طراحی لوگو حرف v

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو حرف v

طراحی لوگو حرف v

 

لوگو حرف v

 

استفاده از حروف لاتین زیبایی ، جذابیت و شگفت انگیزی خاصی در لوگوی شما به وجود می آورند. هر کدام از حروف فارسی و حروف لاتین بیان کننده پیام و مفهوم خاصی می باشند. استفاده از این حروف سبب شده است که نقش بسیار مهمی در طراحی لوگو ایفا کنند.

با نگاهی گذرا به برندهای معروف و مشهور در جهان به تاثیر حروف لاتین در طراحی لوگو پی خواهید برد. در برخی موارد نیز از ترکیب چند حروف لاتین در طراحی لوگو استفاده می شود.

قبل از این که حروف لاتین و نحوه طراحی آن ها را برای لوگوی خود انتخاب کنید ، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی کنید. با انجام این کار می توانید تشخیص دهید که چه عواملی سبب می شود که نام و برند تجاری شرکت شما در ذهن مخاطبان و مشتریان باقی بماند.

استفاده از حروف و طرح های مناسب در طراحی لوگو حرف V سبب ایجاد ارتباط  و تعامل با مشتریان شما نیز می شود.

استفاده از تکنیک کاربرد حروف در طراحی لوگو سبب می شود که لوگوی شما معنای واقعی خود را به دست بیاورد. حرف ، نماد و علامت به کار رفته در آن نیز نشان دهنده محصولات و خدمات شما به مشتریان شما می باشد.

بسیاری از صاحبان مشاغل و حرفه ها به دنبال این هستند که لوگویی کاملا معنادار طراحی کنند تا از این طریق بتوانند خدمات و محصولات خود را به افراد مختلف معرفی کنند.

طراحی لوگو حرف  V برای شرکت شما می تواند بخشی از فرایند بازاریابی نیز باشد. در این روش ، مشتریان می توانند محصولات و خدمات شما را به صورت کامل شناسایی کنند.

در این جا به معرفی سبک های  طراحی لوگو حرف V  می پردازیم.

  • در طراحی لوگو حرف V می توانید از طرح وکتوری استفاده کنید. در این روش ، می توانید در اطراف حرف V از نوارهای رنگی ، طرح ها ، نشانه ها و عناصر تزئینی دیگر استفاده کنید.
  • یکی از بهترین و ساده ترین راه های طراحی لوگو حرف V  ایجاد نوعی ضربه و حرکت عمودی در آن است. برای این منظور ، می توانید از دو رنگ مختلف در حروف استفاده کنید. همچنین می توانید با بولد کردن یک حرف ، تاکید و اهمیت آن را نشان دهید. این امر سبب ایجاد طرحی منسجم و محکم در لوگوی شما می شود.
  • از حالات مختلف حروف برای ایجاد ضربه عمودی در طراحی لوگو حرف V استفاده کنید. در این روش ، می توانید حروف لاتین را به صورت بزرگ به کار ببرید و از این طریق  ، ضربه ای عمودی در لوگوی خود به وجود بیاورید. همچنین می توانید حروف بزرگ را از سمت چپ یا راست به صورت یک خط عمودی طراحی کنید و نقطه ای مثبت در ایجاد ضربه عمودی به وجود بیاورید. در صورتی که با این روش ، نتوانستید ضربه ای عمودی در لوگوی خود به وجود بیاورید  ، می توانید به جای حروف بزرگ لاتین از حروف کوچک لاتین استفاده کنید. در برخی مواقع ، استفاده از حروف کوچک ، سبب جذابیت طراحی لوگو ی حرف V می شود. استفاده از این سبک ، زیبایی منحصر به فردی در طراحی لوگو ی شما به وجود می آورد.   در صورتی که با طراحی و اتود زدن طرح اولیه لوگوی خود نتوانستید با استفاده از حروف لاتین بزرگ یا کوچک به نتیجه قابل قبول خود دست پیدا کنید ، می توانید از ترکیب حروف بزرگ و کوچک در لوگوی خود استفاده کنید.

در صورتی که قصد طراحی لوگو به سبک مونوگرام یا تایپوگرافی را دارید و برند یا نام شرکت شما با حرف  V  آغاز می شود و یا یکی از حروف آن v است، می توانید از حرف V  در  طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.  در این جا برخی از نمونه های طراحی لوگو حرف V را به شما معرفی می کنیم.

طراحی لوگو ی حرف V در  برند وایو سونی (Vaio Sony)

وایو از جمله شرکت های تجاری است که قبلا عضو شرکت سونتی بوده است. برند وایو در سال ۱۹۹۶ در ژاپن تاسیس شد.

لوگوی وایو  (Vaio) از دو علامت کلمه های « VA » و « IO »  تشکیل شده است.

طرح این لوگو نشان دهنده هویت بصری و نام تجاری شرکت می باشد.

طراحی لوگو حرف  V  در کنار سایر حروف این لوگو از سمت چپ به راست صورت گرفته است و این امر به پیشرفت و قدم گذاشتن در فناوری های جدید و نوآوری های مدرن است.

نام تجاری لوگوی   شبیه به کلمه “” Violet به معنی بنفش است.

در اولین مدل لوگوهایی که توسط این برند ساخته شده از رنگ بنفش نیز استفاده شده بود.
در طراحی لوگو حرف V در لوگوی Vaio از طرحی محافظه کارانه و تک رنگ استفاده شده است که سبب برجسته شدن طرح لوگوی آن شده است.

خطوط صاف به کار رفته در حرف v در این لوگو ، احساس آرمش بخش و خوبی را در ذهن مخاطبان به وجود می آورد و از این طریق ، اقتدار زیادی به برند تجاری می بخشد.

طراحی لوگو حرف V در  برند Valentino

لوگو والنتینو (VALENTINO) یکی از معروف ترین و مشهورترین شرکت های تولید لباس در کشور ایتالیا است که در سال ۱۹۶۰ به وسیله شخصی به نام والنتینو گاراوانی تاسیس شد.

طراحی لوگو حرف V در لوگوی VALENTINO بسیار شیک و ساده است. این لوگو همچنین دارای ظرافت هایی است که زیبایی و جذابیت آن را افزایش داده است.

فونت به کار رفته در این لوگو سریف است و نسبت های کلاسیک زیر طراحی لوگو با حرف V نوشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *