طراحی لوگو فروش رینگ و لاستیک اتومبیل

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو فروش رینگ

طراحی لوگو فروش رینگ و لاستیک اتومبیل

 

لوگو فروش رینگ

 

امروزه برای تمامی شرکت هایی که در عرصه های مختلف مشغول به فعالیت هستند ، از روش طراحی لوگو برای گسترش و فروش محصولات آن ها استفاده می شود. طراحی لوگو در بسیاری از شرکت های تبلیغاتی علاوه بر شناخته شدن نام برند و شرکت سبب گسترش و رونق کسب و کار آن ها نیز می شود. با توجه به این که اتومبیل و خودرو از جمله ابزارهای کاربردی در میان افراد است ، بسیاری از افراد تمایل دارند از لوازم و ابزارهای با کیفیت و مناسب در خرید و تعمیر اتومبیل خود استفاده کنند. به همین دلیل طراحی لوگو در زمینه خدمات خودرو اهمیت زیادی دارد. در صورتی که تمایل دارید به طراحی لوگو فروش رینگ و لاستیک و یا لوازم جانبی دیگر اتومبیل بپردازید ، لازم است اصول و قواعد طراحی لوگو را نیز رعایت کنید. سعی کنید  از عناصر و اجزایی در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید که پاسخگوی نیاز مشتریان و مخاطبان شما و همچنین معرفی خدمات و محصولات شما باشد.

در طراحی لوگو فروش رینگ و لاستیک اتومبیل  به نکات زیر توجه کنید:

 

لوگو فروش رینگ

 

  • رعایت زیبایی بصری

زیبایی بصری از مهم ترین مواردی است که در در نگاه اول مخاطب و بیننده را به سمت خود جلب می کند. استفاده از عناصر گرافیکی و بصری جذاب سبب می شود که مخاطب و بیننده به محض دیدن لوگوی شما ، تصویر لوگو و همچنین خدمات و محصولات را در ذهن خود به خاطر بسپارد.  برای این که بتوانید از اجزای بصری و گرافیکی خوبی در لوگوی خود استفاده کنید از طراحان و کارشناسان ماهر در این زمینه کمک بگیرید. پس سعی کنید مطابق با نیاز کلی مخاطبان و مشتریان خود انتخاب کنید تا بتوانید د در ثانیه های اول  دیدن لوگو  نظر مخاطبان خود را به سمت خود جلب کنید

  • از ابهام گویی در لوگو پرهیز کنید.

نکته مهم در طراحی لوگو فروش رینگ و لاستیک این است که از نوشتارها و تصاویر اضافی و زائد در آن استفاده نکنید. برخی از افراد از عناصری در لوگوی خود استفاده می کنند که نیازی به استفاده از آن ها نیست. به عنوان مثال ، استفاده از هشتک ها در لوگو ضرورتی ندارد. استفاده از هشتک علاوه بر از بین بردن جذابیت لوگوی شما سبب  هدر رفتن هزینه شما نیز می شود.

  • محل نصب و چاپ لوگوی خود را مشخص کنید.

برای این که جذابیت و میزان دیدار لوگوی شما افزایش پیدا کند ، سعی کنید محل مناسبی را برای چاپ و نصب آن انتخاب کنید. برای این که بتوانید لوگوی خود را به صورت منعطف طراحی کنید به گونه ای که در همه مکان ها قابل اجرا باشد ، سعی کنید از طرح ها و سبک هایی استفاده کنید که در اندازه ها و ابعاد مختلف قابل تغییر باشد. به این نکته توجه داشته باشید که با تغییر ابعاد و اندازه لوگو ، کیفیت و وضوح لوگوی شما کاهش پیدا نکند.

  • در طراحی لوگو فروش رینگ و لاستیک اتومبیل از تصاویر پیکسلی استفاده کنید.

ما در طراحی لوگو دو نوع تصویر داریم:  ۱-  تصاویر پیکسلی  ۲-  تصاویر وکتوری

تصاویر پیکسلی همان تصاویری هستند که هر روز می بینید. این تصاویر را می توانید با موبایل خود که از آن ها عکس گرفته اید ببینید و آن را در اندازه های خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ تغییر دهید. با کوچک و بزرگ شدن این تصاویر کیفیت و وضوح آن ها نیز کاهش پیدا می کند. طراحان و کارشناسان حرفه ای لوگو معمولا از تصاویر پیکسلی در طراحی لوگو استفاده نمی کنند.

تصاویر وکتوری تصاویری هستند که در طراحی لوگو به کار می روند. این تصاویر حجم بسیار کمی دارند و با کوچک یا بزرگ شدن آن ها کیفیت و وضوح آن ها تغییر پیدا نمی کند.

بسیاری از کارشناسان و طراحان حرفه ای لوگو از این تصاویر در طراحی لوگو استفاده می کنند.

  • در طراحی لوگو فروش رینگ و لاستیک از رنگ مناسب استفاده کنید.

یکی از مهم ترین اصول و ضوابط در طراحی لوگو استفاده از رنگ مناسب در آن است. رنگ ها نقش کلیدی در انتقال پیام و مفهوم لوگو دارند. با توجه به حوزه کسب و کار خود نوع رنگ لوگوی خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو رستوران از رنگ قرمز استفاده کنید ، زیرا سبب ایجاد هیجان و شور و نشاط در مخاطب می شود. در طراحی لوگو فروش رینگ و لاستیک بهتر است از رنگ های دیگر  استفاده کنید. به عنوان مثال ، در شرکت های تعمیر خودرو یا شرکت های ساختمانی از رنگ آبی تیره و یا قهوه ای در طراحی لوگو استفاده می شود.

  • در طراحی لوگو فروش رینگ و لاستیک از نماد و نشان مرتبط استفاده کنید.

یکی از مواردی که سبب جذابیت و زیبایی لوگوی شما می شود ، استفاده از نماد و سمبل مناسب و مرتبط است. به عنوان مثال ، در فروشگاه تولید لوازم رینگ و لاستیک ، بهتر است از نمادها و تصاویری مانند رینگ ، لاستیک ، روغن موتور ، آچار و…. در طراحی لوگو ی آن استفاده کنید.

معمولا طراحان و کارشناسان حرفه ای لوگو نمادها و نشان های لوگو را به گونه ای طراحی می کنند که قابلیت تغییر رنگ و اندازه و ابعاد را داشته باشند. این امر سبب جذابیت و محبوبیت لوگوی شما می شود. در طراحی لوگو فروش رینگ و لاستیک اتومبیل نیز از لوازم و ابزار آلاتی استفاده می شود که معرفی کننده خدمات و محصولات شرکت باشد. این سبک از طراحی لوگو نشان دهنده شهرت و همچنین خدمات اورجینال شرکت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *