طراحی لوگو مجسمه فروشی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو مجسمه فروشی

طراحی لوگو مجسمه فروشی

 

لوگو مجسمه فروشی

 

در عصر فناوری ارتباطات و پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای ارتباطی طراحی لوگو هم به صورت آنلاین و هم به صورت غیر آنلاین از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از صاحبان حرفه ها و مشاغل و مخصوصا مشاغل هنری برای معرفی و فروش حوزه کسب و کار و محصولات خود از روش طراحی لوگو استفاده می کنند. اگر از جمله افرادی هستید که در زمینه هنری فعالیت می کنید سعی کنید از طرحی منحصر به فرد و جذاب در لوگوی خود استفاده کنید. به عنوان مثال اگر در زمینه ساخت و ساز صنایع دستی و یا مجسمه فعالیت می کنید ، سعی کنید در طراحی لوگو مجسمه فروشی خود از یک طرح زیبا و منحصر به فرد استفاده کنید.

نکات مهم و کاربردی در طراحی لوگو مجسمه فروشی

برای این که بتوانید به یک طرح جذاب و ایده‌ال در طراحی لوگو ی خود دست پیدا کنید لازم است به اصول و نکاتی توجه داشته باشید. برخی از این نکات شامل موارد زیر است:

  • از طرح های جدید و خلاقانه در طرح لوگوی خود استفاده کنید.

با توجه به این که حوزه کار شما هنری است و طرفداران زیادی دارد سعی کنید از طرح های خلاق و جذاب در لوگوی خود استفاده کنید تا هم میزان مشتریان و مخاطبان شما افزایش پیدا کند و هم اعتبار و ارزش برند شما بیشتر شود.

  • از طرح های هنری جذاب در طراحی لوگو مجسمه فروشی استفاده کنید.

یکی از مهم ترین نکات در طراحی لوگو ، استفاده از طرح های ساده است. هر چقدر لوگوی شما ساده تر باشد ، افراد به راحتی آن را به خاطر می آورند.

  • از طرح های به یاد ماندنی در طراحی لوگو اختصاصی استفاده کنید.

بسیاری از کارشناسان و طراحان حرفه ای لوگو از تصاویر و نمادهای مکان ها و شخصیت های  مشهور در لوگوهای خود استفاده می کنند. این امر سبب می شود که طرح لوگوی شما به راحتی در ذهن مشتریان و مخاطبان شما باقی بماند.

  • از المان ها و عناصر مرتبط در طراحی لوگو اختصاصی استفاده کنید.

سعی کنید در طراحی لوگو ی خود از اجزا و المان هایی استفاده کنید که با حوزه کسب و کار شما مرتبط باشد. به عنوان مثال ، اگر حوزه کسب و کار شما مرتبط با فروش لباس است ، از تصاویر و نمادهایی استفاده کنید که مرتبط با محصولات شما باشد. استفاده از تصاویر و عناصر مرتبط سبب شهرت و ماندگاری طرح لوگوی اختصاصی شما در ذهن مخاطبان شما می شود.

چگونه اجزا و عناصر مناسب را در طراحی لوگو مجسمه فروشی را انتخاب کنیم؟

بسیاری از طراحان در طراحی لوگو های لوازم تزئینی مانند مجسمه  از یک نام و تصویر گرافیکی زیبا در  آن استفاده می کنند. سعی کنید از نمادها و سمبل های انتزاعی در لوگوی خود استفاده کنید. این امر سبب جلب توجه مخاطبان و بینندگان می شود.

می توانید از تصاویر افراد و شخصیت های مشهور در طرح لوگوی خود استفاده کنید. بسیاری از طراحان و کارشناسان لوگو از نمادهایی مانند : تصاویر حیوانات ، کوه ها ، شخصیت های اسطوره ای ، شخصیت های معروف و شناخته شده در طرح لوگوی خود استفاده می کنند.

برخی طراحان لوگو نیز در طراحی لوگو مجسمه فروشی از تصاویر گرافیکی به همراه متن های زیبا در طرح لوگو استفاده می کنند. سعی کنید رنگ و فونت لوگو را به گونه ای انتخاب کنید که با سایر اجزا و المان های لوگوی شما هماهنگی داشته باشد.

  • از رنگ ها به صورت هوشمندانه در طراحی لوگو مجسمه فروشی استفاده کنید.

با توجه به این که هر رنگ میزان تأثیرگذاری خاص خود را دارد ، سعی کنید به صورت صحیح و اصولی از رنگ ها در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید. در بسیاری از لوگوهای مجسمه فروشی از رنگ های برنز ، طلایی ، قهوه ای سوخته ، خاکستری و رنگ های کلاسیک استفاده می شود ، زیرا شخصیت و هویت برند شما را به صورت کامل معرفی می کند.

  • از تصاویر سمبلیک گل ها و حیوانات در طراحی لوگو مجسمه فروشی استفاده کنید.

استفاده از حیوانات و گل ها و گیاهانی که به عنوان و سمبل شناخته شده اند ، سبب می شود که پیام و هدف لوگوی شما در نگاه اول به افراد منتقل شود. به عنوان مثال ، شیر نماد قدرت و فرمانروایی و همچنین کبوتر نماد صلح و آرامش است. سعی کنید از این نمادها در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.

  • از طرح ها و سبک های منحصر به فرد در لوگوی خود استفاده کنید. سعی کنید از طرح های لوگوهای دیگر تقلید یا کپی برداری نکنید. تقلید و کپی برداری ارزش کار شما را پایین می آورد.
  • مکان مناسب برای طراحی لوگوی خود انتخاب کنید. به این نکته توجه کنید که لوگوی شما در سایز کوچکی و بر روی کتاب چاپ می شود ؛ در برخی مواقع نیز لازم است لوگوی خود را در روزنامه ها یا مجلات به صورت سیاه و سفید چاپ کنید. به همین دلیل ، لوگوی خود را به گونه ای طراحی کنید که در همه فضاها و مکان ها قابل اجرا باشد. به همین دلیل ، لازم است در انتخاب ابعاد و اندازه لوگوی خود دقت کافی به خرج دهید.
  • از طرح و سبک ماندگار در طراحی لوگو مجسمه فروشی استفاده کنید. طراحی لوگوی شما باید به گونه ای باشد که در طول سالهای متمادی بتوانید از آن استفاده کنید. به همین دلیل از طرح هایی که ممکن است پس از دوره ای کاربرد خود را از دست بدهند ، استفاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *