طراحی بنر تکنولوژی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی بنر تکنولوژی

طراحی بنر تکنولوژی

 

طراحی بنر تکنولوژی

 

طراحی بنر تکنولوژی: می توان گفت که طراحی بنر یکی از روش های گسترش و رشد و پیشرفت کسب و کار شما می باشد. در صورتی که در طراحی بنر اصول آن را رعایت کنید ، نتیجه خوبی می گیرید و در غیر اینصورت ، مخاطبان و مشتریان خود را از دست خواهید داد.

اصول مهم در طراحی پوستر تکنولوژی

با رعایت نکات زیر می توانید در طراحی بنر تکنولوژی قوی تر عمل کنید:

  • از اندازه های استاندارد در طراحی بنر استفاده کنید.

اندازه های استاندارد بنر خود را مطابق با آخرین تغییرات تبلیغات گوگل طراحی کنید. این اندازه ها شامل موارد زیر است:

۷۲۸×۹۰ مستطیل خطی

۱۶۰×۶۰۰ مستطیل عریض

۳۳۶×۲۸۰ مستطیل سایز بزرگ

۳۰۰×۲۵۰ مستطیل سایز متوسط

  • در طراحی بنر تکنولوژی سلسله مراتب بنر را رعایت کنید.

با توجه به اینکه بنرهای تکنولوژی برای اطلاع و آگاهی افراد ساخته می شوند ، در طراحی آن ها باید مراحلی طی شود. این مراحل شامل موارد زیر است:

  • از لوگوی شرکت در طراحی بنر استفاده کنید.

استفاده از لوگو در بنر سبب ایجاد آگاهی بیشتر در بیننده می شود. لوگوی شما باید به گونه ای باشد که ارزش و اعتبار شرکت شما را به مخاطب برساند و سبب ایجاد انگیزه در مخاطب شود.

  • از کلمات جذاب در بنر تکنولوژی استفاده کنید.

برخی کلمات مانند : «بهترین کیفیت» ، «تخفیف ۵۰ % » ، «رایگان» و… را در بنر خود به کار ببرید. این کلمات سبب می شوند که مخاطب و مشتری در اولین نگاه مجذوب بنر تبلیغاتی شما شود.

  • از دکمه فراخوانی (cta) در بنر تکنولوژی استفاده کنید.

این قسمت ، یک بخش تکنیکی در متن بنر شما است. متن این بخش شامل عبارت هایی مانند: «اینجا را کلیک کنید» ، «همین حالا ببینید» ، «همین حالا ثبت نام کنید» و … است. سعی کنید دکمه فراخوان را در نقطه کانونی بنر خود قرار دهید تا بازدید آن بیشتر شود.

  • از روش های ساده در طراحی بنر تکنولوژی استفاده کنید.

استفاده از طرح و دیزاین های ساده و واضح سبب می شود که بازدید از بنر تبلیغاتی شما بیشتر شود ، در صورتی که بنر شما شلوغ و پراکنده باشد ، چشم مخاطب و بیننده به آن جلب نمی شود.

  • از گزینه های مختلف در طراحی بنر تکنولوژی استفاده کنید.

استفاده از دکمه ها و گزینه های مختلف سبب افزایش بازدید و بازخورد از سایت شما می شود.

در صورتی که از دکمه ها و گزینه ها استفاده می کنید ، سعی کنید متن خود را انگلیسی بنویسید. متن شما بهتر است در قسمت پایین و سمت راست باشد. رنگ دکمه ها و گزینه ها را طوری انتخاب کنید که با طرح اصلی بنر شما همخوانی داشته باشد.

  • از ساختار واضح و شفاف در طراحی بنر تکنولوژی استفاده کنید.

با توجه به اینکه چشم ما تمایل به دیدن یک ساختار یا یک فریم مشخص دارد ، با استفاده از یک قالب و ساختار مشخص می توانید پیام خود را به راحتی منتقل کنید. به عنوان مثال ، اگر قاب بنر شما خاکستری است ، از رنگ سفید برای جذابیت و از بین بردن یکنواختی بنر خود استفاده کنید. توجه مخاطبان معمولا از قسمت بالای بنر به قسمت پایین بنر است.

  • از متن های کوتاه در بنر تکنولوژی استفاده کنید.

در بنرهای تکنولوژی سعی کنید از متن های طولانی استفاده نکنید. سعی کنید از یک متن یا مطلب کوتاه از یک کتاب در متن بنر خود استفاده کنید. در هنگام نوشتن متن نیز دقت کنید که فونت متن شما بزرگ باشد. از به کار بردن فونت های خمید ، پیچیده و کوچکتر از ۱۰ بپرهیزید.

  • میان لوگو و بنر تناسب ایجاد کنید.

سعی کنید طرح بنر خود را مطابق با طرح لوگو خود انتخاب کنید. زمانی که لوگو و بنر شما با یکدیگر همخوانی داشته باشند ، مخاطب و بیننده با دیدن آن ، بر روی گزینه مورد نظر کلیک می کند و بازدید از سایت شما بالا می رود. در صورتی که بنر شما با لوگو یا محصولات شما در تناقض باشد ، مشکلات زیادی برای شما به وجود می آورد.

 

  • از خروجی مناسب در طراحی بنر تکنولوژی استفاده کنید.

با توجه به اینکه همه نمایش دهنده ها فرمت های شما را پشتیبانی نمی کنند ، از فرمت مناسبی برای بنر خود استفاده کنید که توسط سیستم پشتیبانی شود. معمولا از فرمت GIF  در طراحی بنر تکنولوژی استفاده می شود.

  • حجم بنر را کم کنید.

در طراحی بنر تکنولوژی سعی کنید از کمترین حجم استفاده کنید. حجم استاندارد بنر شما بهتر است کمتر از ۱۵۰ کیلو بایت باشد. برای کاهش حجم بنر ، قبل از اسکرول کردن مخاطب ، بنر خود را بارگذاری کنید.

  • از تصاویر مرتبط در طراحی بنر تکنولوژی استفاده کنید.

یکی از مواردی که سبب جذابیت بنر تکنولوژی شما می شود ، استفاده از تصاویر مرتبط است. تصاویر مربوط به تکنولوژی متنوع و متفاوت هستند. سعی کنید از تصاویر و نوشتارهایی استفاده کنید که سبب جلب توجه مخاطب شود.

  • از عنصر متحرک سازی در بنر تکنولوژی استفاده کنید.

زمانی که از تصاویر و کلمات متحرک در طراحی بنر تکنولوژی استفاده کنید ، بازدید و بازخورد از بنر شما بالا می رود. این امر سبب می شود که مخاطبان و مشتریان شما نیز افزایش پیدا کند. زمان نمایش تصاویر متحرک را طوری تنظیم کنید که بیشتر از ۱۵ ثانیه نباشد. می توانید در کنار تصاویر متحرک از دکمه فراخوان (call to action) استفاده کنید تا مخاطب و بیننده بتواند به راحتی از سایت شما دیدن کنید و یا با شما ارتباط برقرار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *