طراحی لوگوی اسکتنشن مژه

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگوی اسکتنشن مژه

طراحی لوگوی اسکتنشن مژه

 

لوگوی اسکتنشن مژه

 

لوگوی اسکتنشن مژه: همانطور که می دانید، آرایشگاه محیطی برای آراستن خانم هاست. برای طراحی لوگو ی مخصوص آرایشگاه یک طرح زیبا و جذاب در نظر بگیرید.

در واقع، طراحی لوگو ی آرایشگاه زنانه یکی از معیارهایی است که در معرفی آرایشگاه تاثیر زیادی دارد. از نکاتی که در این کار باید در نظر داشت استفاده از طرحی زیبا و جذاب است. لوگوی آرایشگاه شما در عین اینکه باید زیبا باشد، باید بتواند معرف شما باشد. طراحی مناسب لوگو چشم هر بیننده ای را خیره می سازد.

هنگام طراحی لوگو برای آرایشگاه خود این نکته را نیز در نظر بگیرید که مشتریان شما چه کسانی هستند. این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از طراحان لوگوی آرایشگاه بدون متن یا تصویر  آرایشگاه خود را به بیننده معرفی می کنند. در صورتی که این کار صحیح نیست. طراحی لوگوی آرایشگاه باید به گونه ای باشد که در همان نگاه اول ماهیت و هدف خود را به مخاطب معرفی کنید.

از آنجا که لوگو ی شما برای محیط آرایشگاه طراحی می شود به این نکته در طراحی لوگو توجه کنید که میان طرح و رنگ لوگوی شما و شخصیت مشتری تناسب و تعادل وجود داشته باشد.  لوگو در واقع از حرفه شما در سالن زیبایی حمایت و افراد زیادی را به سمت شما جذب می کند.

نکته دیگر این است که در طراحی لوگوی خود سعی کنید از طرح های یونیک و غیرتکراری استفاده کنید، زیرا سبب جذابیت طرح لوگوی شما می شود.

معیارهای طراحی لوگوی آرایشگاه زنانه:

  • دارا بودن جذابیت بصری
  • داشتن زیبایی خیره کننده
  • طراحی اصولی طرح ها
  • رنگبندی مناسب در اجزای لوگو
  • ابعاد درست بهینه در ساخت لوگو
  • معرف ماهیت کار
  • شیوایی و وضوح در بیان ماهیت کار
  • حفظ تعادل میان طرح های لوگو

 

به عنوان مثال اگر قصد طراحی لوگوی اکستنش مژه را دارید نکات زیر را در نظر بگیرید:

اکستنشن مژه را با تارهایی از جنس مو می سازند. این تارها را یکی یکی لابه لای مژه ها با چسب می چسبانند. در این روش، دیگر نیازی به استفاده مژه مصنوعی ندارید و مژه های شما کاملا طبیعی و زیبا به نظر می رسد.  این نکته را در نظر بگیرید که برای ساخت لوگوی اکستنشن مژه طرح های مختلفی وجود دارد، لذا از طرحی استفاده کنید که عمومیت دارد و بیشتر افراد از آن استفاده می کنند.

استفاده از لوگوی اکستنشن بهترین راه برای معرفی برند شماست. در طراحی لوگوی اکستنشن مژه  از یک طرح جذاب و اصولی استفاده کنید.  با انجام این کار لوگوی شما جلب توجه می کند و مخاطبان از حرفه ای بودن کار شما آگاه می شوند.

در طراحی لوگو ی اکستنشن مژه از طرح یک چشم با مژه های پرپشت استفاده می شود. طرح و رنگ آن باید به گونه ای باشد که با یکدیگر تناسب و تقارن داشته باشند.

با توجه به اینکه لوگوی شما با موضوع اکستنشن مژه طراحی می شود، از طرح های رنگی در آن استفاده کنید زیرا جذابیت و زیبایی کار شما را بیشتر می کند.

با توجه به نوع اکستنشن می توانید طرح های مختلفی برای آن در نظر بگیرید.

به عنوان مثال برای لوگوی اسکتنشن مژه سه طرح کلاسیک، والیوم و مگاوالیوم وجود دارد. هرکدام از این طرح ها لوگوی مخصوص به خود را دارند.

برای ساخت لوگو ی طرح کلاسیک، مژه را به صورت کاملا طبیعی طراحی کنید، زیرا حجم این روش دقیقا برابر با مژه معمولی است.

برای ساخت لوگو ی مربوط به طرح والیوم حجم بیشتری به مژه ها در تصویر بدهید. زیرا در این روش مژه ها پرحجم تر به نظر می رسد.

برای ساخت مژه مگاوالیوم از تصویری در لوگوی آن استفاده کنید که در آن مژه ها بسیار پر حجم هستند.

به طور کلی برای طراحی لوگوی آرایشگاه نکات زیر را رعایت کنید:

  • هرچیزی که به ذهنتان می رسد ابتدا بر روی کاغذ طراحی کنید.

با انجام این کار ایده های جدید به ذهن شما می رسد. حتی طرح هایی که به نظرتان مناسب نیست، روی کاغذ بنویسد. یکی از این طرح ها می تواند جرقه ایده یی زیبا و ارزشمند را در ذهن شما بوجود بیاورد.

  • تعادل در طراحی لوگو را حفظ کنید.

از شکل ها و تصاویری در طراحی لوگو استفاده کنید که با یکدیگر تعادل و تقارن داشته باشند. به عنوان مثال نسبت طول وعرض، رنگ و سایزهای لوگو با یکدیگر تعادل و تناسب داشته باشد. با رعایت این نکته لوگوی شما خاص و منحصر به فرد می شود.

از آنجا که لوگوی شما در معرض دید عموم مردم قرار دارد، سعی کنید با رعایت تعادل لوگویی طراحی کنید که جذاب و زیبا به نظر برسد.

لوگوهایی که به صورت کوتاه،بلند، باریک یا پهن طراحی می شوند، قانون تعادل در آنها رعایت نشده است. این لوگوها توجه مخاطب را به خود جلب نمی کنند. لوگوهایی که به صورت اشکال هندسی مانند مربع، مثلث یا دایره طراحی می شوند، جذابتر و زیباتر به چشم می آیند.

  •  سایزهای لوگو را استاندارد کنید.

سایز لوگوها متفاوت است. مهمترین نکته در سایز لوگو حفظ زیبایی و خوانا بودن نوشته آن است.  با توجه به محیطی که لوگو در آنجا قرار می گیرد، اندازه آن را در نظر بگیرید. به عنوان مثال لوگوی شما اگر قرار است بر روی پاکت طراحی شود، بهتر است سایز کوچک داشته باشد. در صورتی که قصد دارید لوگو را بر روی بیلبورد نصب کنید، آن را در سایز بزرگ طراحی کنید تا زیبا و خوانا باشد.  اگر طرح لوگوی شما فانتزی و یا پیچیده است، بهتر است در اندازه کوچک طراحی نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *