طراحی لوگو آموزشگاه زبان

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو آموزشگاه زبان

طراحی لوگو آموزشگاه زبان

 

طراحی لوگو آموزشگاه زبان

 

یکی از راه های شناخته شدن آموزشگاه ها و مؤسسات طراحی لوگو ی مناسب برای آن ها است. قبل از شروع طراحی لوگو برای آموزشگاه زبان خود ، جزئیات و امکانات موسسه را در نظر بگیرید. در طراحی لوگو آموزشگاه زبان ، هدف آن ها این است که بتوانند مشتریان و افراد بیشتری را جذب کنند تا بتوانند در آینده به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کنند.
یکی از نکات مهم در طراحی لوگو آموزشگاه زبان است که از طرح های ساده در طراحی لوگو استفاده کنید. در صورتی که طرح لوگوی شما پیچیده و مبهم باشد ، مخاطب نمی تواند آن را درک کند. اغلب افراد شکل ها و طرح های پیچیده مانند خطوط پیچیده ، اشکال و فونت های مختلف را درک نمی کنند. به همین دلیل ، لوگوهای آموزشی که طرح های ساده تری دارند می توانند پیام و مفهوم خود را خیلی سریع منتقل کنند. سعی کنید از ساختار و طرح هایی در لوگو آموزشگاه زبان خود استفاده کنید که ماندگار باشد و در ذهن مخاطب شما باقی بماند.

طراحی لوگو آموزشگاه زبان به سه روش انجام می شود. این سه روش شامل موارد زیر است:

لوگوهای متنی

به طور کلی ، لوگو آموزشگاه زبان در دسته لوگوهای نوشتاری یا متنی قرار می گیرد. بسیاری از افراد تصوی می کنند که لوگوی آموزشگاه زبان باید دارای طرح و اشکال مختلف باشد و از حروف و اسم ها در آن استفاده نشود. در صورتی که اینگونه نیست ، بهترین طرح برای لوگوی آموزشگاه زبان استفاده از متن و نوشتار و تایپوگرافی در آن است.

لوگوهای تصویری

تصاویر و اشکال لوگوها در ذهن مخاطبان باقی می مانند. در طراحی لوگو آموزشگاه زبان می توانید از تصاویر نیز استفاده کنید. همچنین می توانید از تصاویر سمبلیک در طراحی لوگو آموزشگاه زبان خود استفاده کنید.

به عنوان مثال ، می توانید از تصویر یک درخت ، حیوان و اشکال هندسی در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.  از مسائلی که در طراحی لوگو ی سمبلیک وجود دارد این است که برخی سمبل ها شناخته شده و معروف هستند ، ممکن است طرح شما منحصر به فرد نباشد و یا اشخاص دیگر از این طرح در لوگوی خود استفاده کرده باشند.

لوگوهای ترکیبی

در طراحی این لوگوها همانطور که از اسم آن ها مشخص است ، از ترکیب لوگوهای تصویری و لوگوهای متنی استفاده می شود. در این لوگو می توانید از المان ها و عناصر بیشتری استفاده کنید و طرح و رنگ لوگوی خود را جذاب تر و زیباتر کنید.  نکته دیگر این است که طرح این لوگوها باید ساده باشد.

طراحی آرم آموزشگاه زبان چگونه است؟

در طراحی لوگو آموزشگاه زبان ، نکته مهم این است که زبان لوگوی شما انگلیسی باشد یا فارسی؟ انتخاب نوع زبان بستگی به مخاطب شما دارد. طراحی لوگو آموزشگاه زبان مانند طراحی لوگوهای فارسی است و طراح با طراحی پنل خود ابتدا اطلاعات لازم را جمع آوری می کند و سپس اقدام به طراحی و اتود زدن لوگو می نماید.

دقت داشته باشید که در طراحی لوگو آموزشگاه زبان ، حتما مخاطب خود را در نظر داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر قصد دارید که لوگوی آموزشگاه زبان خود را برای کودکان طراحی کنید ، از تصاویر و نمادهای مناسب با کودکان در لوگوی خود استفاده کنید و در صورتی که آموزشگاه زبان شما مخصوص بزرگسالان است ، از تصاویر و نمادهایی استفاده کنید که مخصوص افراد بزرگسال باشد.

شکل و طرح لوگو آموزشگاه زبان

شکل لوگوی آموزشگاه زبان شما می تواند متفاوت باشد. می توانید از خطوط منحنی ، صاف ، شکل های هندسی و… در لوگوی آموزشگاه زبان خود استفاده کنید.

هر کدام از این شکل ها بیانگر احساسی در مخاطب است در در اینجا به معرفی آن ها می پردازیم.

شکل دایره و شکل های تخم مرغی بیانگر امنیت  ، شکل بیضی نماد مدرن بودن ،  شکل مثلث و مربع نمایانگر قدرت و توانایی ، شکل چهار ضلعی بیانگر حرفه ای بودن ، استفاده از خطوط افقی بیانگر عدالت  ، استفاده از خطوط عمودی بیانگر تکنولوژی و پیشرفت و خطوط مورب نماد پیشرفت و انرژی می باشد.

  روان شناسی رنگ در طراحی آرم آموزشگاه زبان

 

طراحی لوگو آموزشگاه زبان

 

رنگ های به کار رفته در لوگو آموزشگاه زبان ، هرکدام موضوعات مختلفی را به ذهن مخاطبان انتقال می دهند. با استفاده از این رنگ ها می توانید به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. در اینجا به تحلیل و تفسیر برخی رنگ ها می پردازیم.

رنگ خاکستری ، بیانگر  بی زمانی، عملی بودن، خنثی بودن است.

  • رنگ سیاه ، بیانگر  عقل، قدرت، اعتبار است.
  • رنگ سفید ، بیانگر تمیزی، خلوص، خنثی بودن و بی گناهی است.
  • رنگ قهوه ای ، بیانگر  طبیعت، ارگانیک، پایداری، راحتی است.
  • رنگ متالیک ، بیانگر لاکچری، ثروت، کیفیت و پرستیژ است.
  • رنگ قرمز ، بیانگر احساس، عشق، هیجان، خشم است.
  • رنگ نارنجی ، بیانگر انرژی، تغییر، موفقیت و تغییر شکل است.
  • رنگ زرد ، بیانگر  شادی، خوش بینی، گرسنگی و خوشی است.
  • رنگ سبز ، بیانگر  پول، طبیعت، رشد، حسادت است.
  • رنگ آبی ، بیانگر هماهنگی، تمرکز، وفاداری، صداقت است.
  • رنگ بنفش ، بیانگر وفاداری، ثروت، منطق و غیر دنیوی است.

یکی از ویژگی های لوگو آموزشگاه زبان این است که زمانی که به آن نگاه می کنیم ، نباید به گونه ای باشد که ما تصور کنیم این طرح لوگو برای ۵ سال گذشته است. در نتیجه ، لوگوی خود را به گونه ای طراحی کنید که محدود به زمان خاصی نباشد. برای این کار ، بهتر است از طرح های ظریف و خلاقانه در طراحی لوگو  آموزشگاه زبان خود استفاده کنید.

نکته دیگر این است که معمولا لوگو آموزشگاه زبان که با فونت فارسی طراحی شده اند ، در چشم بیننده و مخاطب جذاب تر و زیباتر به نظر می رسد ، زیرا حروف انگلیسی و فونت به کار رفه در آن ها با یکدیگر برابر هستند.  زمانی که مخاطب لوگو آموزشگاه زبان شما را می بیند ، با دیدن حروف انگلیسی فانتزی و کلاسیک ، توجه مخاطب و بیننده را به شدت جلب می کند و این امر سبب می شود که لوگوی شما شیک و امروزی جلوه کند. در صورتی که از عناصر نامرتبط در طراحی لوگو آموزشگاه خود استفاده کنید ، سبب ایجاد حس ابهام و گیجی  در بیننده و مخاطب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *