لوگوی شرکت slack

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگوی شرکت slack

لوگوی شرکت slack

 

 لوگوی شرکت slack

 

تغییر لوگوی شرکت slack: گاهی برخی از شرکتها تصمیم می گیرند طرح لوگو ی خود را تغییر دهند. می توان یکی از دلایل این امر را جلب نظر بینندگان و مشتریان دانست. به طور کلی ، تنها دلیل تغییر لوگو در یک شرکت می تواند ضعیف بودن طراحی لوگو ی قبلی و یا تغییر استراتژی شرکت باشد. در صورتی که مسیر و حوزه فعالیت شرکت تغییر کند لوگو ی آن نیز تغییر می کند. در واقع لوگو زمینه ساز شناسایی فعالیت و حوزه کاری شما به مخاطبان و مشتریان شما است.

چرا slack  لوگوی خود را تغییر داد؟

با توجه به اینکه تعداد کمی از آرم های به کار رفته در لوگو ی اسلک قابل خواندن و شناسایی بودند ، اخیرا شنیده ایم که شرکت slack  لوگو ی خود را تغییر داده است. برخی شرکت ها مانند شرکت اسلک ناگهان تصمیم به تغییر لوگو ی خود می گیرند. دلایل بسیاری برای این کار وجود دارد. در اینجا به برخی از دلایل تغییری لوگوی شرکت slack اشاره می کنیم.

طرح لوگو ی جدید این شرکت به وسیله یک تیم داخلی با همراهی مایلک بیروت و طراحان مختلفی طراحی شده است.  لوگو ی جدیدی که شرکت اسلک برای خود در نظر گرفت ، کاملا تمیز و واضح طراحی و اجرا شد. این نشان دهنده وجود یک منطقی سالم در طراحی لوگو ی جدید است.

دلایل تغییر لوگوی شرکت slack

برخی دلایل تغییر لوگو برای شرکت ها مانند شرکت slack قابل بیان نیست. برخی دلایل نیز می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • شرکت slack تصمیم گرفت استراتژی و سیاست خود را تغییر دهد.

یکی از مهمترین دلایل تغیییر لوگو می تواند تغییر سیاست و استراتژی شرکت ها باشد. با بوجود آمدن برخی تغییرات در شرکت اسلک این شرکت تصمیم گرفت لوگو ی خود را تغییر دهد. البته تغییر لوگو صرفا به دلیل تغییر استراتژی شرکت نیست ؛ برخی عوامل دیگر نیز می توانند سبب تغییر لوگو شوند.

به عنوان مثال شرکت Airbnd پس از چند سال در کار خود پیشرفت زیادی کرد اما در سال ۲۰۱۴ ناگهان تصمیم گرفت لوگو ی شرکت خود را تغییر دهد. پس از تغییر لوگو ی این شرکت بحث و جدل هایی در میان مردم بوجود آمد اما تاثیری در تغییر لوگوی این شرکت نداشت و اکنون هیچ شخصی در مورد آن صحبت نمی کند.

  • تاثیر نداشتن لوگوی اصلی در رونق کسب و کار شرکت slack

یکی دیگر از دلایلی که می توان حدس زد سبب تغییر برند شرکت اسلک شده است ، ضعف لوگوی اصلی است. البته تغییر لوگوی شرکت به دلایل دیگری نیز می تواند باشد.

  • تنوع در برند محصول

گاهی اوقات برخی شرکت ها از یکنواختی طرح لوگو ی خود خسته می شوند. به همین دلیل ، تصمیم می گیرند که طرح لوگو ی خود را تغییر دهند.  می توان حدس زد یکی از دلایل تغییر لوگو ی شرکت slack  ایجاد تنوع در برند است. البته این مورد دلیل منطقی و خوبی برای تغییر لوگو نیست ؛ زیرا شرکتی که سالهای سال است با لوگو ی خود شناخته شده است ، شناخته شدن آن با لوگو ی جدید برای مخاطبان و مشتریان آن کار سختی است. یکی دیگر از دلایل برای عدم تغییر در لوگو این است که سبب سردرگمی و حواس پرتی در ذهن مخاطب می شود ؛ در نتیجه ، این امر جلوی پیشرفت شرکت را می گیرد.

  • جلب توجه در ذهن مخاطبان و مشتریان

یکی دیگر از دلایل تغییر لوگو ی شرکت slack می توان گفت جلب توجه مشتریان است. این روند می تواند در جلب ذهن مخاطب تاثیر داشته باشد. در صورتی که استراتژی صحیحی در تغییر لوگو وجود داشته باشد ، تغییر لوگو می تواند سبب رونق کسب و کار شما شود.

  • در نظر گرفتن مدیریت جدید برای شرکت

گاهی اوقات با تغییر مدیریت در برخی شرکت ها ، لوگو ی آنها نیز تغییر می کند.

تغییر لوگوی شرکت slack

 

 لوگوی شرکت slack

 

شرکت اسلک گفته است که تغییر لوگو ی خود را به منظور ایجاد تغییر در شرکت خود انجام نداده است. اسلک می گوید: زمانی که اولین لوگوی ما ساخته شده ، شرکت slack  تازه تاسیس شده بود. لوگو ی قدیمی شرکت اسلک از ۱۱ رنگ تشکیل شده بود. با توجه به گفته شرکت اسلک ، یکی از دلایل تغییر لوگو ی آنها این بود که با تغییر راویه رنگها در صورتی که رنگها بر روی رنگی غیر از رنگ سفید قرار می گرفتند ، رنگها با هم تداخل پیدا می کرند و شرکت اسلک این امر را نمی پسندید. شرکت اسلک برای اینکه مشکل تداخل رنگ ها را برطرف کند ، تصمیم گرفت لوگو ی جدیدی طراحی کند که در دست یابی به اهداف آنها موثر باشد. این شرکت به دنبال لوگویی خاص بود.

این شرکت لوگو های مختلفی را طراحی کرد اما بسیاری از آنها طرح یکپارچه ای نداشتند.

یکی از نکات مهم در طراحی لوگو دارا بودن طرح یکپارچه است. به همین دلیل ، شرکت اسلک در طراحی لوگو ی خود با همکاری شرکت Pentagram  تصمیم گرفتند لوگو ی جدیدی طراحی کنند. در لوگو ی جدید از پالت رنگی ساده استفاده شده است. این شرکت رنگ های لوگو ی خود را از ۱۱ رنگ به ۴ رنگ تغییر دارد و زاویه ۱۸ درجه به کار رفته در آن را حذف کرد. در طرح جدید لوگو ی اسلک ، چهار خط و چهار حباب مکالمه کوچک طرح لوگو ی جدید شرکت Slack را تشکیل می دهند.  در عین حال که این طرح لوگو جدید است اما از طرح لوگوی قبلی خود نیز الهام گرفته اند. در ماههای آینده می توانیم شاهد طرح ها و جلوه های مختلف در لوگو ی شرکت اسلک باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *