تایپ فوری با کیفیت عالی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
تایپ فوری با کیفیت عالی

تایپ فوری با کیفیت عالی

 

تایپ فوری با کیفیت عالی

 

برای اینکه بتوانید تایپی سریع و با کیفیت انجام دهید ، لازم است اصول اولیه آن را بدانید. در اینجا به مهم ترین اصول در تایپ فوری با کیفیت عالی اشاره می کنیم.

  • انگشتان خود را در محل مناسب قرار دهید.

محل قرارگیری انگشتان شما بر روی کلیدها و آشنایی با محل و چیدمان کلیدها سبب افزایش مهارت شما در تایپ فوری با کیفیت عالی می شود. در صورتی که از هر دو دست خود در هنگام تایپ کردن استفاده کنید ، سرعت شما در تایپ کردن افزایش پیدا می کند.

  • هنگام تایپ به صفحه کلید نگاه نکنید.

یکی از مهم ترین تکنیک هایی که سبب افزایش سرعت تایپ شما می شود ، نگاه نکردن به صفحه کلید است. نگاه کردن به جلو و عقب بین صفحه نمایش  و صفحه کلید ، سرعت تایپ شما را کاهش می دهد. سعی کنید با لمس صفحه کلید و بدون نگاه کردن به آن تایپ را انجام دهید.

  • کلیدهای میانبر را بشناسید.

یکی دیگر از تکنیک های تایپ فوری با کیفیت عالی ، آشنایی با کلیدهای میانبر است. این امر سبب می شود که کارهایی مانند کپی کردن یا برش را با سرعت بیشتری انجام دهید. با استفاده از کلیدهای میانبر دیگر نیازی به استفاده از موس ندارید و کار خود را با سرعت بیشتری انجام می دهید.

  • از نرم افزارهای آموزش تایپ فوری استفاده کنید.

یکی دیگر از روش هایی که تاثیر زیادی در افزایش سرعت و کیفیت تایپ می شود ، استفاده از نرم افزارهای آموزشی تایپ فوری است. این فایل های آموزشی را می توانید به صورت رایگان دریافت کنید. یکی از نرم افزارهایی که تایپ فوری با کیفیت عالی را به شما آموزش می دهد ، نرم افزایش آموزش تایپ انگشتان طلایی است.

  • هنگام تایپ در وضعیت مناسب بنشینید.
مطالعه کنید   انواع خدمات تایپ

یکی دیگر از اصول تایپ فوری با کیفیت عالی ، وضعیت نشستن شما است. حالت نشستن شما تاثیر زیادی در سرعت تایپ شما دارد. زمانی که مدت طولانی با سیستم کار می کنید ، به بدن و مخصوصا دستان شما فشار زیادی وارد می شود ، به همین دلیل هنگام تایپ کردن طوری بنشینید که کمتر به بدن شما آسیب وارد شود.

نشستن صحیح هنگام تایپ کردن ، نشستن با زاویه است. نشستن زاویه به شما کمک می کند که برای مدت طولانی بتوانید بنشینید و با سرعت بالاتری تایپ کنید. با این روش ، احتمال اشتباهات شما کم می شود و در زمان شما نیز صرفه جویی می شود.

هنگام نشستن باید کف پاهای شما و مهره ستون فقرات شما صاف باشد و زاویه کمر و زانوهای شما و همچنین زاویه دید شما به صورت قائم باشد تا تسلط بیشتری به مانیتور داشته باشید.

  • برای تایپ فوری با کیفیت عالی ، روش ها و تکنیک های آن را تمرین کنید.

هر مهارتی با تمرین کردن تقویت می شود. با تمرین تایپ و آشنایی با میانبرها می توانید با گذشت زمان سرعت تایپ خود را بیشتر کنید. مطالعات انجام شده نشان داده است که تایپیست هایی که با سرعت زیادی تایپ می کنند ، افرادی هستند که این کار را هر روز انجام می دهند. در صورتی که تمرین روزانه تایپ برای شما ممکن نیست ، می توانید در مدت زمان های مشخصی تمرین کنید تا بتوانید سرعت تایپ خود را افزایش دهید.

  • از تایپ صوتی گوگل استفاده کنید.

تایپ صوتی (Google Voice Typing) برنامه ای است که می تواند به شما در تایپ کردن کمک کند. سیستم های اندروید به صورت پیش فرض از این نرم افزار پشتیبانی می کنند.

مطالعه کنید   بهترین کیبورد برای تایپ سریع

زمانی می توانید با بهترین کیفیت از این نرم افزار استفاده کنید که کیفیت صدای شما مناسب باشد و صدای شما به صورت شفاف از میکروفون ها پخش شود.

برای دسترسی به این برنامه در صفحه کلید Gboard بر روی نماد میکروفون کلیک کنید. در غیراینصورت ، با ضربه زدن بر روی نماد صفحه کلید در سمت راست و در قسمت پایین می توانید حالت تایپ صوتی را انتخاب کنید .

  • از میانبرهای متنی برای تایپ فوری با کیفیت عالی استفاده کنید.

با ایجاد میانبرهای جدید می توانید کلمات خاصی را برای خود ایجاد کنید و به راحتی از آن ها در متن خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، در تایپ لاتین ، می توانید با با تایپ OMW، عبارت On My Way را بنویسید.

می توانید یک فرهنگ لغت برای خود تهیه کنید. برای انجام این کار ، در سمت چپ قسمت بالای صفحه کلید ، کلیک کنید تا گزینه ها را مشاهده کنید. سپس وارد تنظیمات شوید و گزینه فرهنگ لغت (Dictionary) را انتخاب کنید و از قسمت فرهنگ لغت شخصی (Personal Dictionary) استفاده کنید. می توانید زبان فرهنگ لغت خود را تغییر دهید.

  • بخش پیش بینی متن اصلی را فعال کنید.

بسیاری از صفحه کلیدها گزینه پیش بینی متن را دارند. صفحه کلیدهای Swiftkey  و Gboard  از هوش مصنوعی برای یادگیری الگوهای تایپ و بهره‌گیری از کلمات متداول استفاده می‌کنند. در این قسمت ، جمله ای را که تایپ می کنید ، بخش پیش بینی ، ادامه آنچه را که قصد دارید تایپ کنید ، پیش بینی می کند. در این قسمت ، گزینه ها به شما نمایش داده می شود و شما می توانید با انتخاب جمله مورد نظر خود ، جمله خود را کامل کنید.

  • – طرح بندی صفحه کلید را اصلاح کنید.
مطالعه کنید   سرعت تایپ بالا چیست؟

اگر قصد انجام تایپ فوری با کیفیت عالی دارید ، از صفحه کلیدهای بزرگ استفاده کنید. برای تنظیم اندازه صفحه کلید ، می توانید طرح بندی و ساختار  Swiftkey  را تغییر دهید.

برای انجام این کار ، می توانید دو فلش موجود در سمت چپ صفحه کلید را انتخاب کنید و سپس ، گزینه سه نقطه در سمت راست را انتخاب کنید تا همه موارد را مشاهده کنید. در پایان گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *