طراحی لوگو خدمات کامپیوتری

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو خدمات کامپیوتری

لوگو خدمات کامپیوتری

 

طراحی لوگو خدمات کامپیوتری

 

امروزه کامپیوتر و خدمات مربوط به کامپیوتر نقش مهمی در زندگی مردم دنیا دارد. بسیاری از فعالیت ها و کارهای ما نیز به وسیله کامپیوتر انجام می شود. به همین دلیل ، طراحی لوگو خدمات کامپیوتری از اهمیت زیادی برخوردار است.

گسترش کامپیوتر و خدمات کامپیوتری به گونه ای است که کمتر خانواده ای پیدا می شود که در منزل خود کامپیوتر نداشته باشد. علاوه بر این ، بسیاری از فعالیت ها به صورت کامپیوتری انجام می شوند. حتی طراحی بنرها ، لوگوها ، پوسترها ، کارت پستال ها و…. با استفاده از کامپیوتر انجام می شود.

الکترونیکی شده بسیاری از خدمات نیز سبب شده است که طراحی لوگو خدمات کامپیوتری اهمیت بیشتری پیدا کند. لوگو از عواملی است که ظاهر و شکلی حرفه ای به کسب و کار شما می بخشد. طراحی لوگو به شکل های مختلف ، سمبل و نمادی برای فعالیت شما به شمار می رود.

اگر از شرکت هایی هستید که در زمینه خدمات کامپیوتری فعالیت می کنید  و قصد طراحی لوگو خدمات کامپیوتری را دارید ، با رعایت اصول و نکات مهم می توانید لوگویی جذاب و منحصر به فرد طراحی کنید.

نکات مهم در طراحی آرم خدمات کامپیوتری

  • نوع خدمات کامپیوتری خود را مشخص کنید.

مشاغل مرتبط با خدمات کامپیوتری به دو دسته خدمات سخت افزاری و خدمات نرم افزاری تقسیم می شوند. بنابراین ، با توجه به ماهیت و هدف کار خود ، لوگوی متناسبی را طراحی کنید. در صورتی که شغل و فعالیت شما مرتبط با تعمیرات سخت افزار و نرم افزار است ، لوگویی را طراحی کنید که ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • نماد تعمیر را در لوگو خدمات کامپیوتری درج کنید.

استفاده از نماد یا تصویر سبب می شود که مخاطبان و مشتریان شما از نوع خدمات شما آگاه شوند. به عنوان مثال ، می توانید از تصویر آچار و پیچ گوشتی برای معرفی خدمات سخت افزاری یا نرم افزاری در لوگوی خود استفاده کنید.

  • از رنگ مناسب در لوگوی خود استفاده کنید.

در طراحی لوگو خدمات کامپیوتری می توانید از رنگ های متنوعی استفاده کنید. به عنوان مثال ، رنگ های آبی ، قرمز، مشکی  و رنگ های تیره ، رنگ های مناسبی برای لوگو خدمات کامپیوتری هستند. برخی نیز رنگ زرد یا رنگ نارنجی را برای بیان مفهوم تعمیر در لوگوی خود به کار می برند.

  • از تصاویر و نمادها در لوگوی خود استفاده کنید.

در طراحی لوگو خدمات کامپیوتری معمولا از تصاویر استفاده می شود. می توانید تصویر و متن را در لوگوی خود با یکدیگر ترکیب کنید و یک لوگوی ترکیبی طراحی کنید. برخی افراد نیز تمایل دارند نام خود و یا نام شرکت خود را در لوگوی خود درج کنند تا از لوگوهای دیگر متمایز شود.

  • از طرح های مناسب با خدمات الکترونیکی در طراحی لوگو خدمات کامپیوتری استفاده کنید.

با توجه به اینکه برخی شرکت های خدمات های کامپیوتری ، خدمات الکترونیکی مانند: تکثیر ، چاپ و طراحی را ارائه می دهند ، لوگویی را طراحی می کنند که با همه حوزه های کاری آن ها متناسب باشد.

  • از سمبل های طراحی در لوگو خدمات کامپیوتری استفاده کنید.

سمبل ها و نمادهای لوگوی شما بهتر است با کسب و کار شما مرتبط باشد. از سمبل هایی در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید که بتوانید از آن ها در بنرها ، کارت ها و پوسترها نیز استفاده کنید.

– از لوگوهای ترکیبی در طراحی لوگو خدمات کامپیوتری استفاده کنید.

لوگوهای ترکیبی هم دارای تصویر و هم متن و نوشتار هستند. این لوگوها برای معرفی شرکت و خدمات کامپیوتری شما بسیار مناسب هستند. به عنوان مثال ، لوگوی شرکت اپل  ، یک لوگوی ترکیبی است که علاوه بر تصویر درج شده در آن دارای متن نیز می باشد.

  ویژگی های آرم خدمات کامپیوتری

طراحی لوگو ی خدمات کامپیوتری زمانی می تواند مفید و کارساز باشد که انتقال دهنده ۵۰ درصد از طرح و هدف شما در ذهن مخاطب و بیننده باشد. مشخصه های اصلی لوگوی خدمات کامپیوتری شامل موارد زیر است:

  • دارای ویژگی تخصصی باشد.

طراحان لوگوهای تخصصی ، معمولا لوگوهای خود را به گونه ای طراحی می کنند که بیان کننده مهارت و تخصص شما نیز باشد. یک طراح ماهر می داند که چگونه از طرح لوگو برای بیان تخصص و حرفه و همچنین تاثیر آن در مخاطب استفاده کند.

  • بیانگر هویت شرکت شما باشد.

طراحی لوگو ی شما باید به گونه ای باشد که هویت و حوزه فعالیت شرکت شما را به طور کامل معرفی کند و از آن محافظت کند.

  • فونت به کار رفته در لوگوی شما مناسب باشد.

طراحان و افراد مختلف در ساخت و طراحی لوگو ی خود از فونت های مختلفی استفاده می کنند. این فونت ها با توجه به حوزه فعالیت و کسب و کار شما انتخاب می شود. در طراحی لوگو خدمات کامپیوتری معمولا از دو نوع فونت پرکاربرد استفاده می شود. البته شما می توانید از فونت های دیگری نیز استفاده کنید.

نکته مهمی که در انتخاب نوع فونت لوگوی خدمات کامپیوتری باید به آن توجه کنید این است که تصویر و فونت آن به گونه ای باشد که برای مخاطب و بیننده قابل خواندن باشد. در انتخاب نوع فونت تنها به نظر خود توجه نکنید ، زیرا شما هم موضوع لوگو را و هم فونت آن را می شناسید. هنگام انتخاب نوع فونت از افرادی که هیچ اطلاعی از طرح لوگو و نوع فعالیت شما ندارند ، بخواهید تا طرح لوگوی شما را ببینند و نظر خود را نسبت به لوگوی شما بیان کنند.
با استفاده از این روش ، می توانید لوگویی جذاب و مفید طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *