بهترین کیبورد برای تایپ سریع

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
بهترین کیبورد برای تایپ سریع

مناسب ترین کیبورد های تایپ

کیبوردها انواع و اقسام مختلفی دارند که هر یک از انواع کیبورد برای کار خاصی طراحی و بهینه شده‌اند. با این که انجام هر کاری با هر کیبوردی امکان پذیر است، اما استفاده از کیبورد مناسب برای تایپ باعث افزایش بهره‌وری کار شما خواهد شد. در این مطلب قصد داریم تا با انواع کیبورد و کاربری آن‌ها آشنا شویم.

کیبورد Aesthetic 

بهترین کیبورد برای تایپ سریع

کیبورد Aesthetic  ، صفحه کلیدی می باشد که برای انجام تایپ و استفاده از نرم افزارهای آفیس طراحی شده است. این گونه از کیبوردها ، دارای کلیدهای بسیار نرم و از نظر ظاهری بسیار کاربرپسند و زیبا می باشند و با دقت فراوانی طراحی شده اند. بدلیل سرعت بالای تایپ تایپیست های حرفه ای ، کیبوردهای تایپ باید به گونه ای طراحی شده باشند که علاوه بر نرمی کلید ، دارای کمترین صدای ممکن در هنگام تایپ باشند.

در برخی از مدل های کیبورد مخصوص تایپ ، جایگاهی در قسمت پایین کیبورد تعبیه شده است تا کاربران در هنگام تایپ ، دست خود را بر روی آن قرار داده و در دراز مدت خستگی کمتری را در بر داشته باشد. اصولا کیبوردهای مخصوص تایپ و یا کیبورد آفیس ، دارای دکمه های میانبر برای راحت کردن امور کاربران است. این دکمه ها شامل عملیات کپی کردن ، چسباندن ، جابجا کردن و یا اجرا کردن برخی از نرم افزارهای آفیس و … می باشند.

کیبورد لاجتیک مدل K400

بهترین کیبورد برای تایپ سریع

کیبوردی است که از ابعادی معادل ۲۳.۵ در ۳۵۴ در ۱۳۹ میلیمتری را در اثر نزدیک تر کردن کلید ها دارد و از وزن ۳۹۰ گرمی برخوردار است و این ویژگی باعث شده تا جابجایی آن بسیار ساده٬ راحت و با جایگیری کم باشد. در ساخت این کیبورد از پلاستیک فشرده بسیار با کیفیتی استفاده شده تا آن را در برابر بیشتر فشارها و ضربات مقاوم کند در ساخت این کیبورد از ۸۳ کلید اصلی به علاوه ۱۶ کلید میانبر استفاده شده است. برای برچسب های موجود در این کیبورد از با کیفیت ترین چاپ ها با بهترین متریال ها استفاده شده که بر اثر استفاده و استحکاک به وجود آمده توسط سر انگشتان از بین نمی رود. از این کیبورد می توان در تایپ فوری ٬ برنامه نویسی ، طراحی های گرافیکی و مدیا٬ مصارف خانگی و اداری استفاده مفیدی کرد٬  این کیبورد تقابل بسیار خوبی با ویندوز دارد و می تواند به صورتی کاملا پویا تمامی انتظارات را در کار و تقابل با ویندوز برآورده کند این کیبورد بهترین گزینه است برای برنامه نویسان و  تایپیست هایی که  دوست دارند بر روی صندلی یا مبل راحتی خود لم بدهند و بدون هیچ محدودیتی به تایپ کردن و برنامه نویسی بپردازند.

مطالعه کنید   تایپ فوری و ارزان

 

کیبورد رپو مدل V500PRO

بهترین کیبورد برای تایپ سریع

کیبورد رپو مدل V500 pro  یکی از کیبوردهای کاربردی و خوش‌ساخت ارائه‌شده به بازار توسط شرکت «رپو» (Rapoo) است. این کیبورد به دلیل نرم بودن کلیدهای آن مخصوص تایپ و برنامه نویسی  در دسته‌ی کیبوردهای سیم‌دار قرار می‌گیرد و از طریق اتصال USB به کامپیوتر وصل می‌شود و  از تعداد ۱۰۴ کلید برخوردار است. مهم‌ترین ویژگی‌ این کیبورد  کلیدهای مکانیکی آن است که سرعت پاسخ‌دهی بالایی را برای گیمرها و تایپیست های حرفه ای به همراه آورده است. این ویژگی به تایپیست ها این اجازه را می‌دهد تا بتوانند با خیال راحت‌تری تایپ کنند وانعطاف پذیری بالاتری را برای افراد حرفه ای فراهم میکند . نور پس‌زمینه قابل تنظیم و ظاهری شیک از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند که هم می‌توانند تداعی‌گر یک صفحه‌کلید حرفه ای  و هم نمایانگر یک صفحه‌کلید بسیار مناسب مخصوص کارهای روزانه باشند.

 

کیبورد اپل مدل US English

بهترین کیبورد برای تایپ سریع

تجربه تایپ سریع  با یک کیبورد سحرآمیز یا همان مجیک کیبورد از شرکت به نام اپل قطعا برای شما لذت بخش خواهد بود . در این طراحی جدید، اپل از باتری قابل شارژ و بدنه براق بهره برده است. کلیدهای تعبیه شده روی این کیبورد از مکانیزم جدیدی استفاده می‌کند که به لطف این مکانیزم ثبات‌های موجود در زیر کلیدهای کیبورد با حساسیت بیشتری به تایپ شما کمک می‌کنند. اگر از کاربران مک هستید بد نیست بدانید این کیبورد به راحتی با دستگاه شما اتصال برقرار می‌کند. باتری تعبیه شده در این کیبورد به مدت طولانی شما را برای تایپ همراهی می‌کند. طراحی این کیبورد همانند محصولات دیگر اپل از رنگ سفید و ابعاد ظریف بهره‌مند شده است.

مطالعه کنید   قیمت تایپ هر صفحه سال 1403

 

کیبورد مافی مدل  Candy M

بهترین کیبورد برای تایپ سریع

کیبورد حرفه ای مکانیکال دخترانه موفی مدل Candy M باسیم، کیبوردیه که هر تایپیست خانمی  باید داشته باشد . این سری از کیبورد های شرکت مافی در کنار طراحی بسیار زیبا و بادوامی که دارد ، ازنوع مکانیکی می باشد  که تایپیست های خانم  می توانند  برای تایپ سریع  ازش استفاده کنند . این سری کیبورد در ۳ رنگ کرم، شکلاتی و آبی عرضه شده که شما میتوانید  با توجه به سلیقه خود از آن  استفاده کنید . این صفحه کلید ارگونومیک با کلیدهای چند منظوره است بسیار راحت، مناسب برای تایپ های طولانی و حتی بازی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *