داخلی را در این قسمت وارد نمایید . (بعنوان مثال : ۱۷۷۷)
SIP Authentication ID شماره داخلی را در این قسمت وارد نمایید . (بعنوان مثال : ۱۷۷۷)
SIP Authentication Password رمز داخلی را در این قسمت وارد کنید .
Display Name  نام داخلی را در این قسمت وارد کنید (بعنوان مثال : hidika)
Voicemail Access Number *۱۲۳
DNS Mode SRV
NAT Traveral Keep-alive

 

بعد ازانجام مراحل فوق ، گزینه SIP Settings را در نوار زیر منوی بالا انتخاب کنید. لطفاً تنظیمات خود را با تنظیماتی که در تصویر زیر انجام شده است، پیکربندی کنید. پس از انجام این کار، روی دکمه Apply  (در بالای صفحه) کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره و اعمال شود .

کانفیگ تلفن گرنداستریم GXV3380

 

تنظیمات مقدار
Register Expiration ۲

 

گزینه Codec Settings را در نوار منوی بالایی انتخاب کنید و تنظیمات خود را با تنظیماتی که در تصویر زیر اعمال شده است، پیکربندی کنید. پس از انجام این کار، روی دکمه Save (در پایین صفحه) و همچنین دکمه Apply (در بالای صفحه) کلیک کنید تا تنظیمات ذخیر و اعمال شود .

کانفیگ تلفن گرنداستریم GXV3380

تنظیمات  مقدار 
Preferred Vocoder PCMU
G729A/B
DTMF In audio
RFC2833

کانفیگ تلفن گرنداستریم GXV3380

سپس گزینه Call Settings را در نوار منوی فرعی بالا انتخاب کنید. و تنظیمات خود را با تنظیماتی که در تصویر زیر اعمال شده است، پیکربندی کنید. پس از انجام این کار، روی دکمه Save (در پایین صفحه) و همچنین دکمه Apply (در بالای صفحه) کلیک کنید تا تنظیمات ذخیر و اعمال شود.

کانفیگ تلفن گرنداستریم GXV3380

 

تنظیمات  مقدار 
Dialplan {[x*]+}

در نهایت گزینه Advanced Settings را در نوار زیر منوی بالایی انتخاب کنید. و تنظیمات خود را با تنظیماتی که در تصویر زیر اعمال شده است، پیکربندی کنید. پس از انجام این کار، روی دکمه Save (در پایین صفحه) و همچنین دکمه Apply (در بالای صفحه) کلیک کنید تا تنظیمات ذخیر و اعمال شود.

 

کانفیگ تلفن گرنداستریم GXV3380

 

مرحله سوم : بررسی رجیستر شدن داخلی کانفیگ تلفن گرنداستریم GXV3380

برای اطمینان از اینکه GXV3380 شما با موفقیت در سرویس ما ثبت شده است، روی گزینه Status در نوار منوی بالا کلیک کنید و بخش وضعیت حساب را انتخاب کنید. باید ببینید که حسابی که به تازگی پیکربندی کرده اید اکنون ثبت شده است.

کانفیگ تلفن گرنداستریم GXV3380

 

تلفن ابری هیدیکا طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها وامکانات را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند هزینه‌های تلفن را کاهش دهید ، تیم خود را کارآمدتر آموزش دهید هم چنین به افزایش فروش محصولات و خدماتتان کمک چشمگیری خواهد کرد برای خرید سرویس های تلفن ابری با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید . مشاوره رایگان ۹۱۰۱۸۴۰۲-۰۲۱ داخلی ۱

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *