بهترین اپلیکیشن طراحی لوگو با موبایل

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
اپلیکیشن طراحی لوگو

بهترین اپلیکیشن طراحی لوگو با موبایل

 

 اپلیکیشن طراحی لوگو

 

با توجه به اینکه استفاده از لوگو در همه مشاغل به امری فراگیر تبدیل شده است ، نرم افزارهای زیادی برای طراحی لوگو نیز وجود دارد. برخی از این نرم افزارها شاید برای شما آشنا نباشد ، اما استفاده از آن ها کار شما را راحت تر می کند.

بهترین اپلیکیشن طراحی لوگو با موبایل برای گوشی های اندروید شامل موارد زیر است:

  • نرم افزار Logo Maker Shop

در این برنامه ، شما ابتدا قالب اولیه ی لوگوی خود را انتخاب می کنید. در مرحله بعد فونت مناسب برای لوگوی خود را انتخاب می کنید. همچنین ، می توانید از نمادها و تصاویر مورد نظر خود در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید. طرح های موجود در این نرم افزار از زیبایی و ظرافت بالایی برخوردارند و علاوه بر آن ، به صورت رایگان در دسترس هستند و کیفیت بالایی نیز دارند.

  • نرم افزار  Logo Makr

اگر قصد دارید از این برنامه برای طراحی لوگو ی خود استفاده کنید ، لازم است یک قالب آماده از میان قالب های موجود در برنامه انتخاب کنید. نوع قالب را با توجه به موضوع خود انتخاب کنید. تصاویر و آیکون های انتخابی خود را در یک فضای خالی قرار دهید و سپس رنگ ، اندازه و ابعاد آن ها را تغییر دهید.

علاوه بر قالب هایی که در این برنامه وجود دارد ، می توانید خودتان تصاویر و عکس های مورد نظر خود را در این برنامه آپلود کنید. پس از اعمال تغییرات ، لوگوی خود را با فرمت png دریافت می کنید. بسیاری از طراحان لوگو از این نرم افزار  برای طراحی لوگو های تیشرت و کیسه استفاده می کنند.  نصب این نرم افزار رایگان است اما اگر بخواهید هر لوگو را دانلود کنید ، باید مبلغ  ۶.۹۹ دلار بپردازید.

  •  Creaنرم افزار Logo maker – Logotor

در این برنامه ابتدا لازم است یک قالب سیاه و سفید برای لوگوی خود انتخاب کنید. سپس آیکون ها و گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید. قالب های به کار رفته در این لوگو حرفه ای طراحی شده اند. علاوه بر آن ، در این لوگو گزینه های ویرایشی نیز وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها سبک و طرح لوگوی خود را تغییر دهید.

  • نرم افزار  Watercolor Logo Maker

در این برنامه ، شما یک قالب برای لوگوی خود انتخاب می کنید. پس از انتخاب قالب ، متن ، فونت ، رنگ و آیکون های دیگر را انتخاب کنید. با توجه به اینکه قالب های آن با یکدیگر تفاوت دارد ، به این نکته توجه کنید که قالب های این لوگو تا چه حد با حوزه کاری شما هماهنگی دارد.

بهترین اپلیکیشن طراحی لوگو با موبایل برای گوشی های آیفون شامل موارد زیر است:

  • نرم افزار ICONA – Logo Designer

افرادی که از گوشی آیفون استفاده می کنند ، از این برنامه برای طراحی لوگو می توانند استفاده کنند. این نرم افزار ، قالب های جدید و به روز را به صفحه قالب های خود اضافه می کند. می توانید این نرم افزار را بر روی دسکتاپ نصب کنید و به راحتی از آن استفاده کنید.

با استفاده از الگوهای اختصاصی Canva برای طراحی لوگو، در عرض چند دقیقه می‌توانید یک لوگو اختصاصی برای خودتان طراحی کنید.  در این نرم افزار ، امکان سفارشی سازی لوگو نیز وجود دارد. شما می توانید رنگ ، فونت و طرح لوگوی خود را تغییر دهید و یا اشکال دیگری به آن اضافه کنید.

استفاده از این برنامه برای افرادی که گوشی آیفون دارند مزایایی دارد. این مزایا شامل موارد زیر است:

  • دارا بودن الگوهای زیادی برای طراحی لوگو
  • قابلیت اشتراک گذاری طرح لوگو
  • امکان سفارشی سازی لوگو
  • نرم افزار  Canva  را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

  • نرم افزار Desygner

این برنامه را می توانید به راحتی دانلود و نصب کنید. برنامه Desygner       ابتدا الگوی لوگوها را به شما معرفی می کند.  در این برنامه برای طراحی لوگو باید به بخش  Templates  بروید و در نوار جستجوگر آن  Logo را سرچ کنید. برنامه، الگوهای پیش فرض لوگو را به شما ارائه می‌دهد. در این قسمت لیست لوگوهای مختلف در اختیار شما قرار می گیرد. شما با توجه به سبک و سلیقه خود و همچنین حوزه کسب و کار خود می توانید طرح لوگوی خود را انتخاب کنید. در این نرم افزار ، امکان سفارشی سازی لوگو از طریق ویرایش اجزای لوگو ، شکل ها ، آیکون ها ، رنگ ، فونت و …. وجود دارد.

مزایای استفاده از برنامه    Desygner در طراحی لوگو شامل موارد زیر است:

این برنامه UI فوق العاده ای دارد.

امکان درج تاریخ و تقویم برای طرح های شما وجود دارد.

امکان اضافه کردن لوگو و نمادهای دیگر وجود دارد.

الگوهای فراوانی برای لوگو در این برنامه وجود دارد.

یکی از نکات منفی این نرم افزار این است که دکمه ی ویرایش آن به ios بسیار نزدیک است. این امر سبب می شود که فاصله بین نشانگر پیمایشی و دکمه ی ویرایش شما را به صفحه اصلی بازگرداند.

نرم افزار   Desygner  را به صورت رایگان می توانید دانلود کنید. برای استفاده از نسخه‌ی حرفه‌ای باید مبلغ ۴.۹۵ دلار پرداخت کنید.

  • نرم افزار Adobe Spark

این نرم افزار ، شکل ابتدایی و اولیه برنامه Canva  است. در این نرم افزار می توانید علاوه بر لوگو ، بروشور و پوستر نیز طراحی کنید.

پس از اینکه این برنامه را نصب کردید ، عنوان logo را جستجو کنید. از این طریق ، قالب های آماده لوگو به شما نشان داده می شود. با توجه به حوزه کسب و کار خود یکی از قالب ها را انتخاب کنید. در این برنامه ، به دکمه ی ویرایش ، به راحتی دسترسی دارید و تداخلی با گزینه های دیگر ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *