طراحی لوگو سفره خانه سنتی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو سفره خانه سنتی

طراحی لوگو سفره خانه سنتی

 

لوگو سفره خانه سنتی

 

در طراحی لوگو سفره خانه سنتی باید به اصول شیوه طراحی لوگو توجه شود. از جمله این اصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتخاب سبک و شکل مناسب
  • رعایت استانداردها در انتخاب رنگ بر اساس روان شناسی رنگ ها
  • استفاده از فونت های متمایز و متفاوت
  • توجه به سادگی لوگو در عین حال ماندگار و جذاب بودن

در طراحی لوگو سفره خانه سنتی می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • استفاده از طراح گرافیک
  • خرید و یا طراحی لوگو با استفاده از برنامه های طراحی لوگو
  • طراحی لوگو با استفاده از لوگوسازهای آنلاین و یا اپلیکیشن های طراحی لوگو

اگر به دنبال یک طرح و ایده جالب برای سفره خانه سنتی و یا رستوران خود هستید ، می توانید از سایت های لوگوساز و یا اپلیکیشن های طراحی لوگو استفاده کنید. با استفاده از این روش در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود.

نرم افزارهایی مانند فتوشاپ ، ایلاستریتور نیز می تواند به شما در طراحی لوگو سفره خانه سنتی کمک کند.  سعی کنید لوگویی را طراحی کنید که هم معرفی کننده هویت برند شما باشد و هم سبک شما را از میان سبک و طرح رقبای شما متمایز سازد.

اگر قصد دارید در مدت زمان کوتاهی به طرح مورد نظر خود دست پیدا کنید ، ابتدا سبک لوگو را با توجه به نوع غذاهایی که در سفره خانه یا رستوران خود ارائه می دهید ، انتخاب کنید. به عنوان مثال ، لوگو رستوران های سنتی ، رستوران های ایرانی ، رستوران های ایتالیایی ، رستوران های خارجی و غذاهای خانگی از طرح های متفاوت و مختلفی با توجه به سبک غذاهای خود در لوگوی سفره خانه سنتی و یا رستوران استفاده می کنند.

اهمیت رنگ در طراحی لوگو سفره خانه سنتی

برای این که بتوانید رنگ مناسب و جذابی برای لوگوی سفره خانه سنتی انتخاب کنید ، به شما پیشنهاد می کنیم که لوگوی رستوران های معروف ایرانی و خارجی را ببینید.  با توجه به اینکه لوگوی رستوران و سفره خانه سنتی باید نشان دهنده متنوع بودن غذای  آن باشد و مشتریان را در رده‌های سنی مختلف برای سفارش غذا از رستوران جذب کند ، از رنگهای متمایز و برجسته مثل زرد ، قرمز ، نارنجی در طراحی لوگوی رستوران  استفاده می کنند.
قبل از این که اقدام به طراحی لوگو سفره خانه سنتی نمایید ، به این نکات توجه کنید:

  • آیا قصد دارید از طرح لوگوی رستوران سنتی استفاده کنید؟
  • آیا قصد طراحی لوگو برای فست فود دارید؟

پس از مشخص کردن نوع رستوران و غذای خود ، اقدام به طراحی لوگو نمایید. به عنوان مثال ، در لوگوهای فست فود از رنگ های پرانرژی مانند قرمز و زرد استفاده می شود. به عنوان مثال ، مک دونالد از طرح و رنگی جذاب در لوگوی خود استفاده کرده است.

اما اگر قصد طراحی لوگو سفره خانه سنتی را دارید ، بهتر است از رنگ های کلاسیک مانند قهوه ای در لوگوی خود استفاده کنید. معمولا در رستوران های سنتی و سفره خانه ای ایرانی از رنگ های قهوه ای ، بنفش و سبز در طرح لوگوی آن ها استفاده می شود.
اگر قصد  انتخاب رنگ مناسب برای طراحی لوگو ی سفره خانه سنتی را دارید ، به فرهنگ و سلیقه مشتریان و مخاطبان خود توجه داشته ، انتخاب رنگ برای طراحی لوگو رستوران سنتی کار چندان سختی نیست.

در انتخاب رنگ برای طراحی لوگو سفره خانه سنتی به موارد زیر توجه کنید:
• سلیقه مشتریان
• فرهنگ کشوری که لوگو برای آن طراحی می شود
• سن مخاطبین هدف برند
• تاثیری که هر رنگ روی احساسات بیننده لوگو می گذارد

 از آرم و نشان مناسب در طراحی لوگو سفره خانه سنتی استفاده کنید.

اگر  قصد طراحی لوگو ی متمایز دارید  و می خواهید یک لوگو حرفه ای خلق کنید که در موفقیت استراتژی های بازاریابی رستوران شما تاثیر گذار باشد باید آرم و نشان تجاری لوگو رستوران شما کاملاً متمایز از سایر رقبا باشد.  در نتیجه ، آرم و نشان لوگوی سفره خانه سنتی خود را با توجه به هویت برند خود انتخاب کنید. برای انتخاب آرم و نشان مناسب می توانید از نرم افزارهای طراحی لوگو یا لوگوسازهای آنلاین نیز کمک بگیرید. با استفاده از این نرم افزارها

می توانید طرح های لایه باز لوگو سفره خانه سنتی را سفارشی سازی کنید.
برای این که مطمئن شوید طرح انتخابی لوگوی سفره خانه سنتی شما مناسب است ، می توانید نمونه های مختلفی از لوگوی رستوران ها و سفره خانه های سنتی را مشاهده کنید و از طرح آن ها ایده بگیرید.

از فونت مناسب در طراحی لوگو سفره خانه سنتی استفاده کنید.

قبل از انتخاب فونت برای لوگوی سفره خانه سنتی ، ابتدا نام رستوران یا سفره خانه خود را انتخاب کنید. سپس با توجه به نام سفره خانه می توانید از آن در لوگوی خود استفاده کنید. سپس از روش های جذاب در طراحی نام رستوران یا سفره خانه سنتی در لوگوی خود استفاده کنید.

نوشتارهای روی لوگوی سفره خانه سنتی می توانند به شکل لوگوتایپ و یا به شکل مونوگرام طراحی شوند. به عنوان مثال ، می توانید تنها نام اول رستوران خود را بر روی لوگو استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید از نام کامل سفره خانه یا رستوران سنتی در طرح لوگوی خود استفاده کنید ، باید به گونه ای آن را به کار ببرید که در میان چیدمان عناصر مختلف لوگو هماهنگی و یکپارچگی وجود داشته باشد.  یکی از دلایل مشهور شدن لوگوی سفره خانه های سنتی معروف سازگار بودن تمام عناصر به کار رفته در لوگو در کنار یکدیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *