طراحی لوگو حرف O

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو حرف O

طراحی لوگو حرف O

 

 لوگو حرف O

 

طراحی لوگو یکی از ابزارهایی است که سبب شناخت و معرفی خدمات کسب و کار شما به افراد مختلف می شود. در واقع ، لوگو معرفی کننده نام تجاری شرکت شما می باشد. بدون استفاده از لوگو ، تمایز میان شرکت شما و شرکت های دیگر مشخص نخواهد شد.  یکی از روشهای جدید در طراحی لوگو ، طراحی لوگو با استفاده از حروف لاتین است. این حروف را می توانید به سبک ها و طرح های مختلف طراحی کنید.

طراحی لوگو حرف O  در شکل و فونت های مختلف ، طرحی شگفت انگیز و منحصر به فرد در لوگوی شما به وجود می آورد. طراحان حرفه ای لوگو در طراحی لوگو حرف O از شکل و تایپوگرافی های زیبا و جذابی استفاده می کنند. این امر سبب  می شود که میزان تاثیرگذاری لوگوی شما در هر زمان و در هر جا چند برابر شود. در صورتی که فونت و شکل لوگوی شما به خوبی انتخاب نشود ، لوگوی شما جذابیت خود را از دست خواهد دارد.

فونت هایی که در طراحی لوگو حرف  O  به کار می روند ، جذاب و خیره کننده هستند. به این نکته توجه داشته باشید که برای ایجاد یک طرح متمایز و خلاق می توانید فونت لوگوی خود را تغییر دهید و طرحی بی نظیر و متفاوت در لوگوی خود خلق کنید.

روش انتخاب و ترکیب فونت و تایپوگرافی در طراحی لوگو حرف O

در انتخاب فونت لوگوی حرف O   به نکات زیر توجه کنید:

  • در صورتی که قصد دارید از فونت های ترکیبی در طراحی لوگو حرف O استفاده کنید ، فونت های خود را به گونه ای انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند.
  • سعی کنید یک فونت اصلی برای لوگوی خود انتخاب کنید که حوزه کسب و کار شما به بهترین شکل معرفی کند.
  • سعی کنید از بهترین و برجسته ترین فونت در طراحی لوگو حرف O  استفاده کنید و از فونت های کوچک تر و ریزتر برای نوشتن شعار و متن لوگوی خود استفاده کنید.
  • از میان فونت های مختلف در لوگوی حرف O  فونت  Sans-serif بولد و فونت

sans-serif نازک می تواند مناسب باشد.

  • در ترکیب ورژن های مختلف حرف O سعی کنید فونت های خود را با استفاده از حروف ایتالیک ، حروف درشت و حروف بولد ، با یکدیگر ترکیب کنید.
  • فونت های مختلف را با یکدیگر ترکیب نکنید ، زیرا طرح لوگوی شما را زشت و نازیبا می کند. به عنوان مثال ، فونت serif را با فونت اسکریپت ترکیب نکنید.

 برخی نکات مهم و  حرفه ای در مورد طراحی لوگو حرف O

  • طرح لوگوی رقبای خود را بررسی کنید.

با توجه به این که شناخت رقبا کار بسیار آسانی نیست ؛ از طریق مشتریان و مخاطبان خود می توانید به یک ارزیابی کلی در مورد طرح لوگوی خود و همچنین لوگوهای رقبای خود دست پیدا کنید.  دست یابی به شناختی صحیح در لوگوی رقبا بسیار ارزشمند است. این امر سبب می شود که شما با سلایق مشتریان خود آشنا شوید و از سوی دیگر از تقلیدهای ناخواسته برندهای دیگر خودداری کنید.

  • مخاطبان خود را بشناسید.

قبل از طراحی لوگو ، مخاطبان حوزه کسب و کار خود را شناسایی کنید. با این کار ، می توانید از طرح هایی در لوگوی خود استفاده کنید که برای مشتریان و مخاطبان شما جذاب است. برای این که بتوانید به نتیجه خوبی دست پیدا کنید ، می توانید از نظرات و پیشنهادات مشتریان خود در طراحی لوگو استفاده کنید.

  • مکان نصب و طراحی لوگو ی خود را مشخص کنید.

قبل از طراحی لوگو حرف O  ابتدا محل قرارگیری لوگوی خود را مشخص کنید. به عنوان مثال ، برخی از شرکت ها ممکن است در کارت ویزیت ها ، سایت ، رسانه های اجتماعی ، فروشگاه ها ، بزرگراه ها و… از طرح لوگوی خود استفاده کنند. به همین دلیل  ، طرح و ابعاد لوگوی آن ها باید به گونه ای باشد که قابلیت نصب و اجرا در این مکان ها را نیز داشته باشد.

  • از طرح های جدید و بروز در طراحی لوگو حرف O استفاده کنید.

با گذشت زمان ، ممکن است طرح لوگوی شما غیرحرفه ای و قدیمی شود. به این منظور ، می توانید با استفاده از طرح های جدید و مدرن ، طرح لوگوی خود را تغییر دهید.

معرفی چند فونت و تایپوگرافی برای طراحی لوگوی حرف O

طراحان حرفه ای لوگو از فونت های زیر برای طراحی لوگو حرف O  استفاده می کنند:

فونت شوپلین ( Choplin) برای طراحی لوگو با حرف O

در فونت شوپلین ، حرف O  به صورت کاملا گرد طراحی می شود. این فونت ، بروز ، بولد و بسیار تمیز است. در طراحی لوگو های مدرن و برجسته حرف O  معمولا از این فوت استفاده می شود. در لوگوهای عکاسی ، مجلات ، روزنامه ها ، انتشارات و گالری های هنری ، از این فونت در طراحی لوگو استفاده می کنند.

فونت یسوا وان (Yesva One)  برای طراحی لوگو با حرف O

فونت یسوا وان یک فونت خاصی است که بیشترین کاربرد آن در برندهای زنانه است. در صورتی که قصد طراحی لوگو یی محافظه کارانه را دارید ، می توانید از این فونت برای طراحی لوگو حرف O  استفاده کنید.

  فونت دیدوت (Didot)  ) برای طراحی لوگو با حرف O

فونت دیدوت Didot طرافداران زیادی در طراحی لوگو های نوشتاری و مونوگرام ها دارد.

از جمله ویژگی های مهم این فونت ، کنتراست مناسب آن با ضخامت خط است و جذابیت زیبایی به آن می دهد. فونت دیدوت در طراحی لوگو های ساده و رنگ های با کنتراست بالا کاربرد زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *