طراحی لوگو موتورسازی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو موتورسازی

طراحی لوگو موتورسازی

 

لوگو موتورسازی

 

طراحی لوگو سبب می شود که شرکت و برند شما به سرعت شناخته شود و علاوه بر آن متمایز با سایر برندها باشد. امروزه در شرکت های تجاری ، شرکت های ماشین سازی و سایر شرکت های تجاری بزرگ ، برای معرفی و شناخته شدن خود ، از روش طراحی لوگو استفاده می کنند.

نکات مهم در طراحی لوگو موتورسازی

اگر قصد طراحی لوگو موتورسازی برای شرکت خود را دارید ، به نکات زیر توجه کنید.

  • نماد به کار رفته در لوگوی شما باید واضح و خوانا باشد.
  • تصویر و المان به کار رفته در لوگوی شما بهتر است مرتبط با فعالیت شما باشد.
  • از طرح منعطف در طراحی لوگو موتورسازی استفاده کنید. به این صورت که زمانی که تصویر لوگوی خود را می چرخانید ، قابل تشخیص و خوانا است و مخاطب را گیج و سردرگم نمی کند.
  • از دو یا حداکثر سه رنگ در طراحی لوگو موتورسازی استفاده کنید.
  • سعی کنید از طرح های پس زمینه دار و شلوغ در طراحی لوگو ی خود استفاده نکنید.
  • از رنگ های شاد و پرانرژی در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.
  • برند شما بهتر است به گونه ای بر روی لوگوی شما درج شود که افراد عادی نیز بتوانند مفهوم آن را درک کنند.
  • از ترکیب چند طرح یا چند لوگو در طراحی لوگو ی خود استفاده نکنید.
  • سعی کنید از یک یا دو فونت در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.
  • لوگوی خود را به گونه ای طراحی کنید که از جزئیات زیادی تشکیل نشده باشد و یا پیچیده نباشد.
  • طرح لوگوی شما باید به گونه ای باشد که سازگار با تغییرات آینده باشد ، تا بتوانید تغییرات خود را بر روی آن اعمال کنید.
  • از خطوط صاف یا منحنی برای معرفی فعالیت های خود استفاده کنید.

در طراحی لوگو موتورسازی از الگوهای متقارن استفاده کنید.

یکی از عواملی که سبب جذابیت و زیبایی لوگوی شما می شود ، استفاده از الگوهای متقارن است. طرح های متقارن تعادل خوبی میان اجزا و المان های لوگوی شما به وجود می آورند و آن را زیبا و جذاب می سازند.

  • اندازه لوگوی خود را مشخص کنید.

در طراحی لوگو موتورسازی ، قبل از هر چیز ابعاد و اندازه لوگوی خود را مشخص کنید. اندازه لوگوی شما به المان ها و عناصر به کار رفته در آن بستگی دارد. از سایزها و اندازه هایی در لوگوی خود استفاده کنید که خوانایی و زیبایی لوگوی شما را بیشتر می کنند.

در صورتی که اندازه لوگوی شما مناسب نباشد ، زیبایی و خوانای آن از بین می رود.

  • از رنگ های تاثیرگذار در طراحی لوگو موتورسازی استفاده کنید

از نکات مهم در طراحی لوگو ، استفاده از رنگ ها است. برخی رنگ ها  تنها اختصاص به یک برند دارند. سعی کنید از پالت های رنگی مناسب و مرتبط با یکدیگر در طراحی لوگو موتورسازی استفاده کنید. در این سبک از طراحی لوگو ، معمولا از رنگ های تیره استفاده می شود.

  • قبل از طراحی لوگو موتورسازی ، چند طرح برای خود در نظر بگیرید.

یکی از روش هایی که طراحان حرفه ای لوگو در طراحی لوگو به کار می گیرند ، این است که ابتدا ایده های مختلف خود را بر روی کاغذ طراحی می کنند و آن ها را با یکدیگر مقایسه می کنند. با استفاده از این روش ، به نتیجه مطلوبی دست پیدا می کنند. همچنین ، می توانید از نرم افزارهایی مانند Photoshop , Corel, ilustrator  برای ایجاد طرح های پیشنهادی خود استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که بسیاری از شرکت های بزرگ ، با طراحی چند طرح مختلف برای لوگوی خود ، توانستند به نتایج مطلوبی دست پیدا کنند.

  • از مشتریان و مخاطبین خود در طراحی لوگو موتورسازی نظر بخواهید.

یکی از تکنیک هایی که سبب موفقیت شما در طراحی لوگو ی مورد نظر خود می شود ، این است که نظر مشتریان خود را نیز جویا شوید. همچنین ، می توانید طرح های خود را به مخاطبان و مشتریان خود نشان دهید و نظر آن ها را در این مورد جویا شوید. به این نکته توجه کنید که طرح لوگوی شما باید انتقال دهنده پیام و هدف شما باشد.

–  از  روش Tag Line (توضیح کوچک زیر لوگو) تا حد امکان استفاده نکنید .

بسیاری از طراحان تصور می کنند که استفاده از روش Tag Line تاثیر زیادی در بازدید لوگوی شما دارد ، در صورتی که اینگونه نیست.

یکی از اهداف شما از طراحی لوگو موتورسازی این است که هدف و پیام شرکت خود را منتقل کنید. بنابراین ، سعی کنید تا حد امکان از روش ساده سازی استفاده کنید. در روش Tag Line  سایز لوگو را کاهش می دهند ، این امر سبب می شود که خوانایی و زیبایی لوگوی شما کاهش یابد. از این سبک ، می توانید در مواردی مانند: فکس ها و سربرگ ها که نیاز به فضای زیادی ندارند ، استفاده کنید.

  • آیتم های مرتبط با طراحی لوگو موتورسازی را به صورت صحیح به کار ببرید.

یکی از نکاتی که سبب موفقیت در طراحی لوگو ی شما می شود ، قرار دادن متن ، تصاویر ،  عناصر و المان های لوگو به صورت صحیح در کنار یکدیگر است. به این منظور ، سعی کنید بر روی آیتم های لوگوی خود به صورت جداگانه کار کنید ، پس از آن همه اجزای لوگو را در کنار یکدیگر قرار دهید. این یکی از روش هایی است که به موفقیت شما در زمینه طراحی لوگو موتورسازی کمک شایانی می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *