طراحی بنر بوتیک

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی بنر بوتیک

طراحی بنر بوتیک

 

طراحی بنر بوتیک

 

برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را جذاب کنید ، می توانید از طراحی بنر استفاده کنید. اگر قصد طراحی بنر بوتیک دارید ، از طرحی استفاده کنید که زیبا و جذاب باشد. پ

نکات مهم در طراحی پوستر بوتیک

در این جا نکاتی را به شما می گوییم که با به کار بردن آن ها می توانید یک بنر خوب و جذاب برای بوتیک خود طراحی کنید.

  • از تیتر خوب و زیبا استفاده کنید.

تیتر بنر شما هدف و پیام اصلی شما را منتقل می کند. مخاطب و بیننده با دیدن تیتر می تواند از خدمات و حوزه کسب و کار شما آگاه شود.

  • از فونت مناسب در طراحی بنر بوتیک استفاده کنید.

در طراحی بنرهای تبلیغاتی بهتر است از ۲ نوع فونت استفاده کنید. برخی افراد نیز از یک نوع فونت استفاده می کنند و در صورت تمایل آن را بلد می کنند. در طراحی بنر بوتیک سعی کنید از یک نوع فونت و در سایز بزرگ استفاده کنید. سعی کنید فوت شما کوچک تر از ۱۰ نباشد.

  • بنر بوتیک خود را با توجه به نیاز مخاطبان خود طراحی کنید.

در طراحی بنر خود ابتدا سعی کنید نیاز مخاطبان و مشتریان خود را بدانید. با توجه به سن ، جنس و میزان آگاهی آن ها بنر بوتیک خود را طراحی کنید.

  • از تکنیک تخفیف و آف در بنر بوتیک استفاده کنید.

در صورتی که قصد تبلیغ محصول خاصی را دارید و تخفیف خاصی برای آن در نظر گرفته اید ، آن را در بنر خود درج کنید. با این کار ، مشتریان و مخاطبان به سمت شما جذب می شوند و از طرفی فروش محصولات شما نیز افزایش پیدا می کند.

  • از محتوای مفید و مناسب در طراحی پوستر بوتیک استفاده کنید.

در بنر خود سعی کنید از متن و محتوایی مفید و صحیح استفاده کنید. اطلاعات خود را به صورت دقیق و مختصر در بنر بوتیک درج کنید.

هنگام نوشتن محتوا ، زیاده گویی نکنید ، زیرا مخاطب و بیننده را خسته می کند و از دیدن دوباره بنر شما خودداری می کند. از بیان جزئیات در طراحی بنر بوتیک خودداری کنید. محتوای شما باید به اندازه ای باشد که مخاطب و بیننده در زمان کوتاهی بتواند آن را بخواند و در کوتاهترین زمان ممکن و با صرف حداکثر ۵ ثانیه با خواندن بنر بوتیک شما از اصل مطلب و هدف و پیام شما به خوبی آگاه شود.

  • از فضای مناسب در طراحی پوستر بوتیک استفاده کنید.

هنگام طراحی بنر بوتیک خود فضای آن را به درستی مشخص کنید. فضای بنر شما نباید خیلی شلوغ و نه خیلی خلوت و خالی باشد. در صورتی که فضای بنر بوتیک شما خیلی شلوغ باشد و متن و تصویر در آن زیاد باشد ، مخاطب و بیننده سردرگم می شود و به اطلاعات مهم دست پیدا نمی کند. در صورتی که فضای بنر شما خیلی خلوت باشد ، مخاطب  و بیننده نمی تواند به اطلاعات کافی و دقیق دست پیدا کند و از بنر شما دیدن نخواهد کرد.

  • از ترکیب و پالت های رنگی مناسب در طراحی بنر بوتیک استفاده کنید.

در چاپ و طراحی بنر های بوتیک معمولا از پالت های رنگی ثابت استفاده می کنند. می توانید رنگ های مختلف مانند : مشکی ، فیروزه ای ، سرخابی و زرد را با یکدیگر ترکیب کنید و ترکیب رنگ جالبی در بنر بوتیک خود به دست بیاورید.

  • از فرمت خروجی در چاپ بنر بوتیک استفاده کنید.

فرمت های خروجی شامل :   JPEG، PDF و TIFF  هستند. بهترین فرمت برای بنر بوتیک شما فرمت  pdf  است. این فرمت کیفیت متن و تصاویر بنر شما را حفظ می کند.

با توجه به این که طراحی بنر بوتیک ، کار ساده ای نیست ، از افراد حرفه ای و ماهر برای طراحی بنر استفاده کنید. برخی شرکت ها نیز هستند که با مهندسان و طراحان ماهر همکاری می کنند ، با کمک این شرکت ها می توانید بنری با کیفیت خوب و عالی برای خود طراحی کنید.

به طور کلی ، طراحی بنر تبلیغاتی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی به شمار می رود. این بنرها در همه مکان ها مانند: خیابان ها ، کوچه ها و سایر مکان های عمومی دیگر وجود دارند. صاحبان همه مشاغل برای رونق و گسترش کسب و کار خود از این روش استفاده می کنند.

طرح به کار رفته در بنرهای تبلیغاتی سبب جلب نظر مخاطب و بیننده می شود. از این رو ، نقش مهمی در فروش و سوددهی کسب و کار شما دارد.

با طراحی بنر بوتیک به شیوه مدرن و جذاب ، مشتری های شما به مشتری های دائمی و ماندگار تبدیل می شوند.

هزینه چاپ و طراحی پوستر بوتیک

در واقع ، نمی توان یک هزینه ثابت و مشخصی برای طراحی بنر بوتیک در نظر گرفت. عوامل مختلفی در تعیین هزینه بنر نقش دارند. این عوامل شامل : نوع بنر ، طرح بنر ، مواد به کار رفته در بنر ، المان ها ، رنگ و… می باشد. چاپ و طراحی بنر بوتیک ، بستگی به کیفیت کار شما دارد. در صورتی که از لوازم و ابزار خوب و با کیفیت در چاپ بنر بوتیک استفاده کنید ، هزینه بیشتری پرداخت می کنید. امروزه دستگاه هایی وجود دارند که طرح بنر شما را به راحتی و با کیفیت عالی به چاپ می رسانند. قبل از چاپ بنر ، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. نحوه استفاده از متن ، تصویر ، المان ها ، تصاویر متحرک و سایر المان ها نیز در تعیین هزینه بنر بوتیک شما موثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *