طراحی لوگوی کافی شاپ

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگوی کافی شاپ

طراحی لوگوی کافی شاپ

 

طراحی لوگوی کافی شاپ

 

طراحی لوگوی کافی شاپ:زندگی امروز انسان ها پر از مشغله است. این امر سبب شده است که افراد به دنبال مکانی برای رفع خستگی ها و لذت بردن از زمان خود باشند. از آنجا که کافی شاپ ها دارای فضایی دنج ، موزیکال ، فضایی با بوی مطبوع و نوشیدنی هایی آرام بخش  مانند قهوه هستند ، رقابت میان آنها زیاد است.

با توجه به اهمیت این موضوع ، تبلیغات در کافی شاپ ها به امری رقابتی تبدیل شده است. طراحی یک لوگو ی خلاقانه برای کافی شاپ به شما کمک می کند که کافی شاپ شما به عنوان برندی متمایز در ذهن مخاطب و مشتری باقی بماند.

سعی کنید طرحی که برای لوگو ی کافی شاپ خود انتخاب می کنید ، طرحی گرم و صمیمی باشد و میل مخاطب را به نوشیدنی ها و خوراکی ها افزایش دهد. ایجاد امکانات متنوع مانند امکانات تفریحی نیز امکان برند شدن کافی شاپ شما را چند برابر می سازد.

در بیشتر لوگو های کافی شاپ از تصویر فنجان های قهوه استفاده شده است. برخی طراحان در این طرح خلاقیت به خرج می دهند و تغییراتی در آن ایجاد می کنند که سبب توجه مخاطب به نام کافی شاپ و تفاوت آن با کافی شاپ های دیگر پی ببرد. تنوع در طرح لوگو ی کافی شاپ سبب متمایز شدن آن از لوگو های دیگر می شود.

 نکاتی برای طراحی لوگوی کافی شاپ

طراحانی که در زمینه طراحی لوگو ی کافی شاپ فعالیت می کنند با این حرفه به خوبی آشنایی دارند. آنها طرح هایی را استفاده می کنند که سریع در ذهن مشتری ثبت می شود و با دیدن آن می توانید کافه را تشخیص دهید. برخی از لوگو های کافی شاپ ها به قدری پیچیده هستند که در ذهن مشتری نمی مانند و به همین دلیل شما نمی توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

مهمترین و اصلی ترین نکات که در طراحی لوگو ی کافی شاپ باید در نظر داشته باشید شامل موارد زیر است:

  • از طرح های ساده استفاده کنید.

از آنجا که طرح های پیچیده در ذهن مخاطب و مشتری باقی نمی مانند به همین دلیل بهتر است از طرح های ساده در طراحی لوگو استفاده کنید. با توجه به اینکه طراحی لوگوهای پیچیده زمان زیادی را صرف می کند ، نه تنها جذابیتی ندارند بلکه سبب زشت شدن نمای لوگو ی شما می شود.

به همین دلیل ، مهمترین نکته در طراحی لوگو ی کافی شاپ سادگی طرح آن است.

 

  • از المان های مناسب در طراحی لوگوی کافی شاپ استفاده کنید.

یکی از المان ها و عناصری که در طراحی لوگو ی کافه به کار می رود ، فنجان قهوه است. فنجان قهوه در زیبایی و جذابیت لوگو ی شما تاثیر زیادی دارد ، اما نحوه و چگونگی استفاده از آن در طراحی لوگو نیز مهم است. برخی طراحان این نکته را در نظر ندارند و از شکل ساده آن استفاده می کنند. طراحان حرفه ای توجه بیشتری نسبت به این موضوع دارند. سعی کنید المان ها را به گونه‌ای به کار ببرید که با طرح و اندازه لوگوی شما مطابقت داشته باشد.

 

  • ابعاد و اندازه های استاندارد در طراحی لوگوی کافه خود در نظر بگیرید.

مشخص کردن اندازه لوگو بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. هر لوگویی ابعاد و اندازه های مخصوص به خود را دارد. برخی لوگوها ممکن است اندازه بزرگ و برخی ممکن است اندازه کوچکی داشته باشند. اندازه لوگو به زمینه کسب و کار و فعالیت شما نیز بستگی دارد.

لوگوی شما به هر روشی که طراحی می شود ، باید به گونه ای باشد که هم در اندازه بزرگ و هم در اندازه کوچک زیبایی و جذابیت خود را حفظ کند. بنابراین در مشخص کردن اندازه و ابعاد لوگوی خود دقت کافی داشته باشید. طراحان حرفه ای لوگو هنگام طراحی این نکته را در کنار موارد دیگر در نظر می گیرند.

 

  • از رنگ مناسب در طراحی لوگوی کافی شاپ استفاده کنید.

از نکات دیگر در طراحی لوگو ی کافی شاپ توجه به رنگ آن است. معمولا در بیشتر کافی شاپ ها از رنگ های خنثی در طراحی لوگو ی آنها استفاده می شود. به این نکته توجه کنید که کافی شاپ مکانی است که افراد برای به دست آوردن آرامش روحی به آنجا می روند ، به همین دلیل از رنگ هایی استفاده کنید که هم آرامش بخش و هم انرژی زا باشند.

رایج ترین و متداولترین رنگی که در طراحی لوگو ی کافی شاپ استفاده می شود ، رنگ قهوه ای است. این رنگ بیانگر نوشیدنی های گرم است و حس گرما را به افراد تداعی می کند. برخی نیز این رنگ را با رنگ های دیگر ترکیب می کنند که زیبایی آن را چند برابر می سازد. طراحان حرفه ای لوگو می دانند که از کدام رنگ ها باید در طراحی لوگو ی خود استفاده کنند تا زیباتر و جذاب تر جلوه کنند.

 

  • از فونت مناسب در لوگوی کافی شاپ استفاده کنید.

در برخی لوگو ها فونت های خاصی به کار می رود که با استفاده از این فونت ها نام کافی شاپ در ذهن تداعی می شود. فونت هایی که برای طراحی لوگو ی کافه به کار می روند ، فونت هایی خاص هستند. معمولا طراحان لوگو ی کافه از بهترین و جدیدترین فونت ها برای طراحی لوگو استفاده می کنند.

زمانی که قصد دارید از فونت در لوگو ی خود استفاده کنید حتما به خاص بودن آن توجه کنید. در نحوه به کارگیری فونت نیز سادگی حرف اول را می زند. برخی طراحان برای اینکه شکل  و طرحی در لوگو ی خود بوجود بیاورند فونت را پیچیده می کنند که این کار اشتباه است. هر چقدر لوگو ی شما ساده تر باشد زیبایی آن بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *