طراحی لوگو تعویض روغنی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو تعویض روغنی

طراحی لوگو تعویض روغنی

 

لوگو تعویض روغنی

 

امروزه طراحی لوگو یکی از روش های نفوذ در ذهن مشتری و مخاطب است. با طراحی لوگو می توانید مسیرهای ارتباطی خود را با مشتریان افزایش دهید. با طراحی لوگو ی مناسب می توانید بازدهی مناسبی در سرمایه گذاری و فروش محصولات خود ایجاد کنید.

در طراحی لوگو در هر زمینه ای لازم است به اصول و قواعد آن توجه شود. به عنوان مثال ، اگر قصد طراحی لوگو تعویض روغنی دارید ، حتما به نکات مربوط به آن توجه کنید.

طراحی لوگو لایه باز تعویض روغنی

در این روش از طراحی لوگو تعویض روغنی ، همه معیارها و قواعد طراحی لوگو مانند: رنگ ، متن ، حاشیه و فضای لوگو در آن رعایت می شود. در این روش ، شما می توانید در صورت تمایل ، نحوه چیدمان ، متن و نوشته ها و همچنین رنگ بندی قالب های خود را به شیوه دلخواه خود تغییر دهید. در صورتی که قصد ویرایش طرح لوگوی خود را داشته باشید ، می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ این کار را به راحتی انجام دهید.

طرح لوگوی لایه باز تعویض روغنی ، معمولا در فرمت psd طراحی می شود. این طرح از قسمت های مختلفی تشکیل شده است.

در انتخاب نوع تصویر لوگوی تعویض روغنی می توانید از تصاویر مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید از یک تعمیرکار در حال تعویض روغن استفاده کنید و در کنار آن از یک متن یا نوشته مرتبط استفاده کنید. برای اینکه جذابیت لوگوی شما افزایش پیدا کند ، سعی کنید از وکتور وکتور png کادرها و حاشیه ها ، دوربری فیلتر روغن و فیلتر بنزین ، دوربری چهار لیتری روغن ، دورری لوگو و آرم شرکت های روغن اتومبیل ، و  سایر قسمت های طرح دار استفاده کنید.

به طور کلی ، لوگوی تعویض روغنی خود را می توانید در ابعاد و اندازه های دلخواه خود طراحی کنید. این امر بستگی به مکان نصب لوگو و سلیقه شما نیز دارد. سعی کنید طرح لوگوی شما به گونه ای باشد که قابل نصب در سر در مغازه ها ، بیلبوردهای تبلیغاتی ، فروشگاه ها و سایر مکان های مرتبط با حوزه خودرو باشد. طرح و رنگ های آن نیز باید به گونه ای باشد که با حوزه کار شما ارتباط داشته باشد. به عنوان مثال ، تصویر روغن ماشین را به گونه ای طراحی کنید که نشان دهنده کیفیت روغن ماشین باشد. معمولا از رنگ های مشکی و طلایی در طراحی لوگو تعویض روغن استفاده می شود ؛ زیرا پیام و مفهوم خود  را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتری و مخاطب انتقال می دهد. اگر طرح لوگوی شما مناسب و استاندارد باشد ، می توانید از آن در کارت ویزیت ها و تراکت های تبلیغاتی نیز استفاده کنید. با استفاده از این روش ، افراد زیادی با خدمات شما آشنا خواهند شد.

برخی نکات مهم در طراحی لوگو  تعویض روغنی

در طراحی لوگو تعویض روغنی به نکات زیر توجه کنید:

  • از رنگ های مرتبط در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.

بسیاری از طراحان لوگوی تعویض روغنی از رنگ هایی مانند: آبی ، زرد و نقره ای استفاده می کنند. ابعاد بنرهای آن ها نیز معمولا ۱۲۰ در ۳۰۰ سانتی متر است. چیدمان و قالب لوگوی آن ها به گونه ای است که با تغییر تصویر و متن ، قابل استفاده در سایر مشاغل نیز می باشد.

  • اگر قصد دارید از سبک نوشتاری در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید ، لازم است از قبل زمینه طراحی الگوی نوشتاری خود را مشخص کنید. سعی کنید از فاکتورها و تم هایی در نوشتار و متن خود استفاده کنید که برای سایر افراد نیز قابل ادراک باشد.
  • متن و تصویر لوگوی خود را به گونه ای طراحی کنید که یک هویت و ساختار مشخصی از شرکت و شیوه کار شما ارائه دهد.
  • در طراحی لوگو تعویض روغنی می توانید از سبک های مختلفی استفاده کنید. این سبک ها شامل : سبک کلاسیک ، سبک سنتی یا نوستالژیک ، سبک مدرن ، سبک مینیمال ، سبک دست ساز و… می باشند.
  • در انتخاب نماد و نشانه های لوگوی خود نیز دقت کافی به خرج دهید. زیرا نمادها و نشانه ها انتقال دهنده مفاهیم و احساسات مختلف در افراد می باشند. به عنوان مثال ، رنگ آبی انتقال دهنده پاکی و بهداشت و همچنین آرامش بخشی است و رنگ قرمز نیز انتقال دهنده شور و هیجان است. رنگ مشکی و آبی ، شکوه و جلال و اعتبار شما را به مخاطب انتقال می دهد. همچنین می توانید از ترکیب رنگ های مختلف نیز در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید. سعی کنید به چرخه رنگ ها نیز توجه کنید تا بتوانید رنگ مناسب را برای لوگوی خود انتخاب کنید.
  • در طراحی لوگو تعویض روغنی به فونت نوشتاری توجه کنید. به عنوان مثال ، می توانید از فونت های سریف ،

، فونت های سنس، فونت های دست نویس و فونت های نمایشی در لوگوی خود استفاده کنید.

  • از یک تیم متخصص و حرفه ای برای طراحی لوگو تعویض روغنی استفاده کنید. قبل از هر کاری ، ابتدا طرح مورد نظر خود را به طراح لوگو پیشنهاد دهید تا بتوانید در پایان به بهترین خروجی و نتیجه دست پیدا کنید. افرادی که تجربه خوبی در طراحی لوگو دارند ، بهترین طرح ها را در طراحی لوگو به شما پیشنهاد می دهند.
  • قیمت لوگوی شما با توجه به نوع طرح و مواد به کار رفته در لوگوی شما مشخص می شود. هر اندازه کیفیت لوگوی شما بیشتر باشد ، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *