طراحی لوگو پیج

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو پیج

طراحی لوگو پیج

 

طراحی لوگو پیج

 

بسیاری از افراد در مشاغل و کسب و کارهای مختلف برای بازاریابی و به دست آوردن محبوبیت بیشتر از روش طراحی لوگو پیج استفاده می کنند. برای ساخت و طراحی لوگو پیج ، ابتدا یک پیج خوب به همراه یک عکس پروفایل خوب برای خود طراحی کنید.  بسیاری از افراد تصور می کنند که ساختن یک عکس پروفایل خود به مهارت زیادی نیاز ندارد ، در صورتی که عکس پروفایل نقش مهمی در طراحی لوگو ی شما دارد.

یکی از مزیت های طراحی لوگو پیج این است که نیازی به هزینه زیادی ندارید و می توانید با آگاهی از چند تکنیک یک لوگوی خوب برای پیج خود طراحی کنید.

نکات مهم در طراحی لوگو پیج

بسیاری از افراد تصور می کنند که طراحی لوگو پیج کار بسیار ساده ای است ، در صورتی که اینگونه نیست. طراحی حرفه ای یک لوگو پیج سبب می شود که تعداد افراد بیشتری از پیج شما دیدن کنند.

سعی کنید از طرح های کاربردی در طراحی لوگو پیج خود استفاده کنید. طرح های جذاب و کاربردی سبب می شود که هم تعداد فالوورها و کاربرهای شما افزایش پیدا کند و هم اعتماد افراد را به دست بیاورید.

از شکل ، فونت و رنگ هایی در طراحی لوگو پیج خود استفاده کنید که لوگوی شما را به یک برند محبوب تبدیل کند.

برای ساخت و طراحی  لوگو پیج به نکات زیر توجه کنید:

  • اندازه و ابعاد لوگوی خود را به دقت مشخص کنید.

یکی از مواردی که تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت لوگوی شما دارد ، اندازه و ابعاد آن است. سعی کنید لوگوی پیج خود را در ابعاد ۵۱۲ در ۵۱۲ طراحی کنید. تصویر و عکس لوگوی خود را در مرکز آن قرار دهید. دقت کنید که تصویر شما از سمت بالا ، پایین ، چپ و راست به صورت مساوی با یکدیگر فاصله داشته باشند.

  • از عناصر انتزاعی و مفهومی در طراحی لوگو پیج استفاده کنید.

یکی از مواردی که سبب زیبایی و جذابیت لوگو پیج شما می شود ، استفاده از نمادها و سمبل های انتزاعی است. این نمادها سبب می شود که بیننده کنجکاو شود و تمایل بیشتری به دیدن لوگو پیج شما داشته باشد.

  • نوع لوگو پیج خود را انتخاب کنید.

به طور کلی ، لوگو پیج ها به سه دسته تقسیم می شوند: لوگوی اسمی ، لوگو تصویری ، لوگوی اسمی – تصویری

در لوگوی اسمی ، نام برند شما به صورت نوشتاری طراحی می شود. در لوگوی تصویری ، از یک عدد یا یک تصویر برای معرفی برند شما استفاده می شود و در لوگوی اسمی – تصویری از نوشتار و تصویر در کنار یکدیگر برای معرفی برند شما استفاده می شود. بیشتر طراحان از لوگوی نوشتاری – تصویری در طراحی لوگو پیج استفاده می کنند. در لوگوی تصویری معمولا از عناصر و المان های گرافیکی در طراحی لوگو استفاده می شود.

چگونه یک لوگو پیج مناسب طراحی کنیم؟

برای طراحی لوگو پیج ، از روش های مختلفی می توانید استفاده کنید. رایج ترین روش ها شامل موارد زیر است:

  • روش ترکیب تصاویر گرافیکی و متن در لوگو

در این روش از طراحی لوگو پیج ، می توانید عکس های مورد نظر خود و متن ها را با یکدیگر ترکیب کنید و به یک ترکیب و کلمه مرتبط با کسب و کار خود دست پیدا کنید. این کلمه می تواند مخفف نام شرکت و کسب و کار شما باشد. در این روش ، از یک عکس گرافیکی و یک نوشتار استفاده کنید.

  • روش استفاده از تصویر خودتان

یکی دیگر از روش های طراحی لوگو پیج ، استفاده از تصویر خودتان است. اگر حوزه کسب و کار شما آموزشی است ، بهتر است از تصویر خودتان در طراحی لوگو پیج استفاده کنید. این روش ، بازدید از پیج شما را نیز بالا می برد.

  • روش مخفف سازی

در این روش ، نام شرکت و یا نام حوزه کسب و کار خود را به صورت مخفف و به صورت تصویری و گرافیکی بر روی لوگو طراحی می شود.

  • روش نام و حوزه کسب و کار

یکی دیگر از روش های طراحی لوگو پیج ، استفاده از نام حوزه کسب و کار یا نام شرکت است. به عنوان مثال ، شرکت دیجی کالا از نام شرکت برای طراحی لوگو ی خود استفاده کرده است.

  • روش ترکیب عکس

یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش های طراحی لوگو پیج ، ترکیب عکس و تصویر با یکدیگر است. در این روش ، ابتدا چند تصویر خوب انتخاب کنید و آن ها را با یکدیگر ترکیب کنید. برای انتخاب تصویر می توانید از ایده های مختلفی کمک بگیرید. همچنین ، می توانید رنگ های لوگو را با یکدیگر ترکیب کنید و به یک پالت رنگی مناسب دست پیدا کنید.

در طراحی لوگو پیج به چند نکته توجه کنید:
  • از زیاده گویی و تکرار پرهیز کنید.

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران ، زمان زیادی را به خواندن و دیدن لوگو اختصاص نمی دهند ، از به کار بردن طرح ها ، شکل ها و کلمات تکراری در لوگوی خود پرهیز کنید. زیرا تکرار کردن تاثیر خوبی در کاربران ایجاد نمی کند.

  • لوگو پیج خود را با فرمت وکتور ذخیره کنید

یکی از نکاتی که سبب می شود در طراحی لوگو پیج بتوانید خوب عمل کنید ، ذخیره آن با فرمت وکتور است. سعی کنید یک نسخه سیاه و سفید از لوگوی خود داشته باشید تا بتوانید بعدا از آن استفاده کنید.

  • لوگوی خود را به صورت  متقارن طراحی کنید

استفاده از الگوی متقارن در طراحی لوگو پیج ، سبب می شود که اندازه و ابعاد لوگوی شما متناسب شود و از نظر ظاهری نیز جذابیت خود را حفظ کنید. همچنین این الگو سبب می شود که لوگوی شما به راحتی دیده و خوانده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *