طراحی بنر جواهری

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی بنر جواهری

طراحی بنر جواهری

 

طراحی بنر جواهری  

امروزه از بنر تبلیغاتی برای همه مشاغل و حرفه ها استفاده می شود. طراحی بنر جواهری نیز از مواردی است که در تبلیغات لوکس به کار می رود. این نوع بنر معمولا به صورت لایه باز است و از این بنر می توانید در سر در فروشگاه ها یا مغازه های خود استفاده کنید.

در طراحی بنر جواهری معمولا از سایزهای کوچک استفاده نمی شود. به همین دلیل ، قیمت چاپ و طراحی بنر جواهری نسبت به سایر بنرهای تبلیغاتی بیشتر است. بسیاری از طلا و جواهر فروشان برای معرفی کسب و کار خود اقدام به طراحی بنر های بزرگ می کنند.

در بنرهای تبلیغاتی همچنین می توانید از آگهی های زیبای در حین سخنرانی استفاده کنید ، زیرا این امر به شما کمک می کند که پیام و مفهوم شما به مخاطب انتقال داده شود.

در طراحی بنر جواهری سعی کنید آن را متناسب با فضای بنر خود طراحی کنید. از جنسی در طراحی بنر خود استفاده کنید که در تماس با نور خورشید و یا باران آسیب نبیند.

 طراحی بنر  جواهری به صورت حرفه ای

یکی از مهم ترین مشکلاتی که در طراحی بنر تبلیغاتی وجود دارد این است که بسیاری از افراد طراحی بنر خود را به افراد ماهر و متخصص در این زمینه نمی سپارند و این امر سبب می شود کیفیت بنر آن ها پایین بیاید. به همین دلیل ، سعی کنید در طراحی بنر از افراد ماهر و متخصص در این زمینه استفاده کنید.

در طراحی بنر های تبلیغاتی معمولا از نرم افزارهایی مانندCorelDRAW یا Illustrator استفاده می شود. در طراحی بنر جواهری ، دستگاه های چاپ قابلیت طراحی بنر با حداکثر وضوح ۱۵۰ dpi را دارند ، به همین دلیل نیاز نیست که شما فایل بنر خود را با وضوح خیلی بالا طراحی کنید ، زیرا این امر سبب می شود که حجم فایل و وزن بنر خروجی شما بیشتر شود.

در طراحی بنر جواهر استاندارد رنگ به کار رفته در آن ، به صورت CMYK است.  فایل خروجی این بنر با فرمت JPEG یا PDF است.

مزایای طراحی بنر جواهری برای فروشگاه ها و مغازه های زیورآلات

طراحی بنر جواهری مزایای زیادی دارد که از جمله مهم ترین آن ها شامل موارد زیر است:

  • طراحی بنر سبب جذب مشتریان بیشتری برای فروشگاه و محصولات شما و در نهایت فروش بیشتر شما می شود.
  • با طراحی بنر جواهری کاربران و مشتریان نام فروشگاه و محصولات شما را به خاطر می سپارند.
  • بنر جواهری قابلیت چاپ در اندازه های مختلف را دارد.
  • امکان چاپ بنر جواهری در اندازه های مختلف وجود دارد.
  • این بنر ، بسیار سبک و کم وزن است.
  • در استفاده از این بنر ، هیچ گونه محدودیتی در سایز ندارد.
  • سرعت چاپ بنر جواهری بسیار بالا است.
  • امکان چاپ این بنر در حجم کم نیز وجود دارد.
  • اندازه ، نوع جنس ، اندازه و تراکم بنر جواهری متفاوت و مختلف است.
  • این نبر با بهترین وضوح و کیفیت قابل چاپ است.
  • مواد به کار رفته در این نوع بنر ، به گونه ای است که در برابر باد ، آب ، رطوبت ، نور خورشید و سایر عوامل طبیعی و محیطی مقاومت بالایی دارد.
  • قیمت بنرهای تبلیغاتی به مواد به کار رفته در آن ، دستگاه های چاپ بنر ، طرح بنر و… بستگی دارد.

به طور کلی ، طراحی بنر جواهری برای فروشگاه زیورآلات و طلا و جواهر سبب رونق و گسترش کسب و کار و معرفی فروشگاه و محصولات شما به افراد مختلف می شود. با طراحی یک بنر جذاب ، می توانید نظر مخاطبان و مشتریان خود را به سمت فروشگاه و محصولات خود جلب کنید و از این طریق سود خوبی از طریق فروش محصولات خود به دست بیاورید.

اعتبار و ارزش طراحی بنر جواهری

اعتبار و ارزش طراحی بنر ، سودی است که خدمات شما به مشتریان می رساند. در صورتی که کیفیت بنر شما بالا باشد و قیمت آن نیز مناسب باشد ،   می توانید مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید. عناوین به کار رفته در طراحی بنر جواهری نیز می تواند ارزش بنر شما را بالا ببرد.  در طراحی بنر لایه باز جواهری از تصاویر و المان ها به درستی استفاده کنید.

در طراحی بنر جواهری سعی کنید از تصاویر گرافیکی و المان هایی استفاده کنید که انتقال دهنده پیام و مفهوم شما به مشتریان شود.

در صورتی که تصویر خوب و مناسبی برای بنر ندارید ، سعی کنید از تصاویر آماده (دارای مجوز) در بنر خود استفاده کنید.

تصاویر زیادی برای زیورآلات وجود دارد اما بهتر است از تصاویری استفاده کنید که دارای طراحی گرافیکی باشند و مرتبط با تبلیغات شما باشد.

اهمیت استفاده از رنگ در طراحی پوستر جواهری

در طراحی بنر جواهری سعی کنید از رنگ های مناسب استفاده کنید. هر رنگی انتقال دهنده پیام خاصی به مخاطب است. رنگ ها احساسات و معنا را به بیننده منتقل می کنند. به طور کلی ، رنگ ها با احساس درونی افراد ارتباط برقرار می کنند  ، به همین دلیل ، استفاده از رنگ در طراحی بنر جواهری اهمیت زیادی دارد.

بررسی رنگ ها در طراحی پوستر جواهری

رنگ آبی در بنر جواهری

رنگ آبی سبب ایجاد حس آرامش ، اعتماد به نفس ، امنیت ، خونسردی و شجاعت در افراد می شود. به همین دلیل ، بیش از نیمی از شرکت ها در طراحی لوگو ی خود از رنگ آبی استفاده می کنند.  در بنرهای تبلیغات رسمی نیز از رنگ آبی استفاده می شود.

رنگ بنفش در بنر جواهری

رنگ بنفش ، یک رنگ لوکس و سلطنتی است. از این رنگ ، در بنرهای جواهری ، آرایشی ، مزون ها و…. استفاده می شود. این رنگ حس خلاقیت و آرامش را نیز به افراد منتقل می کند.

رنگ سفید در بنر جواهری

رنگ سفید سبب انتقال حس تمیزی ، صداقت ، سادگی و مدرنیته در افراد می شود. رنگ سفید همچنین بیانگر هوش مالی و اقتصادی در افراد نیز می باشد ، به همین دلیل در طراحی بنر جواهری نیز از این رنگ استفاده می شود.

رنگ طلایی در بنر جواهری

این رنگ ، حس زندگی و قدرت در افراد به وجود می آورد. این رنگ به اندازه رنگ قرمز قدرتمند نیست ، اما سبب ایجاد انرژی در افراد می شود.

رنگ سبز در بنر جواهری

رنگ سبز ، انتقال دهنده سلامتی ، طراوت ، رشد و شادابی ، ثروت و… است. در طراحی بنر های مرتبط با جواهر ، سلامت و پزشکی از این نوع بنر استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *