طراحی لوگو حسابداری

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو حسابداری

طراحی لوگو حسابداری

 

لوگو حسابداری

 

برای بسیاری از صاحبان شرکت ها و بنگاه های تجاری و حسابداری طراحی لوگو از اهمیت زیادی برخوردار است. با توجه به این که این شرکت ها به دنبال کسب بازاریابی و همچنین برندسازی برای معرفی خدمات و محصولات خود به مشتریان هستند ، به دنبال طراحی لوگو حسابداری و یا آرم تجاری هستند تا بتوانند از این طریق افراد زیادی را به سمت خود جذب کنند.

قبل از طراحی لوگو حسابداری به این نکته توجه داشته باشید که برای جذب مخاطبان و مشتریان خود نیازی به استفاده از طرح های شلوغ و پر زرق و برق در لوگوی خود ندارید. در برخی مواقع ، استفاده از طرح های ساده و در عین حال جذاب ، سبب متمایز و ممتاز شدن لوگوی شما از لوگوی رقبایتان می شود. در نتیجه ، به اصل سادگی و در عین حال ، جذاب و کامل بودن در طراحی لوگو حسابداری توجه کنید.

عناصر و المان های مهم در طراحی لوگو حسابداری

در طراحی لوگو حسابداری توجه به برخی اجزا و المان ها ضروری به نظر می رسد. در این جا برخی از مهم ترین عناصر را به شما معرفی می کنیم.
– از تایپوگرافی صحیح در لوگوی حسابداری استفاده کنید.

امروزه در طراحی همه ی لوگوها از متن و نوشته استفاده می شود. حتی در لوگوهای تک حرفی هم از تایپوگرافی استفاده می شود. در لوگوهایی که متن آن ها به زبان فارسی نوشته می شود ، حروف فارسی معمولا به صورت پیوسته نوشته می شوند. در کنار حروف و تایپوگرافی از عناصر دیگر مانند شکل ها و نمادها که طرحی ترکیبی محسوب می شود ، استفاده می شود. در تایپوگرافی لوگو هزاران فونت مختلف به زبان های فارس و لاتین وجود دارد و این تنوع سبب شده است که دست طراحان لوگو برای انتخاب فونت و تایپوگرافی باز باشد. علاوه بر این ، شرکت هایی که بودجه های زیادی را به طراحی لوگو اختصاص می دهند ، در طراحی لوگو حسابداری می توانند از فونت های اختصاصی استفاده کنند. استفاده از فونت های اختصاصی ممکن است هزینه بیشتری را شامل شود ، اما طرح لوگوی شما را به یک طرح ممتاز و منحصر به فرد تبدیل می کند.

  • از نمادها و شکل های مختلف و متنوع در لوگوی خود استفاده کنید.

در بسیاری از مشاغل از سمبل ها و نمادهای مربوط به همان شغل در طراحی لوگو استفاده می شود. در طراحی لوگو حسابداری نیز می توانید از نمادها و شکل های مختلفی استفاده کنید.

در طراحی لوگو حسابداری ، دست طراح لوگو در انتخاب نماد و شکل لوگو باز است.

رایج ترین و  ساده ترین نمادهای لوگوهای حسابداری  چرتکه و یا چهار عمل اصلی هستند که البته به خوبی معرف این شغل به شمار نمی روند. برای این که بتوانید شخصیت و پرستیژ شغل خود را به صورت کامل تری به مشتریان خود معرفی کنید ، می توانید از نشانه ها و نمادهای به روزتر مانند نمودارها و جدول ها در صفحات مانیتور خود استفاده کنید.
به طور کلی ، در طراحی لوگو حسابداری بهتر است از شکل ها و نمادهایی استفاده کنید که تصویر جامع و کاملی از شغل شما را به مشتریان و مخاطبان معرفی کنید.

– از رنگ ها به شکل خلاقانه در طراحی لوگو حسابداری استفاده کنید.

می توان گفت که مهم ترین جزء و عنصر تشکیل دهنده ی هر لوگویی ، رنگ آن است. رنگ لوگو مهم ترین معیار سنجش زیبایی شناختی در لوگو می باشد. افرادی که با روان شناسی رنگ ها آشنایی دارند ، می دانند که هر رنگ به کار رفته در لوگو انتقال دهنده یک پیام و یک مفهوم خاصی به مخاطب است.

در صورتی که قصد طراحی لوگو حسابداری را دارید ، لازم است به نکات دیگری نیز توجه کنید. در این جا برخی از این نکات را به شما معرفی می کنیم:

– در طراحی لوگو حسابداری سعی کنید از طرح های ساده و بدون هیچ گونه پیچیدگی استفاده کنید. علاوه بر آن ، سعی کنید طرح خود را به گونه ای انتخاب کنید که به روز باشد و همزمان با فناوری های روز جهان طراحی شود.

  • سعی کنید لوگوی خود را رنگارنگ و بسیار شلوغ طراحی نکنید ، زیرا مخاطبان شما را دچار سردرگمی می کند.
  • – از رنگ ها و افکت هایی در طراحی لوگو حسابداری استفاده کنید که سبب ایجاد و تقویت حس اعتماد به نفس ، امنیت و تقویت خاطر در ذهن مخاطبان و مشتریان شما شود. با ایجاد این احساس ، قطعا لوگوی موفقی طراحی خواهید کرد.
  • به این نکته توجه داشته باشید که لوگوی حسابداری شما لازم است با اهداف برند شما هماهنگی داشته باشد. به این معنا که ، زمانی که مخاطبان و مشتریان ، طرح لوگوی شما را می بینند

پیام و هدف شما در نگاه اول به آن ها منتقل شود و آن ها با دیدن طرح لوگوی شما به خدمات و محصولات شما آشنایی پیدا کنند.

  • علاوه بر موارد گفته شده ، به این نکته توجه داشته باشید که لوگوی کسب و کار شما باید با کلیه ی روش هایی  که از آن ها بازاریابی از آنها استفاده می کنید و همچنین زمینه ی وب سایت شما و به طور کلی ، کسب و کار و برند شما همخوانی داشته و در ارتباط باشد.
  • در طراحی لوگو حسابداری ، سعی کنید از فونت های فانتزی استفاده نکنید و یا بسیار کم از این فونت ها استفاده کنید. سعی کنید از فونت های کلاسیک و ساده در لوگوی حسابداری استفاده کنید. همچنین طرح لوگوی حسابداری شما بهتر است به گونه ای باشد که عموم مردم آن را بپسندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *