طراحی لوگو لوازم التحریر

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو لوازم التحریر

طراحی لوگو لوازم التحریر

 

لوگو لوازم التحریر

 

فروشگاه ها نو مغازه های نوشت افزار و لوازم التحریر ، معمولا از فضای بیشتر و همچنین لوگوها و بنرهای بسیار جذاب استفاده می کنند ، تا بتوانند همه محصولات ریز و درشت خود را به مشتریان و مخاطبان خود معرفی کنند.

طراحی لوگو لوازم التحریر بهتر است خلاقانه و جذاب باشد. برای این که بتوانید از خلاقیت و جذابیت زیادی در لوگوی خود استفاده کنید ، لازم است از سلیقه و سبک مخاطبان و مشتریان خود آگاه باشید.  در صورتی که قصد دارید در فضاهای تبلیغاتی خودنمایی و جلوه کنید ، از طرح ها و تصاویر جذاب در طراحی لوگو لوازم التحریر خود استفاده کنید.

چه اطلاعاتی در طراحی لوگو لوازم التحریر باید درج شوند؟

به طور کلی ،  به ده  اصل در طراحی لوگو لوازم التحریر باید توجه کرد. این اصول شامل موارد زیر است:

  1.  محل نصب لوگوی خود را در نظر بگیرید.
  2. از متن مناسب در لوگوی خود استفاده کنید.
  • از رنگ های روشن و متضاد در لوگوی خود استفاده کنید.
  • از سایز و فونت های مناسب در طراحی لوگوی خود استفاده کنید.
  • از فونت Bold + Readable در لوگوی خود استفاده کنید.
  • اطلاعات مهم را در لوگوی خود درج کنید.
  • از طرح های گرافیکی با کیفیت بالا در لوگوی خود استفاده کنید.

عناصر مهم در زمینه طراحی لوگو لوازم ‌التحریر

یکی از عناصر و عوامل مهم در طراحی لوگو ، درج اطلاعات صحیح و مناسب در آن است. یکی دیگر از مواردی که در طراحی لوگو باید به آن توجه نمود ، تصویری است که بر روی لوگو درج می شود. سعی کنید تصویر خود را واقعی و شفاف در زمینه لوگو طراحی کنید ، زیرا تصاویر مبهم و مات سبب کم اثر شدن طرح و تصویر لوگوی شما می شود. تصاویر ناواضح سبب پرت شدن حواس مخاطب و گیج شدن آن ها نیز می شود و این امر ارزش و اعتبار نام تجاری شما را از بین می برد.

برای این که با این مشکلات در طراحی لوگو لوازم التحریر خود مواجه نشوید ، طراحی لوگو ی خود را به طراحان ماهر بسپارید. در صورتی که فضای لوگو شما به صورت آنلاین طراحی می شود ، برای این که متن و تصویر لوگوی شما راحت تر خوانده شود ، سعی کنید از رنگ مناسب در لوگوی خود استفاده کنید و تصویر را نیز کمی بزرگ تر کنید. این امر سبب می شود که احساس مخاطب و مشتریان در مورد حوزه کار و فعالیت شما تغییر پیدا کند و به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.

از عناصر گرافیکی با کیفیت بالا در طراحی لوگو لوازم التحریر استفاده کنید.

با توجه به این که هدف از طراحی لوگو ، جلب نظر مشتریان و مخاطبان است ، تمام تلاش خود را برای جلب نظر آن ها انجام دهید. سعی کنید عناصر گرافیکی را در طراحی لوگو لوازم التحریر خود به درستی به کار ببرید. به عنوان مثال ، از رنگ ، تایپوگرافی و اندازه قلم مناسب در لوگوی خود استفاده کنید. گرافیک ها و تصاویر به عنوان کانون اصلی لوگوی شما هستند و سبب می شود که رهگذران و عابران پیاده به سمت لوگوی شما جذب شوند.
برخی افراد از عناصر گرافیکی در طراحی لوگو ی خود استفاده نمی کنند و آن را بی اثر می دانند. در صورتی که عناصر گرافیکی خوب ، سبب جذابیت لوگوی شما می شود. عدم استفاده از عناصر گرافیکی ، لوگوی  شما کسل کننده و خسته کننده می کند و از سوی دیگر ، لوگوی شما مورد توجه قرار نمی گرد.  گرافیک با کیفیت بالا نه تنها به جلب توجه کمک می‌کند ، بلکه می‌تواند سبب انتقال سریع  پیام شما و یا انتقال احساس بدون نیاز به متن بیشتر کمک کند.

برای این که طراحی لوگو لوازم التحریر خود را جذاب تر کنید ، به نکات زیر توجه کنید:

  • از اندازه متن ، قلم ، فونت ، رنگ و نوشتار مناسب در متن لوگوی لوازم التحریر استفاده کنید.
  • برخی تصاویر و شکل های مهم را در لوگوی لوازم التحریر پررنگ تر و درشت تر طراحی کنید تا پیام شما به راحتی به مخاطبان انتقال داده شود. به عنوان مثال ، می توانید شکل ، مداد ، خودکار ، دفتر و یا متن خود را پر رنگ تر و برجسته تر کنید تا نگاه افراد به سمت آن ها جلب شود.
  • برای جذابیت بیشتر لوگوی خود از فونت های منظم و پررنگ در متن لوگوی خود استفاده کنید.

به کارگیری این تکنیک سبب می شود که پیام شما به سرعت به مخاطب و بیننده انتقال پیدا کند و به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.

در طراحی لوگو لوازم التحریر برند خود را برجسته کنید.

اگرچه تمام نکاتی که در این راهنما ذکر شده است به برجسته‎سازی و جلب توجه لوگوی  شما کمک می‌کند ، شما همچنین باید برند خود را در کل مراحل طراحی لوگو در ذهن خود داشته باشید. به عنوان مثال ، سعی کنید از رنگ و یا طرح های مناسب با برند خود در طراحی لوگو لوازم التحریر استفاده کنید.

از تصاویر و شکل های افراد مشهور و برجسته در طراحی لوگو لوازم التحریر استفاده کنید.

استفاده از شخصیت های مشهور و پرطرفدار ، سبب شناخته شدن و شهرت فروشگاه و یا مغازه شما می شود ، و از سوی دیگر سبب رونق کسب و کار شما نیز می شود.

با توجه به این که مشتریان و مخاطبان بسیاری از صاحبان فروشگاه ها و مغازه های لوازم التحریر ، کودکان ، نوجوانان و جوانان هستند ، به همین دلیل ،  از طرح ها و تصاویر روشن ، شفاف و برجسته در طر احی لوگوی خود استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *