طراحی لوگو عطر ادکلن

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو عطر ادکلن

طراحی لوگو عطر ادکلن

 

طراحی لوگو عطر ادکلن

 

برندهای معروف تجاری برای معرفی و شناساندن محصولات و حوزه فعالیت خود از روش طراحی لوگو استفاده می کنند. به عنوان مثال ، صاحبان مشاغل عطر و ادکلن سعی می کنند از لوگوهای زیبا و جذاب برای معرفی محصولات خود استفاده می کنند. اگر صاحب یک فروشگاه در زمینه لوازم عطر و ادکلن هستید ، برای طراحی لوگو عطر ادکلن از سبک طراحی لوگو تصویر و یا طراحی لوگو تایپوگرافی استفاده کنید.

طراحی لوگو عطر ادکلن به روش تایپوگرافی

در این روش ، طراحان لوگو نام برند خود را بر روی لوگو طراحی می کنند. انتخاب سایز و فونت نوشته شما نیز در این زمینه اهمیت زیادی دارد. در صورتی که قصد طراحی لوگو عطر ادکلن دارید ، ابتدا از چند نمونه لوگوهای عطر و ادکلن مشهور دیدن کنید تا با شیوه طراحی عطر و ادکلن آشنا شوید.

در صورتی که شرکت شما به صورت بین المللی فعالیت می کند ، سعی کنید لوگوی خود را به گونه ای طراحی کنید که قابل درک برای سایر فرهنگ ها و کشورها نیز باشد.  امروزه عطر و ادکلن و برندهای خارجی و داخلی آن طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل ، طراحی یک لوگوی حرفه ای برای عطر و ادکلن از اهمیت زیادی برخوردار است.

مزایای طراحی آرم عطر ادکلن

به طور کلی ، طراحی لوگو از اهمیت زیادی برخوردار است. در اینجا به مهم ترین مزایای طراحی لوگو عطر ادکلن اشاره می کنیم:

  • با طراحی لوگو عطر ادکلن ، برند شما از میان سایر برندها متمایز می شود.
  • در صورتی که لوگوی شما حرفه ای باشد ، در بازارهای بین المللی و منطقه ای شهرت زیادی به دست می آورید.
  • سبک و طرح لوگوی شما سبب جلب اعتماد و اطمینان در میان مشتریان شما می شود.
  • با طراحی لوگو عطر ادکلن می توانید شعبه های فعالیت خود را در نقاط مختلف گسترش دهید.

به این نکته توجه کنید که لوگوی عطر ادکلن ، یک لوگوی خاص و ویژه است و در ساخت آن از سبک و فرمول خاصی استفاده می شود. با طراحی لوگو ی خود ، همچنین می توانید از برند خود در میان سایر برندهای حمایت کنید.

در اینجا به معرفی دو لوگوی معروف در حوزه عطر ادکلن می پردازیم:

لوگوی عطر  و ادکلن Revlon

 

طراحی لوگو عطر ادکلن

 

لوگوی شرکت تولید کننده عطر و ادکلن Revlon در سال ۱۹۷۷ طراحی شد.  حروف این لوگو به صورت بزرگ نوشته شده است. طرح به کار رفته در این لوگو به صورت مثلث است و خطی افقی به شکل     “L”    بر روی آن کشیده است و در قسمت پایین آن نیز حرف  “O”   قرار گرفته است.

پالت رنگی به کار رفته در لوگوی Revlon از سه سایه تشکیل شده است. در طراحی این لوگو از روش لوگو تایپ استفاده شده است. رنگ های به کار رفته در این لوگو در برخی حاشیه ها قرمز و در برخی حاشیه ها مشکی است. در سال ۲۰۰۳ یک طرح دیگری از لوگو عطر و ادکلن Revlon طراحی شد. لوگوی جدید Revlon به صورت سه بعدی  و با رنگ طلایی بسیار ظریف و سایه خاکستری رنگ طراحی شده است.
طراح لوگوی Revlon تصمیم گرفت که فونت این لوگو را از فونت سریف به سان سریف تغییر دهد. این امر سبب شد که لوگوی جدید Revlon شیک ، مدرن و جذاب شود. طرح به کار رفته در این لوگو بسیار ساده است و این عامل ، تاثیر زیادی در طراحی موفق لوگوی   Revlon داشته است.

لوگوی عطر و ادکلن شنل (Chanel)

 

طراحی لوگو عطر ادکلن

 

طراح لوگوی شنل (Chanel) شخصی به نام کوکو شانل بود که در سال ۱۸۸۳ متولد شد. محصولات شنل در طول این سال ها از اهمیت و محبوبیت زیادی برخوردار شده اند. مهم ترین و مشهورترین محصول شرکت شنل ، عطر و ادکلن است. طرح به کار رفته در لوگوی شنل (Chanel) طرحی خوانا ، جذاب ، قوی ، ظریف و مدرن است و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

نکته دیگر در طراحی لوگو ی شنل این است که از رنگ سیاه و سفید در آن استفاده شده است. این امر سبب شد که این لوگو از میان سایر لوگوهای عطر و ادکلن متمایز شود. نوشتار و متن به کار رفته در این لوگو با ترکیب دو حرف ” C”  بهم متصل شده با جهت مخالف است و استفاده از پس زمینه سفید در آن است.

یکی از رازهای موفقیت لوگوهای عطر ادکلن این است که طراحان در طراحی این لوگوها از طرح ها و فونت های ساده ای استفاده می کنند که جذابیت و زیبایی آن ها را بیشتر می کند.

از سوی دیگر ، برای طراحی این لوگوها از طراحان ماهر و حرفه ای استفاده شده است و به همین دلیل ، پس از گذشت چندین سال نیز این لوگوها دوام و ماندگاری خود را حفظ کرده اند. اگر به طراحی لوگو عطر و ادکلن برندهای معروف نگاهی بیندازید ، می بینید که از رنگ های چشم نواز و جذابی در لوگوی خود استفاده کرده اند.

برخی طراحان لوگوهای عطر ادکلن ، برای افزایش ارزش و اعتبار برند خود ، از تصاویر افراد مشهور و معروف که نقشی در ساخت این برند داشته اند ، استفاده می کنند.
بسیاری از طراحان لوگو ، برای حفظ جنبه بین المللی لوگوهای خود ، از حروف لاتین به صورت بزرگ استفاده می کنند. همچنین از فونت های بزرگ در آن ها استفاده می کنند تا هم لوگوی آن ها خوانا و واضح باشد و هم زیبایی و جذابیت خود را حفظ کند. اگر قصد طراحی لوگو عطر ادکلن دارید ، با رعایت این نکات می توانید یک لوگوی جذاب طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *