طراحی بنر لوازم موسیقی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی بنر لوازم موسیقی

طراحی بنر لوازم موسیقی

 

طراحی بنر لوازم موسیقی

 

امروزه همه مشاغل و حرفه ها از بنر برای تبلیغ و معرفی شغل خود استفاده می کنند. مشاغل هنری مانند: نقاشی و موسیقی نیز می توانند از بنر برای معرفی حوزه کار خود استفاده کنند. اگر قصد طراحی بنر لوازم موسیقی را دارید به نکاتی مانند: متن و فونت نوشتار ، طرح ، قالب بندی و چیدمان در طراحی بنر خود توجه کنید.

نکات مهم در بنر لوازم  موسیقی

  • اصول و قواعد طراحی بنر استاندارد را در طراحی بنر خود رعایت کنید.
  • از طرحی در بنر خود استفاده کنید که قابل چاپ بر روی انواع بنر و فلکسی های مختلف باشد.
  • اطلاعات مهم خود را بر روی بنر چاپ کنید.
  • مکان مناسبی را برای نصب بنر موسیقی خود انتخاب کنید. انتخاب مکان مناسب سبب می شود که طرح و بنر شما هیچگاه جایگاه خود را با وجود روش های دیجیتالی مدرن از دست ندهد.
  • با طراحی بنر موسیقی مناسب می توانید فعالیت خود را گسترش دهید و همچنین اطلاعات خوبی در مورد خود در اختیار افراد قرار دهید.
  • سعی کنید از طرح های آماده و با کیفیت در طراحی بنر موسیقی خود استفاده کنید تا نگرانی برای شروع و طراحی بنر خود نداشته باشید.
  • از طرح ها و المان های مناسب در طراحی بنر خود استفاده کنید ، زیرا تاثیر بصری خوبی در میان مخاطبان شما دارد.

چگونه یک بنر موسیقی خوب طراحی کنیم؟

در اینجا نکاتی را به شما می گوییم که به شما کمک می کند در طراحی بنر لوازم موسیقی خوب عمل کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

  • از کلمات با فونت های مناسب در بنر لوازم موسیقی خود استفاده کنید.

از آنجا که شغل شما یک شغل هنری و پرطرفدار است ، سعی کنید از کلمات و لحن های صمیمانه در بنر خود استفاده کنید. فونت به کار رفته در متن شما نباید کمتر از ۱۰ باشد. بر خلاف تصور عموم ، از فونت های شکسته ، خمیده ، نازک و سایر فونت های ناشناخته استفاده نکنید. سعی کنید از فونت های درشت استفاده کنید.

متن و کلمات شما باید به گونه ای باشد که بیشتر از ۴ خط نباشد و همچنین واضح و خوانا باشد.

 

  • از رنگ‌ های مناسب در کنار تصاویر بنر خود استفاده کنید.

سعی کنید در طراحی بنر لوازم موسیقی خود از رنگ های مرتبط استفاده کنید. رنگ های خود را متناسب با تصاویر و المان های بنر خود انتخاب کنید.

  • از المان‌ های مناسب در بنر لوازم موسیقی استفاده کنید.

المان های موثر در بنر لوازم موسیقی شامل: اطلاعات تماس ، گزاره ارزش ، ساختار بنر و.. است. سعی کنید از همه المان ها به صورت صحیح و استاندارد استفاده کنید.

انواع بنر  لوازم موسیقی 

بنرهای لوازم موسیقی به سه دسته: بنرهای ثابت ، بنرهای متحرک (گیف) و بنرهای تعاملی (فلش) تقسیم می شوند. معمولا از هر سه طرح در طراحی بنر  لوازم موسیقی استفاده می شود.  هرکدام از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. بیشترین طرح به کار رفته در بنر لوازم موسیقی ، بنرهای متحرک (گیف) می باشد ، زیرا توجه افراد و مخاطب را خیلی سریع به سمت خود جلب می کند.

شخصی سازی طرح بنر  لوازم موسیقی برای مشتری

شخصی سازی بنر ، یکی دیگر از روش هایی است که می توانید از آن در طراحی بنر لوازم موسیقی استفاده کنید. در این سبک ، می توانید طرح بنر مورد نظر خود را انتخاب کنید و تغییرات خود را بر روی آن اعمال کنید.

در این روش ، می توانید از تصاویر و نمادهای برندهای حوزه موسیقی برای ایجاد جلوه ای زیبا و جذاب در بنر لوازم موسیقی خود استفاده کنید. از رنگ ها نیز با توجه به روان شناسی آن ها می توانید در بنر خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، رنگ آبی سبب انتقال حس آرامش در افراد می شود ،  اما بهتر است در کنار رنگ آبی از رنگ های دیگری نیز استفاده کنید تا طرح بنر شما یکنواخت نشود.

برخی رنگ ها مانند رنگ قرمز یا نارنجی سبب ایجاد هیجان در مخاطب و کاربران می شود. حتی تناژهای رنگ های قرمز و نارنجی یا زرد نیز سبب ایجاد حس شادی ، نشاط و هیجان در افراد می شود.

نکته دیگر در طراحی بنر لوازم موسیقی این است که در کنار رنگ های مورد نظر خود می توانید از تصاویر و جلوه های متحرک نیز استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید یکی از ابزارهای موسیقی را در حال نواختن یا اجرا بر روی بنر خود طراحی کنید. این امر سبب افزایش زیبایی و جذابیت بنر شما می شود.

در صورتی که قصد دارید طراحی بنر لوازم موسیقی خود را به صورت لایه باز طراحی کنید ، ابتدا ابعاد آن را انتخاب کنید و سبب رزولوشن و فرمت مناسب آن را انتخاب کنید. سعی کنید در این طرح بنر از تصاویر با کیفیت ، ابزار شیپ ، فتوشاپ ، رنگ های گرادیانت و وکتورهای مناسب استفاده کنید.

در طراحی لایه باز بنر لوازم موسیقی سعی کنید چیدمان اجزای بنر خود را به گونه ای انجام دهید که قابل تغییر باشد. به عنوان مثال ، زمانی که بنر لوازم موسیقی خود را با نرم افزارهایی مانند

shape و smart object  طراحی کنید ، این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید نوع طرح و یا سایز بنر خود را تغییر دهید و در عین حال کیفیت بنر شما نیز کاهش نمی یابد. بنر لایه باز قابل چاپ به صورت فلکس ، استیکر و مش در دستگاه های چاپ لارج می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *