طراحی لوگو لوستر

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو لوستر

طراحی لوگو لوستر

 

لوگو لوستر

 

طراحی لوگو بخشی از فرایند تبلیغات و برندینگ در شرکت ها و مؤسسات است. امروزه بسیاری از افراد تبلیغات و خدمات خود را به روش طراحی لوگو و برندینگ به افراد مختلف معرفی می کنند. . برای داشتن تبلیغاتی موثر و کارآمد، کسب و کار شما، نیازمند یک لوگوی حرفه ای است. بسیاری از شرکت هایی که در زمینه های مانند دکوراسیون فعالیت می کنند برای گسترش و رونق کسب و کار خود از روش طراحی لوگو استفاده می کنند. به عنوان مثال ، شرکت های تولید کننده لوازم خانگی و لوستر برای معرفی خدمات و محصولات خود از روش طراحی لوگو لوستر استفاده می کنند.

اصول طراحی لوگو لوستر

  • طرح و سبک لوگوی خود را به گونه ای انتخاب کنید که هم در بازاریابی و فروش محصولات شما مؤثر باشد و هم میزان تأثیرگذاری آن بسیار زیاد باشد. این مزایا فقط در صورتی وجود خواهند یافت که طراحی لوگو حرفه‌ای باشد.
  • در طراحی لوگو لوستر به  رنگ ها ، شکل ها ، تصاویر و حروف دقت زیادی داشته باشید. طرح و رنگ لوگوی شما باید متناسب با کسب و کار شما باشد. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو لوستر از رنگ های روشن و درخشان مانند نقره ای ، طلایی ، زرد ، و رنگ های لوکس استفاده کنید که پیام و هدف شما را به مشتریان شما انتقال دهد بسیاری از طراحان و کارشناسان حرفه ای لوگو  از رنگ های روشن مانند: آبی ، سبز ، صورتی و … در طراحی لوگو ی لوستر استفاده می کنند. زیرا این رنگ ها حس خوب و شادی در افراد ایجاد می کند و از سویی اعتماد به نفس آن ها را افزایش می دهد.

از فونت مناسب و زیبا در طراحی لوگو لوستر استفاده کنید.

فونت شما در لوگوی لوستر بهتر است از نوع serifs  باشد ، زیرا این فونت به راحتی خوانده می شود و پیام شما را منتقل می کند. در انتخاب طرح و شکل لوگوی لوستر ، سعی کنید از طراحان حرفه ای و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید یک لوگوی خوب طراحی کنید.

یکی دیگر از نکاتی که سبب توجه افراد به لوگوی شما می شود ، استفاده از تصاویر و عناصر تزئینی و زیبا در آن است.. با توجه به اینکه مشتریان و کاربران شما به دنبال آرامش و شفا هستند ، استفاده از یک عنصر تزئینی مانند: الماس ، شیشه ای رنگی و سایر عناصر تزئینی می تواند تاثیر خوبی در افراد داشته باشد و اعتماد به نفس آن ها را نیز افزایش دهد. استفاده از عناصر طبیعت و یک پالت رنگی ظریف نیز می تواند آرامش را به بیننده منتقل کند.

  • از طرح ماندگار و بی‌زمان در طراحی لوگو لوستر استفاده کنید.

استفاده از طرح های مدرن ، جدید و به روز سبب می شود که طرح لوگوی شما ماندگاری و دوام بسیار بالایی داشته باشد.

– استراتژی رنگ ها را در طراحی لوگو لوستر به صورت صحیح به کار ببرید.

استفاده‌ی هوشمندانه از رنگ‌ها می‌تواند ظاهری منحصر به فرد به لوگوی شما بدهد. رنگ‌ها این توانایی بی‌نظیر را دارند که احساسات ما را بر انگیزند. به عنوان مثال، وقتی رنگ  طلایی را در لوگوی لوستر می‌بینیم ، حس محبت ، عشق، انرژی و شور پیدا می‌کنیم.

با توجه به این که مخاطبان و مشتریان شما افراد بین ۱۶ تا ۴۰ سال و همچنین خانم ها هستند سعی کنید از طرح ها و سبک های جوان پسند در طراحی لوگو لوستر استفاده کنید .

سعی کنید طرح و سبک های ملایم و شاد را در لوگوی خود به کار ببرید. به عنوان مثال ، رنگ زرد و طلایی نماد امید و زندگی و رنگ سبز نماد طبیعت ، تازگی و سلامت است.

بنابراین از ترکیب رنگ‌هایی استفاده کنید که می‌توانند احساساتی را که می‌خواهید، برانگیزند. این احساسات یا عواطف پیامی هستند که می‌خواهید از طریق لوگوی خود به مشتریان هدف منتقل کنید.

  • از الگوهای تطبیق پذیر و چند منظوره در طراحی لوگو لوستر استفاده کنید.

کسب و کار شما از لوگو در سطوح مختلفی استفاده می‌کند. این سطوح می‌توانند به کوچکی مهر یا محصولات تبلیغاتی مثل خودکار باشند. اگر جزئیات شما در لوگو در چاپ به وضوح قابل مشاهده نباشند، باید لوگوی خود را دوباره طراحی کنید. ممکن است طرح لوگوی شما پیچیده باشد. توصیه می‌شود که عناصر نامطلوب را بردارید. اگر رنگ‌ها و خطوط بسیاری وجود دارند، موارد اضافی را بردارید.

  • طرح لوگوی خود را منعطف طراحی کنید.

در صورتی که قصد دارید طرح لوگوی خود را در مکان ها و فضاهای مختلفی مانند بیلبورد ، وب سایت و سایر مکان های تبلیغتی دیگر نصب کنید ، اندازه و ابعاد آن باید به گونه ای باشد که در همه حالت ها قابل تغییر باشد. یعنی لوگو نباید از یک طرف کشیده شود. برای اینکه طراحی تطبیق پذیر باشد، در طراحی آن از گریدهای طراحی استفاده کنید. این شیوه کمک می‌کند توازن خوبی بین عناصر مختلف لوگو وجود داشته باشد

در صورتی که طرح لوگو لوستر شما منعطف و تطبیق پذیر باشد می توانید در مکان هایی مانند : طراحی تی شرت ، ساک ، بسته بندی ها ، بر روی خودکار ، جای کلید و همچنین بطری آب استفاده کنید.

از طرح های تک رنگ  و یا سیاه و سفید در طراحی لوگو لوستر استفاده کنید.

بسیاری از طراحان لوگو از پالت های رنگی در طراحی لوگو استفاده می کنند. می توانید لوگوی لوستر را به صورت سیاه و سفید نیز طراحی کنید. . در این صورت، لوگوی شما باید طوری باشد که به شکل سیاه و سفید نیز تاثیرش را بر مخاطب بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *