طراحی لوگو کلید سازی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو کلید سازی

طراحی لوگو کلید سازی

 

لوگو کلید سازی

 

امروزه  بسیاری از افراد در مشاغل و کسب و کارهای مختلف برای بازاریابی و به دست آوردن محبوبیت بیشتر از روش طراحی لوگو استفاده می کنند. برای ساخت و طراحی لوگو ابتدا یک طرح و سبک زیبا و مناسب طراحی کنید.  بسیاری از افراد تصور می کنند که  طراحی لوگو کار ساده ای است و به  مهارت زیادی نیاز ندارد ، در صورتی که طراحی حرفه ای لوگو نقش مهمی در طراحی لوگو ی شما دارد. بسیاری از مشاغل کاربردی مانند کلید سازی برای طراحی لوگو کلیدسازی اقدام به طراحی لوگو می کنند. با آگاهی از تکنیک ها و روش های طراحی لوگو می توانید یک لوگوی خوب و جذاب برای خود طراحی کنید.

نکات مهم در طراحی لوگو کلید سازی

طراحی حرفه ای یک لوگو  سبب می شود که تعداد افراد بیشتری از محصولات شما دیدن کنند. سعی کنید از طرح های کاربردی در طراحی لوگو کلید سازی استفاده کنید. طرح های جذاب و کاربردی سبب می شود که هم تعداد مشتریان کاربرهای شما افزایش پیدا کند و هم اعتماد افراد را به دست بیاورید.

در طراحی لوگو کلید سازی به نکات زیر توجه کنید:

– از رنگ مناسب در لوگوی خود استفاده کنید.

با توجه به این که رنگ ها نقش بسیار مهمی در انتقال پیام و هدف شما به مخاطبان و مشتریان دارند ، سعی کنید در انتخاب نوع رنگ لوگوی خود به روان شناسی رنگ ها توجه داشته باشید. تحقیقات انجام شده نشان داده است که مصرف کنندگان رنگ های گرم مثل قرمز و نارنجی را با اشتیاق ، قدرت و انرژی در ارتباط می دانند ، در حالی که رنگ های خنک مثل آبی و سبز با آرامش، طراوت و طبیعت در ارتباط هستند.

  • از شکل ها و خط های جالب در طراحی لوگو کلیدسازی استفاده کنید.

شکل ها و خط ها اهمیت زیادی در طراحی لوگو ی شما دارند. معنا و پیام لوگوی شما از طریق همین خطوط و اشکال به مخاطبان و مشتریان منتقل می شود. این امر همچنین  سبب ایجاد آگاهی و بینش بیشتری در مورد هویت و پیام های عاطفی شما  در افراد می شود.

  • از طرح های دایره ای در طراحی لوگو کلید سازی استفاده کنید.

طرح های دایره ای ایده های مثبت اندیشی ، اجتماعی ، پایداری و استقامت را به افراد منتقل می کنند.

  • از طرح چهارگوش یا مربع در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.

طرح های چهارگوش با توجه به این که دارای لبه های تیزی هستند سبب انتقال احساس تعادل ، تقارن ، قدرت ، حرفه ای گری و تأثیرپذیر در افراد می شود.

  • از طرح مثلث در طراحی لوگو کلید سازی استفاده کنید.

طرح های مثلثی پیام های مختلفی مانند : قدرتمندی ، تمایلات حقوقی و یاحتی مذهبی را به افراد منتقل می کنند.

  • از خط های افقی در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.

خط های افقی احساس آرامش و همچنین ارتباط افراد با یکدیگر را در لوگوی شما ایجاد می کنید.

  • از خط های عمودی در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.

خط های عمودی احساس قدرت ، مردانگی ، هیجان و انرژی را به افراد مختلف انتقال می دهند.
از فونت مناسب در طراحی لوگو کلید سازی استفاده کنید.

فونت ها نیز مانند رنگ ها تأثیر زیادی در معرفی و شناسایی محصولات و خدمات شما به افراد مختلف دارند. سعی کنید از فونت های شکیل و جذاب در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید. در انتخاب نوع فونت لوگوی کلیدسازی به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • از فونت های زاویه دار استفاده کنید.

فونت های زاویه دار  هویت و شخصیت برند شما را به عنوان یک برند پویا ، فعال و قابل اعتماد به افراد مختلف معرفی می کنند. این در حالی است که فونت های گرد و بدون زاویه طرح لوگوی شما را جوان و ملایم نشان می دهد.

فونت های پر رنگ و تیره جلوه ای مردانه دارند در حالی که فونت های شکسته زنانه هستند.
انتخاب یک فونت مناسب در لوگو طرح آن را جذاب و زیبا می کند. سعی کنید در انتخاب نوع فونت هیچگاه دو فونت را با یکدیگر ترکیب نکنید. ترکیب چند فونت خوانایی و مشاهده لوگوی شما را برای افراد مشکل می کند.

  • در طراحی لوگو کلید سازی بر روی ویژگی ها و خصوصیات کلید متمرکز شوید. به عنوان مثال از تصویر کلید در شکل ها و زاویه های مختلف در لوگوی خود استفاده کنید.
  • اندازه و ابعاد لوگوی خود را به دقت مشخص کنید.

یکی از مواردی که تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت لوگوی شما دارد ، اندازه و ابعاد آن است. سعی کنید قبل از انتخاب طرح لوگوی خود ، اندازه ها و ابعاد آن را به دقت مشخص کنید. برای مشخص شدن اندازه و ابعاد لوگو ابتدا تصویر و طرح لوگوی خود را در مرکز آن قرار دهید. دقت کنید که تصویر شما از سمت بالا ، پایین ، چپ و راست به صورت مساوی با یکدیگر فاصله داشته باشند.

  • از عناصر انتزاعی و مفهومی در طراحی لوگو کلیدسازی استفاده کنید.

یکی از مواردی که سبب زیبایی و جذابیت لوگوی شما می شود ، استفاده از نمادها و سمبل های انتزاعی است. این نمادها سبب می شود که بیننده کنجکاو شود و تمایل بیشتری به دیدن لوگوی شما داشته باشد.

  • از تصاویر و عناصر گرافیکی جذاب و زیبا در لوگوی خود استفاده کنید.

در این روش از طراحی لوگو ، می توانید عکس های مورد نظر خود و متن ها را با یکدیگر ترکیب کنید و به یک ترکیب و کلمه مرتبط با کسب و کار خود دست پیدا کنید. این تصاویر  می تواند مخفف نام شرکت و کسب و کار شما باشد. در این روش ، از یک عکس گرافیکی و یک نوشتار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *