طراحی بنر پارچه فروشی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی پوستر پارچه فروشی

طراحی پوستر پارچه فروشی

 

طراحی پوستر پارچه فروشی

 

طراحی پوستر پارچه فروشی: اگر صاحب یک فروشگاه پوشاک و یا گالری پوشاک و لباس هستید ، از یک طرح مناسب در طراحی بنر پارچه فروشی استفاده کند. یکی از نکات مهم در طراحی بنر پارچه فروشی ، توجه به زیبایی ، جذابیت و سادگی بنر است ، زیرا هیچ کس علاقه ای به تبلیغات شلوغ ندارد. برای جلب توجه مخاطبان خود سعی کنید از تصاویر و محتواهای واضح و جالب استفاده کنید.

در طراحی و ساخت بنر پارچه فروشی از تصاویر در آن به درستی استفاده کنید. تصاویر گرافیکی شما باید به گونه ای باشد که سبب انتقال پیام شما به مخاطبان و مشتریان شود.

در صورتی که در طراحی بنر پارچه فروشی ، عکس یا مدل حرفه ای ندارید ، از تصاویر آماده استفاده کنید. عکس های زیادی با کیفیت بالا وجود دارند ، اما بهتر است از تصاویر گرافیکی خوب و باکیفیتی در بنر پارچه فروشی استفاده کنید.

در طراحی بنر پارچه فروشی مردانه و زنانه می توانید از فایل لایه باز نیز استفاده کنید. فایل های لایه باز ، فایل هایی هستند که دارای متن و تصویر هستند و از طریق فتوشاپ می توانید آن ها را به راحتی ویرایش کند. فایل های لایه باز را معمولا افرادی به کار می برند که بنرهای خود را در هر زمانی تغییر می دهند.

در صورتی که در طراحی بنر فروشگاه پوشاک خود از فایل لایه باز استفاده می کنید ، می توانید به راحتی قیمت یا تاریخ محصولات خود را تغییر دهید. کیفیت و  اثربخشی طراحی بنر پارچه فروشی خود را می توانید با توجه به نمونه کارهای انجام شده تغییر دهید.

 معرفی فایل لایه باز  در طراحی پوستر پارچه فروشی

فایل لایه باز دارای طرحی زیبا و ویژه در طراحی بنر است. بنرهای لایه باز فروشگاه های پوشاک و پارچه فروشی در ابعاد استاندارد در ابعاد استاندارد ۱۵۰ * ۳۰۰ سانتی متر و رزولوشن ۷۲DPI و مد رنگی CMYK قابل دریافت می باشند.

در صورتی که طرح بنر پارچه فروشی خود را با فرمت طرح  PSD  انتخاب کرده اید ، می توانید آن را به راحتی ویرایش و شخصی سازی کنید. برای ویرایش بنر پارچه فروشی می توانید تنها نام و لوگوی خود را ویرایش کنید و اطلاعات جدید خود را جایگزین آن ها کنید.

استفاده از طرح های جدید در طراحی بنر پارچه فروشی علاوه بر گسترش و رونق کسب و کار شما سبب صرفه جویی در هزینه های شما نیز می شود. با پرداخت هزینه کم می توانید فایل لایه باز بنر خود را دریافت کنید و مطابق با نیاز و سلیقه خود آن را ویرایش کنید.

نکات مهم در طراحی بنر چاپی پارچه فروشی  

  • محل مناسب برای بنر خود انتخاب کنید.

نکته مهم قبل از طراحی بنر پارچه فروشی ، انتخاب محل مناسب برای آن است. محل قرارگیری بنر باید به گونه ای باشد که با طرح و رنگ بنر در تضاد باشد و به چشم بیاید.

  • از متن بزرگ برای بنر پارچه فروشی استفاده کنید.

نکته دیگر در طراحی بنر پارچه فروشی این است که از فونت و متن بزرگ در آن استفاده کنید تا در فاصله زیاد هم بتواند نظر بیننده را جلب کند. به همین دلیل ، سعی کنید محتوای انتخابی خود را در سایز بزرگ و خوانا بر روی بنر طراحی کنید.

با انتخاب متن بزرگ ، هر کس که در فاصله چند متری باشد می تواند به راحتی متن و محتوای بنر شما را بخواند.

– از فونت بولد در طراحی بنر پارچه فروشی استفاده کنید.

علاوه بر متن ، فونت بنر شما نیز اهمیت دارد. فونت ها تنوع زیادی دارند. زمانی که فونت بر روی بنر قرار می گیرد ، باید به گونه ای باشد که جلوه بصری زیبایی ایجاد کند. فونت های بولد سن سریف معمولا خوانا هستند و به راحتی خوانده می شوند. برخی فونت ها مانند فونت های سریف خوانایی بسیار خوبی دارند و در بنرها زیاد به کار می روند.

از متن ساده در طراحی بنر پارچه فروشی استفاده کنید.

نکته دیگر در طراحی بنر پارچه فروشی ، استفاده از متن های ساده است. استفاده از متن ساده سبب می شود  که مخاطب در مدت زمان بسیار کوتاهی هدف و پیام شما را دریافت کند. متن شما نباید به اندازه یک پاراگراف طولانی باشد که وقت مخاطب را بگیرید تا بتواند منظور شما را دریافت کند. زمانی که در حال نوشتن متن بر روی بنر پارچه فروشی خود هستید ، به این نکته توجه کنید که از کلمات و متن های اضافی در بنر خود استفاده نکنید. متنی را بنویسید که با ساده ترین روش بتواند هدف و مفهوم شما را به مخاطب انتقال بدهد.

از طرح های ماندگار در طراحی بنر پارچه فروشی استفاده کنید.

زمانی که عناصر و المان های بنر پارچه فروشی شما به خوبی در کنار یکدیگر قرار بگیرند ، ماندگاری زیادی در ذهن مخاطب و بیننده دارند. در صورتی که متن بنر و رنگ به کار رفته در آن با یکدیگر هم خوانی نداشته باشند ، ارزش و اعتبار خود را از دست خواهد داد.

از رنگ مناسب در طراحی بنر پارچه فروشی استفاده کنید.

انتخاب رنگ مناسب ، یک نکته کلیدی در طراحی بنر پارچه فروشی است. سعی کنید از رنگ های کلیدی و مهم در طراحی بنر خود استفاده کنید.رنگ ها در فرهنگ های مختلف ، متفاوت هستند ، در نتیجه ، هنگام انتخاب رنگ برای بنر پارچه فروشی خود ، فرهنگ و سلیقه مخاطبان خود را نیز در نظر بگیرید.

با رعایت این نکات می توانید یک بنر خوب و عالی طراحی کنید و مخاطبان و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *