تاریخچه لوگو سامسونگ

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
تاریخچه لوگو سامسونگ

تاریخچه لوگو سامسونگ

 

تاریخچه لوگو سامسونگ

 

تاریخچه لوگو سامسونگ: شرکت سامسونگ در ۱ مارس سال ۱۹۳۵ با شخصی به نام لی بیونگ – چول (Lee Byung-chul) فعالیت خود را شروع کرد. لی بیونگ ابتدا با ۴۰ کارگر به تجارت مواد غذایی مانند ماهی خشک شده کره ای ، سبزیجات و … پرداخت. پس از گذشت ۹ سال شرکت سامسونگ (Saumsung) به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کرد. جنگ کره سبب شد که لی بیونگ سئول را ترک کند. لی بیونگ در سال ۱۹۵۴ به تولید پشم پرداخت. در طی جنگ کشوره کره ، لی بیونگ تمرکز خود را بر روی صنعت گذاشت. سپس سامسونگ پا به دنیای صنعت گذاشت و با شرکت های موفق شروع به سرمایه گذاری کرد.

سامسونگ از جمله برندهایی است که همه افراد آن را می شناسند و در همه زمینه ها به پیشرفت های زیادی دست پیدا کرده است. این برند به تولید لوازم و ابزارهای زیادی مانند لوازم الکترونیکی و صنعتی و همچنین لوازم و ابزار رسانه ای دیجیتال پرداخته است. امروزه لوگو ی سامسونگ یک لوگو ی معروف و شناخته شده در عرصه تکنولوژی است و حدود نیمی از صادرات کشوره کرده را تامین می کند.

به طور کلی ، حوزه های فعالیت و کسب و کار لوگو سامسونگ بسیار مختلف و متنوع است. در سال ۱۹۶۹ سامسونگ به حوزه های الکترونیکس ، الکترونیک و فناوری روی آورد.

امروزه زیرمجموعه های لوگو سامسونگ به سه دسته  Samsung Electronics ،Samsung Heavy Industries و Samsung C&T تقسیم می شود.  البته این شرکت در حوزه‌های دیگر نیز زیرمجموعه‌های بسیار بزرگی دارد که از آن‌جمله می‌توان به شرکت بیمه‌ی عمر سامسونگ، سامسونگ اورلند (مدیر پارک سرگرمی Everland، قدیمی‌ترین مرکز تفریحی کره‌ی جنوبی) و Cheil Worldwide را نام برد. شرکت چیل ورلدواید آژانس تبلیغاتی سامسونگ است که در زمره‌ی بزرگ‌ترین آژانس‌های جهانی در این صنعت شناخته می‌شود.

دوره های مختلف لوگو سامسونگ

لوگوی سامسونگ در سال ۱۹۶۹

 

تاریخچه لوگو سامسونگ

در این سال ، سامسونگ تمرکز خود را بر روی تکنولوژی و فناوری قرار دارد. مرکز این برند در شهر اداری سامسونگ تان سئول قرار دارد که به آن شهر دیجیتال (Digital city) نیز می گویند.

 

لوگو سامسونگ در سال ۱۹۷۰

در این سال ، شرکت سامسونگ وارد حوزه نساجی شد و شروع به تولید در این زمینه از مواد خام تا تولید نهایی کالاهای نساجی نمود. در طول فعالیت شرکت سامسونگ ، شرکت های دیگری نیز شروع به فعالیت و سرمایه گذاری در صنایع سنگین ، شیمیایی و پتروشیمی نمودند و توانستند به رشد و پیشرفت قابل توجهی دست پیدا کنند.

 

لوگوی سامسونگ در سال ۱۹۸۰

در این سال ، لوگو سامسونگ شروع به فعالیت در عرصه فناوری و تکنولوژی نمود. در این سال شاخه ها و گرایش های تکنولوژی گسترش پیدا کردند و شاخه هوا فضا نیز به وجود آمد.

در سال ۱۹۸۰ لوگو سامسونگ شروع به فعالیت در زمینه سخت افزار نمود. این برند ، به سیستم های تلفن و فکس متصل شد و در نهایت منجر به تولید تلفن همراه شد.  در سال ۱۹۸۵ تلفن سامسونگ مدل SDS ساخته شد و توانست کمک زیادی به توسعه کسب و کارها و سیستم های ارتباطی نماید.  این امر سبب شد که لوگو سامسونگ بتواند به یک ابزار مهم در خدمات فناوری ارتباطات و اطلاعات تبدیل شود.

پس از مرگ لی بیونگ – چول در سال ۱۹۸۷ ، برند سامسونگ به چهار گروه کاری تقسیم شد و شرکت سامسونگ به تولید و ساخت لوازم الترونیک و مهندسی پرداخت.  سرانجام ، لوگوی سامسونگ به عنوان یک شرکت تجاری بین المللی در دنیا رشد کرد.

 

لوگوی سامسونگ در سال  ۱۹۹۰

در این سال ، برند سامسونگ حوزه فعالیت خود را در بازارهای الکترونیک جهانی گسترش داد. درسال ۱۹۹۳ شرکت سامسونگ شروع فعالیت در عرصه صنعت الکترونیک ، مهندسی و مواد شیمیایی نمود. در این سال ، شرکت سامسونگ در حوزه الکترونیک به فعالیت خود ادامه داد و در زمینه ساخت و تولید تکنولوژی LCD سرمایه گذاری کرد. در سال ۲۰۰۵ لوگو سامسونگ به بزرگ ترین تولید کننده صفحات LCD در جهان تبدیل شد و به برترین جایگاه صعود کرد.

 

لوگو سامسونگ در دهه ۲۰۰۰

 

تاریخچه لوگو سامسونگ

 

در این سال ، گوشی های هوشمند سامسونگ به سرعت تولید شد  و به عنوان بهترین محصولات و بهترین گوشی های هوشمند در جهان شناخته شدند. از سال ۲۰۰۶ شرکت سامسونگ ، به پرفروش ترین شرکت تولید کننده تلویزیون تبدیل شد. در سال ۲۰۰۶ شرکت  سونی با همکاری شرکت سامسونگ شروع به تولید LCD کردند. سرانجام ، در سال ۲۰۱۱ شرکت سامسونگ سهام شرکت سونی را خرید کرد و کنترل کامل آن را به دست گرفت.

در سال ۲۰۱۲ لوگوی سامسونگ به فعالیت خود در بازار تلفن همراه ادامه داد و به بزرگ ترین شرکت های تولیدکننده تلفن همراه در سال ۲۰۱۲ تبدیل شد.

در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۴ سامسونگ به تولید لوازم دیگر مانند VR پرداخت. این وسیله ، یک وسیله مجازی است. در همان سال ، شرکت سامسونگ شروع به تولید و فروش فیبرهای نوری به شرکت manufacturer glass  کرد.

در سال ۲۰۱۵ شرکت سامسونگ شروع به ساخت محصولات دیگری نمود. امروزه محصولات زیادی از لوگو ی سامسونگ از جمله تلویزیون ها و گوشی های همراه مانند نوت ۸ تولید شده است که در مقایسه با سایر محصولات سامسونگ بسیار سرآمد و کارآمد است.

تاریخچه لوگو سامسونگ بسیار جالب است. این برند در سال ۲۰۰۰ در ورشو لهستان یک شرکت مهندسی تاسیس کرد که توانست گوشی موبایل و تبلت های هوشمندی را وارد بازار گوشی کند.

مراکز و دفاتر مدیریتی لوگو سامسونگ

دفتر اصلی شرکت سامسونگ در شهر سئول و در منطقه سامسونگ تاون تاسیس شد. این منطقه در سیوچو شهر سئول قرار دارد و به عنوان هاب منطقه ای سامسونگ نیز شناخته شده است. پس از برند سامسونگ ، زیر مجموعه های دیگری مانند : سامسونگ الکترونیکس ، سامسونگ سی اندتی و سامسنگ لایف نیز در این منطقه ساخته شدند.

با توجه به تاریخچه لوگو سامسونگ که در اینجا بیان کردیم ، این شرکت حرکت آهسته و حساب شده ای داشت که با برنامه ای بسیار دقیق توانست سود خوبی به دست بیاورد. امروزه لوگو سامسونگ با گوشی و تبلت های هوشمند شناخته می شود و به عنوان یک برند معروف و مشهور در بازار وجود دارد.

بخش موبایل سامسونگ در سال‌های اخیر به قدری رشد داشته که محصولات آن چند سالی است به‌عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌‌های هوشمند در جهان شناخته می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *