طراحی لوگوی خشکبار

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگوی خشکبار

طراحی لوگوی خشکبار

 

طراحی لوگوی خشکبار

 

طراحی لوگوی خشکبار: به میوه های خشک شده مانند زردآلو، آلو، کشمش، مویز، پسته، گردو، بادام، فندوق، خرمای خشک و… خشکبار می گویند. برای طراحی لوگو ی خشکبار ابتدا باید مجوز خود را از اتحادیه خشکبار بگیرید تا بتوانید پروانه فعالیت خود را دریافت کنید. زمانی که لوگو و برند خشکبار شما ثبت می شود، راههای سوءاستفاده از نام لوگو ی شما بسته می شود و شرکت شما ارتقا می یابد. در نتیجه ، شما به عنوان یک شرکتی با سابقه و با قدمت طولانی شناخته خواهید شد.

طراحی لوگوی خشکبار چه تاثیری در میزان فروش محصولات شما دارد؟

طراحی لوگو ی مناسب تا حد بسیار زیادی در فروش محصولات شما تاثیر دارد. با طراحی لوگو ی محصولات خود می توانید آنها را در همه جا  تبلیغ کرده و محصولات خود را به همه شهرها و حتی کشورهای دیگر معرفی کنید.

نکته مهم این است که اگرچه ممکن است طراحی لوگو ی خشکبار شما کار ساده ای به نظر برسد، اما همین عمل ساده می تواند تاثیر زیادی در فروش محصولات شما داشته باشد.

برخی افراد طراحی زیبا و مناسب لوگو ی خشکبار را امر مهمی در رونق کسب و کار خود نمی دانند و از به کار بردن آن سر باز می زنند. در نتیجه ، پس از گذشت زمان رتبه آنها تا حد زیادی کاهش می یابد.

این نکته را در نظر بگیرید که با طراحی لوگو ی مناسب برای محصولات خود می توانید قدرت تجارت خود و ارسال محصولات خود به سایر کشورها را بالا ببرید. به همین دلیل ، طراحی لوگو ی خشکبار اهمیت زیادی دارد. طراحان ماهر و مجربی وجود دارند که می توانند پروژه طراحی لوگو ی شما را به دست بگیرند و طرحی مناسب و جذاب برای شما طراحی کنند.

نکته مهم در طراحی لوگوی خشکبار

توصیه ما به شما این است که در طراحی لوگو ی خشکبار از هر دو زبان (فارسی و انگلیسی) استفاده کنید. برای حفظ تجربه خود از زبان انگلیسی نیز استفاده کنید. در صورتی که قصد صادرات محصولات خود به کشورهای دیگر را دارید ، بهتر است از لوگو ی انگلیسی استفاده کنید. قبل از طراحی لوگو ابتدا یک کارت بازرگانی برای ثبت برند یا لوگو ی خود تهیه کنید.

می توانید نام انگلیسی لوگو ی خود را نیز بر روی محصولات بسته بندی شده درج کنید. در صورتی تنها قصد تبلیغ محصول در داخل کشور را دارید از لوگو ی فارسی استفاده کنید ، البته در لوگو های فارسی نیز می توانید عنوان انگلیسی لوگو ی خود را نیز در آن ثبت کنید. می توانید نام انگلسی آن را بر روی محصولات بسته بندی شده درج کنید.

استفاده از عنوان انگلیسی لوگو در داخل کشور بستگی به قوانین و محدودیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد. در برخی موارد نمی توانید به تنهایی از عنوان لوگو ی انگلیسی در محصولات خود استفاده کنید ، به همین دلیل ، همیشه یک لوگو ی فارسی از برند خود داشته باشید.

تاثیر رنگ در طراحی لوگوی خشکبار

توصیه ما به شما این است که لوگو ی خشکبار خود را تنها در یک رنگ محدود نکنید. می توانید از رنگهای متنوعی استفاده کنید. انتخاب رنگ لوگو بستگی به نوع محصولات ارائه شده شما در خشکبار دارد. به عنوان مثال رنگ مشکی یا سرمه ای به هیچ عنوان در طراحی لوگو ی زعفران مناسب نیست. سعی کنید از ۲ یا ۳ رنگ در طراحی لوگو ی خشکبار خود استفاده کنید. به کار بردن رنگ های مناسب سبب می شود مخاطب و یا مشتری بتوانید به خوبی با محصولات و همچنین شرکت شما ارتباط برقرار کنید.

مراحل و شرایط ثبت و طراحی لوگوی خشکبار

برای ثبت لوگو ی خشکبار شرایطی وجود دارد که در اینجا به مهم ترین آنها اشاره می کنیم.

  • انتخاب ایده مناسب برای طراحی لوگوی خشکبار

ابتدا برای طراحی لوگو ی خشکبار باید ایده ای جذاب در ذهن خود داشته باشید تا بتوانید با مخاطب ارتباط برقرار کنید. برای انجام این کار می توانید از سایت های معتبر طراحلی لوگو تصاویر و وکتورهای جذاب را دریافت کنید. به عنوان مثال برای طراحی لوگو ی فندق یا گردو می توانید ظرفی که پر از فندوق یا گردو است طراحی کنید ؛ همچنین می توانید ساختمانی را طراحی کنید که دیوار آن از فندوق و گردو ساخته شده است.

پس از طراحی ایده می توانید تغییرات و اصلاحات مورد نظر خود را بر روی آن انجام دهید.  ایده جذاب و نمادین شما تاثیر زیادی در شهرت و ماندگاری لوگو ی شما دارد.

  • از داستان های جذاب برای معرفی لوگوی خود استفاده کنید.

داستان  و روایتی کوتاه در مورد لوگوی خشکبار خود بر روی آرم درج کنید. افراد مختلف پس از خواندن آن به اعتبار و تجربه برند شما پی می برند. این داستان نمایانگر این است که شما چه مسیری را برای رسیدن به موفقیت در فروش محصولات خود طی کرده اید. به عنوان مثال اگر برای رسیدن به موفقیت در فروش مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید ، می توانید در تصویر درج کنید تا مخاطب اعتبار و ارزش کار شما را دریابد.

در صورتی که این موارد را رعایت کنید ، لوگو ی شما رتبه جهانی کسب می کند و ویژگی های شرکت و محصولات شما را به دیگران منتقل می کند. از این طریق ، می توانید رتبه ای ممتاز نسبت به سایر رقبای خود به دست بیاورید.

در نتیجه ، هیچ گاه تاثیر لوگو را در فروش محصولات خود دست کم نگیرید. زیرا افراد در مدت زمان طولانی لوگوی شما را مشاده می کنند ، در نتیجه در ذهن آنها می ماند و این یک موفقیت بزرگ در تجارت و کسب و کار شماست.

در واقع تاثیر بکار بردن لوگو را روی محصولات خود فراموش نکنید؛ چرا که افراد مدت زمان بیشتری را به محصولات و در نتیجه لوگو ی شما نگاه خواهند کرد و مشاهده طولانی مدت نماد شما، یک موفقیت بزرگ برای تجارت شما است.

  • از رنگی مناسب و ایده ال در طراحی لوگوی خشکبار استفاده کنید.

در انتخاب رنگ و ترکیب رنگ های لوگو ی خشکبار سعی کنید از رنگ های طبیعی مانند مشکی ، قهوه ای ، سبز ، قرمز و … استفاد ه کنید. استفاده از این رنگ ها سبب موفقیت و رونق کسب و  کار شما در سطح جهانی می شود.

  • از فونت مناسب در طراحی لوگو استفاده کنید.

انتخاب فونت مناسب یکی از نکات اساسی در طراحی لوگو ی خشکبار است که باید به آن توجه کنید. این نکته را در نظر بگیرید که لوگو ی شما می خواهد در سراسر کشور و یا جهان دیده شود. در نتیجه ، انتخاب یک فونت مناسب ماندگاری لوگو و برند شما را افزایش می دهد.  مطمئن باشید که ابعاد ، رنگ و فونت لوگو در صورتی که مناسب باشد ، توجه افراد را در هر نقطه از دنیا به سمت شما جلب می کند.

برای انتخاب رنگ ، طرح و فونت مناسب بررسی کنید که شرکت ها و یا رقبای شما از چه فونت و رنگی استفاده می کنند که سبب شده است در ذهن مخاطب ماندگار شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که تلفیق بیش از حد فونت ها و رنگ های مختلف سبب سردرگمی مخاطب می شود و جذابیت لوگوی شما را کمتر می کند.

طراحی لوگو ی خشکبار زمانی نتیجه خوبی به همراه دارد که از رنگ ، طرح و فونت های خاص در آن استفاده شود. در نتیجه ، طراحی لوگو ی خشکبار را بهتر است به یک فرد ماهر و با تجربه در این زمینه بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *