طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو فروشگاه دوچرخه

لوگو فروشگاه دوچرخه

 

لوگو فروشگاه دوچرخه

 

بسیاری از شرکت ها طراحی لوگو را کاری ساده و راحت تلقی می کنند. لوگو یک نماد و طرح گرافیکی است که معرفی کننده هویت و شخصیت برند شما می باشد. مخاطبان و مشتریان با دیدن لوگوی شما از خدمات و محصولات شما آگاهی پیدا می کنند. در طراحی لوگو لازم است فرایندهایی طی شود تا بتوانید به طرحی زیبا و جذاب دست پیدا کنید. در طراحی لوگو ، لازم است مراحلی طی شود تا بتوانید به یک خروجی خوب و مناسب دست پیدا کنید. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه ، ابتدا لازم است اطلاعات کافی در مورد آن جمع آوری کنید. سپس شروع به ایده پردازی کنید. سعی کنید از اتودهای دستی و نرم افزارهای مخصوص در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید. زمانی که فرایندهای طراحی لوگو را انجام دادید ، می توانید به نتیجه و طرح مورد نظر خود دست پیدا کنید.

نکات مهم در طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه

  • از طرح خاص و منحصر به فرد در لوگوی خود استفاده کنید.

یکی از مواردی که سبب می شود لوگوی شما منحصر به فرد و متمایز باشد ، استفاده از الگوهای منحصر به فرد در آن است. برای این که طرح شما منحصر به فرد شود ، از طراحان حرفه ای و متخصصان در طراحی لوگوی خود استفاده کنید.

  • از شکل و تصاویر به یاد ماندنی در طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه استفاده کنید.

طرح ، شکل و تصویر لوگوی شما باید به گونه ای باشد که نام برند و خدمات فروشگاه شما را معرفی کند و همچنین تداعی کننده نام شرکت شما در ذهن مخاطبان و مشتریان شما باشد. سعی کنید به این نکته توجه کنید.

  • از طرح ها و الگوهای انعطاف پذیر در طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه استفاده کنید.

سعی کنید از طرحی در لوگو فروشگاه دوچرخه استفاده کنید که قابلیت چاپ بر روی تابلو ، لباس ، کارت ویزیت و یا بیلبوردهای شهری را داشته باشد. سعی کنید سبک و الگوی لوگوی خود را به گونه ای انتخاب کنید که به راحتی قابل نصب در مکان های مختلف باشد.

  • در طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه ، اصل سادگی را رعایت کنید.

سعی کنید لوگوی خود را به ساده ترین روش طراحی کنید. طرح های ساده هم زیباتر هستند و هم در ذهن مخاطبان شما باقی می مانند. با رعایت این اصل ، لوگوی شما جذابیت و زیبایی خود را حفظ می کند.

  • لوگوی فروشگاه دوچرخه را هدفمند طراحی کنید.

همه لوگوهای تبلیغاتی با هدف مشخصی طراحی می شوند. به عنوان مثال ، طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه ، با هدف معرفی و شناساندن خدمات فروشگاه و محصولات آن به اشخاص مختلف طراحی می شود.

  • از طرح هایی در لوگوی خود استفاده کنید که محدود به زمان و مکان نباشند.

سعی کنید طرحی را که برای لوگوی خود انتخاب کنید ، به گونه ای باشد که در چند سال آینده نیز بتوانید از آن استفاده کنید. سعی کنید نگران قدیمی شدن الگو و طرح لوگوی خود نباشید. در صورتی که از طرح های نامحدود در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید ، می توانید در آینده آن را به راحتی به فروش برسانید و یا طرح آن را تغییر دهید.

البته این امر در  طراحی لوگو ادارات و طراحی لوگو مجموعه های فرهنگی به شکلی دیگر اجرا می شود ، زیرا آن ها مربوط به یک منطقه یا مکان خاصی می باشند که باید طبق آداب و رسوم آن منطقه طراحی انجام شود.

  • روانشناسی رنگ ها را در طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه رعایت کنید.

رنگ های لوگوی خود را متناسب با حوزه کار و شکل و محتوای آن ها انتخاب کنید. استفاده از رنگ های متناسب و مرتبط ، سبب ماندگاری و شهرت لوگوی شما در ذهن افراد و مشتریان می شوند.

سبک و شیوه های مختلف طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه

لوگوهای تبلیغاتی طرح ها  و سبک های مختلفی دارند. در این جا به مهم ترین و معروف ترین طرح های مختلف لوگو اشاره می کنیم.

طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه به صورت نوشتاری

در این روش از طراحی لوگو دوچرخه از حروف و نوشته های مختلف در طراحی لوگو استفاده می شود که به لوگوتایپ معروف است. در این روش ، نام شرکت و یا برند با حروف بر روی لوگو ثبت می شوند.
طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه به صورت  (monogram)
در این روش ، از حروف اختصاری در طراحی لوگو استفاده می شود. این حروف معرفی کننده شرکت و خدمات آن هستند.

طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه به صورت PICTORIAL MARK

در این روش ، از تصاویر و اشکال در طراحی لوگو دوچرخه استفاده می شود.

طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه به صورت ABSTRACT LOGO
در این روش از شکل ها و تصاویر انتزاعی و مفهومی در طراحی لوگو دوچرخه استفاده می شود. این شکل ها حوزه فعالیت و کسب و کار شما را به افراد مختلف معرفی می کنند.

طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه به صورت MUSCOT

در این روش ، از شخصیت های برجسته و مهم و یا شخصیت های کارتونی یا واقعی در طراحی لوگو استفاده می شود.

طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه به صورت COMBINATION

در این روش ، از ترکیب متن و تصویر در طراحی لوگو استفاده می شود. این طرح کاربرد زیادی نسبت به سایر طرح ها دارد.

طراحی لوگو فروشگاه دوچرخه به صورت EMBLEM

در این روش از طراحی لوگو ، از عناصر و جزئیات زیادی استفاده می شود. این جزئیات می تواند اطلاعات کاملی از شرکت و خدمات شما در اختیار افراد مختلف قرار دهد. تصاویر و متن های به کار رفته در لوگو نیز اطلاعات شرکت شما را به افراد انتقال می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *