تاریخچه لوگو فندی FENDI

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
تاریخچه لوگو فندی FENDI

تاریخچه لوگو فندی FENDI

 

تاریخچه لوگو فندی FENDI

 

تاریخچه لوگو فندی FENDI: برند فندی از برندهای معروف در زمینه مد و فشن است و در سال ۱۹۲۵ در شهر رم در ایتالیا تاسیس شد. این برند در زمینه های تولید و ساخت عطر ، کیف و کفش و لوازم چرمی فعالیت می کند. هواداران لوگو فندی ، این برند را به دلیل کیف های دستی زنانه می شناسند.

این برند را Edoardo  و Adele Casagrande   را تاسیس کردند و پس از ازدواج آن را به شرکت بزرگ تبدیل کردند. این برند ابتدا به تولید و فروش وسایل ساخته شد از خز پرداخت و سپس وارد زمینه های مد و فشن شد. در سال ۱۹۴۶ دختران Adele و ‏Edoardo وارد حوزه مد و فشن شدند و کمک زیادی به رشد و گسترش برند فندی کردند.

در دهه های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ شرکت فندی توانست مغازه ها و بوتیک هایی در خارج از شهر رم افتتاح کند. و در سال ۱۹۴۶ نیز خواهران فندی وارد این شرکت شدند و کمک زیادی به رشد و گسترش لرند فندی کردند.

لوگو فندی خط تولید ready to wear را در سال ۱۹۷۷ راه اندازی کرد. در سال های ۱۹۸۰ -۱۹۹۰ خط تولید لباس های مردانه ، عطر و عینک نیز وارد برند فندی شد.

لوگو فندی از دو حرف انگلیسی f تشکیل شده است. این لوگو به وسیله شخصی به نام کارل لاگرفلد طراحی شد. رنگ مشکی به کار رفته در لوگو فندی نمادی از تسلط در طراحی لوگو ، ظرافت و دقت در این برند است.

در سال های ۱۹۸۰-۱۹۹۰ خطوط تولید لوگو فندی گسترش پیدا کرد. در حال حاضر ، یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین محصولات این برند در سال های ۱۹۹۸-۲۰۰۵ با همکاری Silvia Venturini ارائه شد.

کیف هایی که با لوگو فندی طراحی شدند ، بیش از ۶۰۰ ورژن مختلف دارند و به سرعت طرفداران زیادی پیدا کردند. در سال ۲۰۰۵ نیز پلازا فندی در رم تاسیس شد.

طراحی کیف دستی که به زیر بازوان می رسید، این طراحی که بالغ بر ۶۰۰ ورژن مختلف دارد، به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد. همچنین سال ۲۰۰۵، سال افتتاح پلازا فندی در رم بود.

تاریخچه لوگو فندی FENDI: در سال ۱۹۶۵ کارل لگر فیلد به کمپانی فندی ملحق شد. در درسال ۲۰۰۱ یک شرکت فرانسوی با نام LVMH  لوگو فندی را خریداری کرد.

در سال ۱۹۸۵ اولن عطر زنانه برند فندی و در سال ۱۹۸۸ اولین عطر مردانه برند فندی وارد بازار شد. در سال ۱۹۹۰ مجموعه ای از رایحه های عطرهای مختلف به همراه عطر مشهور فندی به بازار عرضه شد. در سال ۲۰۱۵ یک عطر جدیدی با لوگو فندی معرفی شد. از دیگر عطر ، ادکلن و ادوتویلت های محبوب و مشهور این برند می توان به:Fendi Uomo, Palazza Fantasia Fendi و Fan di Fendi اشاره کرد.

شرکت های عطرسازی معروفی با برند فندی همکاری داشتند. از جمله مهم ترین این شرکت ها می توان به: Christine Nage, Jacques Cavallier, Thierry Wasser, Jean Guichard و Delphine Lebeau اشاره کرد.  برند فندی در حال حاضر بیش از ۱۶۰ بوتیک در ۲۵ کشور جهان دارد.

برند فندی محصولات مختلف و متعددی را تولید کرده است. از جمله مهم ترین محصولات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عینک با لوگو فندی

شرکت فندی علاوه بر عینک های آفتابی ، عینک های طبی نیز تولید می کند. عینک های آن همه تحت لیسانس Marchon Eyewear هستند. عینک های برند فندی همه در ایتالیا ساخته می شوند و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. طرح به کار رفته در این عینک ها بسیار منحصر به فرد است. ظرافت به کار رفته در این عینک ها ، آن ها را با سایر برندهای ایتالیایی متمایز می کند. مدل ها ، طرح ها و رنگ های عینک فندی به گونه ای است که جسورانه به نظر می رسد و جلوه و جذابیت خاصی دارند.

ساعت با آرم فندی

علاوه بر عینک ، برند فندی ، ساعت های مردانه و زنانه ای را تحت عنوان Taramax تولید می‌کند. این ساعت ها همه تحت لیسانس کشور سوئیس هستند و از کیفیت بالایی نیز برخوردارند.

 خودکار با لوگو فندی

در سال ۱۹۸۹ شرکت فندی اقدام به تولید نوشت افزار و خودکارهایی با برند فندی کرد. این خودکارها و نوشت افزارها با عنوانCross Pens شناخته می شود.

یکی از نکات جالب در مورد لوگو فندی این است که در سال ۲۰۱۲  شخصی به نام Ilaria Venturini Fendi با استفاده از قوطی های نوشابه اقدام به تولید کیف های دستی نمود که با استقبال زیادی مواجه شد.  امروزه برند فندی در بسیاری از شهرهای جهان مانند: نیویورک ، پاریس ، میلان ، توکیو ، لندن و… نمایندگی دارد.

کارل لاگرفلد ، فرشته نجات برای آرم فندی

با گذشت زمان ، سلیقه مردم نیز تغییر کرد و دیگر تمایلی به استفاده از لباس های خزدار نداشتند.

در این زمان ، شخصی به نام کارل لاگرفلد وارد شرکت فندی شد و طرحی را پیشنهاد داد.  او با به کار بردن روشی جدید در استفاده از خز توانست توجه طرفداران برند فندی را به خود جلب کند. او  با این طرح توانست شرکت فندی را از ورشکستگی نجات دهد. کارل لاگرفلد در سال ۱۹۶۵ وارد شرکت فندی شد و طرح های خاصی را به شرکت فندی پیشنهاد داد. کارل لاگرفلد رنگ را به طرح لباس های خز برند فندی اضافه کرد. این امر سبب شد که فندی به برندی معروف تبدیل شود. شعار او این بود که : «هر روزی از سال ، یک لباس؛ برای خانومی که می خواهد خز و کیف خود را با لباسش ست کند.» امروزه لوگو فندی مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است و در تمام محصولات این شرکت لوگو فندی درج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *