طراحی بنر آهن فروشی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
بنر آهن فروشی

طراحی بنر آهن فروشی

 

بنر آهن فروشی

 

امروزه برای هر حرفه و کسب و کاری به روش خاصی ، بنر طراحی می شود. روش ها و تکنیک های جدیدی در طراحی بنر وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید یک بنر زیبا و حرفه ای طراحی کنید. به عنوان مثال ، در طراحی بنر آهن فروشی می توانید از روش طراحی بنر به صورت لایه باز استفاده کنید.

طراحی بنر آهن فروشی به صورت لایه باز

در این روش از طراحی بنر ، ابعاد ، رزولوشن و فرمت خود را متناسب با طرح بنر خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، می توانید از رنگ مشکی و قرمز و ابعاد ۳۰۰ در ۱۰۰ سانتی متر و رزولوشن ۷۲ dpi با فرمت PSD در طراحی بنر آهن فروشی خود استفاده کنید.

به این نکته توجه کنید که در کسب و کارهای کاربردی مانند: آهن آلات و مشاغل ساختمانی ، طراحی بنر خود را کاملا اصولی و استاندارد انجام دهید. به عنوان مثال ، در طراحی بنر آهن فروشی از تصاویر با کیفیت بالا ، ابزارهای مناسب ، وکتور و رنگ های گرادیانت استفاده کنید.

نکته دیگر در طراحی بنر آهن فروشی ، نحوه چیدمان قالب بنر شما است. بهتر است چیدمان اجزای بنر شما به گونه ای باشد که با تغییر تصویر و یا متن نیز قابل مشاهده و خواندن باشد.

در طراحی بنر آهن فروشی می توانید از دو ابزار به نام shape و smart object استفاده کنید. با کمک این ابزار می توانید سایز بنر خود و تصویر آن را تغییر دهید. این تغییر کیفیت بنر شما را به هیچ وجه تغییر نمی کند.

طراحان بنر آهن فروشی معمولا از آهن آلات و میلگرد به صورت بنر ، فلکس ، مش و استیکر در طراحی بنر خود استفاده می کنند.

طراحی بنر فروشی به صورت لایه باز

  • در این روش ، طراح بنر باید تمامی معیارهای چاپ بنر مانند: رنگ مناسب ، حاشیه های بنر ، متن بنر و اجزای دیگر بنر را به طور کامل رعایت کند.
  • یکی از مزیت های طراحی بنر آهن فروشی به صورت لایه باز این است که چیدمان بنر خود مانند: متن ، نوشته های طرح ، رنگ بندی و قالب خود را می توانید تغییر دهید. همچنین ، می توانید از این روش برای شخصی سازی مشاغل خود نیز استفاده کنید.
  • برای ویرایش یا تغییر بنر آهن فروشی می توانید از نرم افزار فتوشاپ CS5 یا ورژن های بالاتر استفاده کنید.
  • سعی کنید از دو ابزار  shape و  smart object  در طراحی بنر آهن فروشی استفاده کنید. زیرا قابلیت تغییر یا بزرگ کردن بنر شما در این روش وجود دارد.
  • در طراحی بنر آهن فروشی ، اندازه و ابعاد آن را به صورت دقیق مشخص کنید. به عنوان مثال ، می توانید از سایز ۲۰۰ سانت در ۸۰ سانت استفاده کنید. این ابعاد معمولا در ساخت بنر آهن آلات و مصالح ساختمانی به کار می رود.

در طراحی بنر آهن فروشی موارد زیر را رعایت کنید:

  • به ترتیب اجزای بنر دقت کنید.

یکی از مواردی که سبب جذابیت و زیبایی بنر شما می شود ، رعایت ترتیب در چیدمان بنر شما است. به عنوان مثال ، ابتدا لوگوی شرکت و سپس در قسمت پایین پیام خود را به صورت تصویر و یا نوشتاری بنویسید.

  • از طرح های ساده در بنر خود استفاده کنید.

سعی کنید فضای اطراف بنر خود را خلوت کنید. این امر سبب می شود که بنر شما زیبا و ساده به نظر برسد. سعی کنید بیش از حد ، فضای بنر خود را شلوغ نکنید.

  • از یک چارچوب مشخص در طراحی بنر آهن فروشی استفاده کنید.

استفاده از یک قالب و چارچوب مشخص در طراحی بنر ، به شما کمک می کنید که با دقت و سرعت بیشتری بتوانید بنر خود را طراحی کنید. به عنوان مثال ، سعی کنید از یک طرح گرافیکی ، یک تصویر جالب و یا یک رنگ مناسب برای طراحی بنر خود استفاده کنید. در انتخاب اجزای بنر خود حتما از افراد ماهر و با تجربه کمک بگیرید تا بتوانید یک بنر خوب طراحی کنید.

  • از تگ لاین یا شعار تبلیغاتی در طراحی بنر آهن فروشی استفاده کنید.

یکی از روش هایی که تاثیر زیادی در بازدید و جذابیت بنر شما دارد ، استفاده از تگ لاین است. تگ لاین یا همان شعار تبلیغاتی سبب جذب افراد مختلف به سمت محتوا و متن بنر شما می شود و از سویی حس عاطفی بیننده را برمی انگیزد.

  • از فونت های مناسب در طراحی بنر آهن فروشی استفاده کنید.

با توجه به این که آهن فروشی یک شغل کاربردی است ، سعی کنید از تصاویر گرافیکی برجسته با فونت های برجسته در بنر خود استفاده کنید. از فونت هایی استفاده کنید که با کار و حرفه شما هماهنگی داشته باشد و از سویی قابل خواندن و مشاهده باشد.

  • از رنگ های جذاب در طراحی بنر آهن فروشی استفاده کنید.

هر حرفه و کسب و کاری ، رنگ مخصوص به خود را دارد. به همین دلیل به دنبال پالت رنگی بروید که با کار شما هماهنگی داشته باشد. به عنوان مثال ، در طراحی بنر آهن فروشی از رنگ قرمز و طلایی استفاده کنید.

– از گزینه ها و دکمه های هوشمند در بنر خود استفاده کنید.

با توجه به اینکه بسیاری از بنرها دارای دکمه هوشمند نیستد ، استفاده از دکمه هوشمند سبب می شود که بازدید از بنر تبلیغاتی شما افزایش پیدا کنید و نرخ کلیک سایت شما را نیز افزایش می دهد. این امر تاثیر زیادی در گسترش کسب و کار شما نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *